چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 09:33:03

9 نکته آرایشی هنگام پوشیدن لباس های قرمز

 


به نظر می رسد که وقتی خانم ها می خواند در یک مهمانی تک به نظر برسند، اکثرا رنگ قرمز می پوشند. پوشیدن این لباس علاوه بر نشان دادن جذابیت و جسارت نیازمند یک آرایش مناسب نیز هست. زیرا با یک کار اشتباه کل ظاهر به هم ریخته و چهره به جای جذاب بودن مانند دلقک ها به نظر می رسد. البته خوبی پوشیدن یک لباس قرمز این است که می توان با سبک های مختلفی از آرایش آن را هماهنگ کرد. در این جا نیز روش هایی برای پوشیدن یک لباس قرمز ذکر شده است.
1. یک درخشش خاص
از آن جایی که لباس قرمز خود به تنهایی روشن و جذاب است، اگر شما نیز تک تک اعضای چهره خود را برجسته کنید زیبایی لباس خود را از بین می برید. به همین دلیل احتیاجی نیست که روی چهره خود آرایش سنگین داشته باشید بلکه یک آرایش ملایم روشن و یا یک آرایش ساده با پوست برنزه برای این لباس کافیست. برای این آرایش در زیر سازی خود از کرم هایی استفاده کنید که برنزه نیز می کنند. برای گونه ها نیز از رژگونه ای استفاده کنید که ته مایه برنزه داشته و آن را به جای زیر استخوان گونه روی گونه ها بزنید. برای چشم ها نیز از سایه مات، مداد و خط چشم مشکی و ریمل مشکی استفاده کنید. برای لب ها نیز از برق لب و یا یک رژ کمرنگ و ملایم استفاده کنید.
2. قرمز با قرمز
زدن رژ قرمز با لباس قرمز یک آرایش کلاسیک است اما باید در زدن این رژ اعتماد به نفس کافی داشته باشید زیرا زدن رژ قرمز با لباس قرمز شما را در مرکز توجهات قرار می دهد. اگر تصمیم دارید در یک مهمانی رسمی شرکت کنید می توانید پس از زیر سازی لازم از رژ گونه خیلی روشن روی برجستگی گونه های خود استفاده کرده و به چشمانتان نیز خط چشم مشکی بزنید. برای یک لباس قرمز خط چشم شما باید دنباله دار بوده و از مژه های مصنوعی پرپشت و بلند استفاده کنید، اما به هیچ وجه سایه تیره نزنید. در کل بهتر است سایه نزنید ولی اگر بخواهید می توانید از یک سایه ملایم استفاده کنید. برای رژ لب هم از یک رژ که هم رنگ لباستان است، استفاده کنید. زیرا هر رنگ دیگر رژی زیبایی لباس را از بین می برد.
برای یک مهمانی غیر رسمی بهتر است آرایش خود را کمی ملایم تر کنید. به عنوان مثال به جای استفاده از خط چشم از مداد، به جای سایه از یک رژ گونه ملایم و یک رژ قرمز همرنگ لباس استفاده کنید.
3. آرایش به سبک قدیمی
اگر می خواهید آرایشی به سبک قدیمی داشته باشید، از این سبک آرایش می توانید استفاده کنید. برای شروع، از کرم پودر و کانسیلر استفاده کرده و روی آن پنکک بزنید. برای چشم ها نیز از یک سایه چشم که به چشم ها حالتی طبیعی می دهد استفاده کرده و آن را روی پلک هایتان بمالید. سپس با استفاده از یک خط چشم، خط چشمی بکشید که از قسمت داخلی چشم باریک بوده و به قسمت خارجی چشم که می رسد کلفت شود و آن را دنباله دار کنید. دقت کنید که کشیدن خط چشم دنباله دار یک هنر است که نمی توان در یک روز آن را یاد گرفت. در آخر نیز از ریمل برای حجم دادن به مژه هایتان نگاه کنید. برای این آرایش نیاز به یک رژ قرمز برای لب ها دارد. پس از یک رژ لب جیغ قرمز و یا ملایم استفاده کنید. یا از یک برق لب قرمز رنگ استفاده کنید.
4. آرایش چشم دودی
بسیاری از افراد فکر می کنند که انجام یک آرایش چشم دودی سخت است. اما یک آرایش چشم دودی مناسب به همراه یک لباس قرمز بسیار به خصوص برای مهمانی های شب آرایش چشم دودی بسیار زیباست. اگرچه با این آرایش باید دقت داشته باشید که چشم ها مرکز توجه هستند، بنابراین بقیه آرایش صورت تان باید ملایم باشد. به عنوان کرم از یک مرطوب کننده  ملایم برنزه استفاده کرده و روی برجستگی  گونه از رژ گونه ای به رنگ هلویی-صورتی استفاده کنید. برای چشم ها نیز ابتدا روی چشم ها فیکساتور بزنید تا آرایش ثابت مانده و سپس دور چشمان تان با مداد یک خط تیره ضخیم بکشید. سپس از ریمل برای حجم دادن مژه ها استفاده کنید. سپس یک خط چشم دنباله دار کشیده و و روی پلک ها نیز از سایه نقره ای استفاده کرده و دوبار این کار را تکرار کنید. سپس روی لب ها از رژ لب مرنگ و یا برق لب استفاده کنید.
5. جالب و با مزه
در آرایش کردن همراه لباس قرمز همیشه لازم نیست که جدی به نظر برسید. برای این لباس از یک مرطوب کننده برنزه استفاده کرده و روی چشم ها از رنگ های خنثی استفاده کنید. سپس با مداد یک خط نازک بالای چشم ها کشیده و آن را با انگشتان تان به سمت بالا محو کنید تا شبیه سایه شود. برای این سبک آرایش، باید حداقل آرایش ممکن را داشته باشید. اما این دلیل نمی شود که از مژه مصنوعی استفاده نکنید زیرا استفاده از مژه مصنوعی در این آرایش ضروری است. مژه های مصنوعی خود را با فرمژه فر کرده و روی آن ها ریمل بزنید. روی استخون گونه نیز کمی رژگونه خیلی کمرنگ بزنید. برای لب ها نیز یک برق لب یا رژ کمرنگ کافیست.
6. لب ها و ناخن ها
اگرچه استفاده از رژ قرمز ظاهر کلاسیکی به شما می دهد ولی رژ لب ها یا برق لب هایی که به رنگ لب شما نزدیک تر هستند هم زیباست. برای لاک ناخن هایتان نیز لزومی ندارد از رنگ هایی استفاده کنید که هماهنگ با لباستان باشد بلکه فرنچ ناخنها و استفاده از رنگ های ملایم نیز برای این آرایش مناسب است.
7. موها
موهای خود را ساده آرایش کنید. سعی نکنید که موهتای خود را فر کرده و یا شینیون های آن چنانی داشته باشید بلکه موهای حالت دار زیبایی که روی شانه هایتان قرار گیرد برای این آرایش کافیست و باعث می شود که تمرکز بیشتری روی آرایش قرار گیرد.
8. پوست
یک لباس قرمز می تواند به سادگی لکه ها و مشکلات پوستی شما را تحت الشعاع قرار داده و از مرکز توجه دور کند.پس احتیاجی نیست که از زیر سازی و گریم های غلیظ استفاده کنید تا نازیبایی های پوستی خود را بپوشاند. اگر هم پوست خیلی روشنی دارید می توانید با کمک یک کرم برنزه به پوست خود رنگ و لعاب بدهید.
9. یا چشم ها و یا لب ها را برجسته کرده و هیچ وقت این دو را همزمان برجسته نکنید.
همانطور که گفتیم قانون اول پوشیدن لباس های رنگی به خصوص لباس های قرمز آرایش کم و ملایم است. بنابراین اگر از رنگ های خیلی جیغ استفاده کنید چهره شما جذابیت خود را از دست می دهد. از طرف دیگر اگر هیچ آرایشی نداشته باشید، صورت تان ممکن است رنگ پریده به نظر برسد. پس برای داشتن یک آرایش کلاسیک یا لب ها یا چشم های خود را آرایش کرده و برجسته کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 19:26:27
عالیییییییییییییییییییییییی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: