پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 10:32:32

4 نکته آرایشی هنگام پوشیدن لباس های زرد

 

پوشیدن هر رنگ لباسی باید همراه با آرایش مناسب آن باشد، در غیر این صورت چهره و لباس ناهماهنگ بوده و ترکیب نازیبایی را به وجود می آورند، اگر شما هم به پوشیدن لباس های به رنگ زرد علاقه دارید، باید بدانید که آرایشی که هنگام پوشیدن این رنگ لباس باید داشته باشید کاملا منحصر به این رنگ لباس است. در این مقاله سعی بر آن بوده تا با آوردن چند نکته آرایشی به شما کمک کنیم تا جذاب تر به نظر برسید.
1. صورت
ته رنگ آرایشی برای پوشیدن لباس زرد باید طبیعی و مات باشد، به همین دلیل سعی نکنید تا با یک آرایش پر زرق و برق زیبایی رنگ لباس خود را تحت الشعاع قرار دهید. بلکه با یک آرایش ملیح و ساده روی صورتتان هم رنگ لباس و هم چهره زیبایتان را نمایش داده اید. برای داشتن این ظاهر زیبا و طبیعی ابتدا از کانسیلر استفاده کرده و لک ها و تیرگی زیر چشمان تان را بپوشانید. برای زیر سازی نیز از رمی استفاده کنید که در پوست حل شده و هیچ اثری از وجود کرم روی صورت شما باقی نگذارند. اگر کرمی که کاملا با پوستتان مطابقت داشته باشد پیدا نکردید از ترکیب دو کرم برنز و روشن استفاده کنید تا به رنگ پوست تان دست یابید. این کرم ترکیبی را با یک اسفنج آرایشی به طور هماهنگ روی صورت خود بزنید. همچنین می توانید از یک مرطوب کننده رنگی به جای کرم پودر و گریم صورتتان استفاده کنید.
2. گونه ها
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ لباس زرد به شما می آید، آرایش خود را به گونه ای انتخاب کنید که رنگ های آن از خانواده رنگ های گرم باشد.
تا اینجا گفتیم که زیر سازی پوستتان باید کمرنگ و مات بوده و ظاهری طبیعی داشته باشد ولی برای گونه هایتان این طور نیست. اگر تصمیم به پوشیدن یک لباس زرد دارید، به گونه ای آرایش کنید تا گونه هایتان با یک رنگ گرم پوشانده شده و بدرخشند. استفاده از رژ گونه هایی که ته رنگ گرم دارند برای این کار مناسب بوده و حتی استفاده از پنکک های برنزه نیز مجاز است. البته این که از چه برنزه و یا چه رژگونه ای استفاده کنید بستگی به صورت و ته رنگ چهره شما و این که می خواهید کجای صورت خود را برجسته کنید، دارد. اگر می خواهید از رژ گونه به رنگ رز استفاده کنید که به صورت یک سرخی طبیعی چهره باشد، باید رژ گونه خود را روی برآمدگی گونه هایتان بزنید. اگر می خواهید بیشتر استخوان گونه خود را برجسته کنید، رژ گونه را زیر برآمدگی گونه زده و با برس مخصوص آن را به سمت بالا پخش کنید. با یک لباس به رنگ زرد، رژ گونه هایی با رنگ های هلویی، مرجانی، صورتی های پر رنگ و نارنجی مناسب به نظر می رسد.
3. چشم ها
در هر جایی که بخواهید لباس زرد بپوشید، آرایش مناسب چشم اهمیت بسیاری دارد. روش های زیادی برای آرایش چشم ها با این رنگ لباس وجود دارد. اگرچه آرایش دودی با هر رنگ و مدل لباسی زیبا می شود، اما شما می توانید روی لب هایتان تمرکز کرده و در چشم هایتان فقط یک مداد ساده بکشید.
برای این کار ابتدا روی پلک بالایی خود کرم بزنید و سپس روی آن یک سایه قهوه ای کمرنگ متناسب با رنگ پوست تان بکشید. سپس با یک مداد مشکی، خط باریکی دور خط مژه ها بکشید.
برای آرایش دودی نیز ابتدا پلک ها را با کرم پودر بپوشانید تا ماندگاری آرایشتان بیشتر شود، سپس در قسمت داخلی چشم یک خط قهوه ای کشیده و روی خط مژه را نیز با سایه خاکستری بپوشانید. سپس با استفاده از یک فرچه آرایشی زاویه دار یک دنباله v    شکل با یک سایه مشکی در قسمت خارجی چشم بکشید و آن را روی خط بالا و پایین مژه ادامه دهید. کار خود را با یک خط چشم مشکی پایان دهید. برای جذابیت بیشتر چشم ها نیز می توانید با کمک یک سایه طلایی اکلیلی قسمت داخلی چشم را براق کنید.
4. لب ها
اکر می خواهید یک لباس زرد بوشید بهتر است که رنگ لب هایتان را طبیعی نگه دارید. برای این کار می توانید از رژ لب صورتی یا نارنجی و یا صورتی پر رنگ و یا قرمز استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که یک آرایش صورت قرمز رنگ به لباس زرد به هیچ وجه نمی آید.
اگر روی چشم ها و گونه های خود از رنگ های طبیعی استفاده کردید، آن گاه می توانید از یک رژ قرمز جیغ استفاده کنید. در این صورت دقت کنید که چشم ها آرایش زیادی نداشته باشند، تا توجه افراد را از لب ها به اعضای دیگر صورت منحرف کنند. به طور مثال با رژ قرمز از سایه تیره و یا خط چشم گربه ای همراه با لباس زرد استفاده نکنید.
برای زدن رژ لب ابتدا از یک خط لب صورتی و یا هلویی استفاده کرده و آن را در اطراف لب تان بزنید. سپس یک رژ لب قرمز بزنید و با یک دستمال کاغذی آن را کمرنگ کنید.
در کل دقت کنید که اگر می خواهید یک لباس زرد پوشید آرایش و زیور آلات خود را به حداقل مقدار ممکن برسانید تا با این کار اعتماد به نفس بالای خود را نیز به نمایش بگذارید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئوهای آموزشی آرایشی و گریم اینجا کلیک نمایید

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 12 آذر 1394 - 23:24:03
ماهنامه مرمر ترکیه
http://marmarmagazine.com/
پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 17:36:06
مرسی از مطالبه خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: