دوشنبه 19 مرداد 1394 - 15:24:14

6 روش موثر برای از بین بردن چروک پیشانی



تنها دلیل داشتن خط روی صورت و یا پیشانی دیگر کهولت سن نبوده و استرس روزانه و درد زایمان نیز یکی از دلایل غیر قابل کنترل به وجود آمدن این خطوط هستند. همچنین چروک های روی پیشانی می توانند نشانه هایی از افزایش مسئولیت و تعهد در زندگی باشند. از طرفی دیدن اولین نشانه های افزایش سن روی صورت برای هیچکس لذت بخش نبوده و آمادگی دیدن این نشانه ها را هیچ کس ندارد. ولی اگر شما جزو کسانی هستید که روی پیشانی تان چروک افتاده و به دنبال از بین بردن آن هستید می توانید این مقاله را خوانده و با اعمال روش های گفته شده در آن بدون هیچ اثر جانبی چروک های روی پیشانیتان را از بین ببرید.
در ادامه به موثرترین راه های از بین بردن چروک پیشانی می پردازیم.
روش های از بین بردن روک پیشانی در خانه
بدون استفاده از بوتاکس که برای همه مناسب نیست نیز می توان خطوط روی پیشانی را از بین برد. اگرچه در ابتدا غیر ممکن به نظر می رسد که چروک های روی پیشانی را بتوان از بین برد ولی با کمی حوصله و رعایت نکات ساده ای این کار شدنی است. در این جا روش های طبیعی و ساده ای معرفی شده تا با استفاده از این روش ها بتوان هر چروکی را از بین برد.
1. داشتن یک زندگی سالم
آیا اطمینان دارید که سبک زندگی سالمی دارید؟ آیا خوب غذا می خورید؟ به موقع و به اندازه می خوابید؟ آیا در انتهای روز احساس خستگی می کنید؟ آیا چیز های کوچک در اطرافتان شما را ناراحت می کند؟ جواب این پرسش ها نشان دهنده این است که شما سبک زندگی مناسبی دارید یا خیر. به خصوص در اوایل 40 سالگی باید تغییراتی در زندگی خود داده و با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن سبک زندگی خود را بهبود بخشید. برای این کار سبزی و غذاهای حاوی آنتی اکسیدان را در رژیم غذایی خود قرار داده و روزانه حداقل یک ساعت ورزش و یا پیاده روی کنید. این کار را برای یک ماه انجام دهید تا شاهد تغییرات به وجود آمده روی چهره تان باشید.
2. ماساژ روغن زیتون
اگر روی پیشانی چروک و خط دارید و می خواهید آن را از بین ببرید می توانید از روغن زیتون برای این کار استفاده کنید. برای این کار تنها چند قطره روغن زیتون کافیست. روغن زیتون را کمی گرم کرده و مناطق اطراف چروک ها را با حرکات از پایین به بالا به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. برای نتایج بهتر نیز می توانید کمی روغن نارگیل به روغن زیتون خود اضافه کنید. مخلوط روغن زیتون و روغن نارگیل برای رطوبت رسانی به پوست های خشک اثر گذاری سریعی دارد.
3. ماساژ مرکبات
مرکباتی مانند لیمو و پرتقال که حاوی ویتامین های ای و ث هستند برای از بین بردن چین و چروک موثرند و پوست را نرم می کنند. همچنین علاوه بر استفاده از پالپ این میوه ها پوست آ نها نیز فواید زیادی دارد. برای از بین بردن چروک می توان از ماسک مرکبات در مناطق مورد نظر استفاده کرد. همچنین ماسک این میوه ها در از بین بردن جوش های سر سیاه نیز موثرند.
4. ماساژ صورت
ماساژ صورت در خانه که در آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده برای کمک به از بین بردن جوش های سر سیاه موثرند. توجه کنید که در هنگام ساخت ماسک می توانید از تمام موادی که برای آبرسانی به پوست مناسب هستند استفاده کنید. وفتی که ماسک را روی صورت گذاشتید، نباید عضله های آن را تکان دهید، زیرا با تکان دادن عضله ها و اجزاء صورت به چروک های روی پیشانی می افزایید.
5. روغن بذر کتان
استفاده از روغن بذر کتان بهترین نتایج را در از بین بردن چوک های روی پیشانی میدهد. تنها با استفاده مداوم از 2 تا 3 قاشق از این روغن و ماساژ آن روی پیشانی بعد از دو هفته شاهد نتایج بی نظیری خواهید بود.همچنین برای این کار می توانید از روغن کرچک که عملکرد آن مشابه روغن بذر کتان است نیز استفاده کنید.
6. ژل آلوئه ورا و سفیده تخم مرغ
هم تخم مرغ و هم آلوئه ورا سرشار از ویتامین ای هستند که به آن ویتامین جوانی نیز گفته می شود. برای استفاده از این ماده برای از بین بردن چروک ها آنها را با هم مخلوط کرده و خمیر به دست آمده را روی پیشانی بمالید. پس از 15 دقیقه خمیر را با آب گرم از روی صورت شسته و شاهد نتایج آن باشید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:11:43
سلام
مطالبتون واقعا عالیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: