پنجشنبه 25 مهر 1398 - 08:16:49

17 برند مداد چشم باکیفیت

 

معرفی بهترین برندهای مداد چشم

آشنایی با انواع مداد چشم های باکیفیت و ماندگار

 

معرفی بهترین برندهای مداد چشم

 


مداد چشم یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی در آرایش چشم است که کاربرد راحتی داشته و هم برای مبتدیان و هم آرایشگران ماهر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مداد چشم می توان ظاهر خاص و تعریف شده ای را برای موقعیت های بخصوص یا یک خط چشم گربه ای و ساده برای آرایش روزمره ایجاد کرد. جنس مداد چشم نسبت به خط چشم،  نرم تر است و احتمال پخش شدن آن طی گذشت مدت زمان وجود دارد. از این رو، تصمیم گرفتیم تا با ارائه این مطلب، بهترین برندهای مداد چشم که ماندگاری و رنگدانه بالایی داشته و کاربرد آسانی دارند را به شما معرفی کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


مداد چشم اربان دیکی


فرمولاسیون مداد چشم اربان دیکی به گونه ای است که در عین داشتن روغن جوجوبا، روغن پنبه و ویتامین ای، به هیچ عنوان چسبناک و روغنی به نظر نمی رسد. این مداد هرگز روی چشم خشک نمی شود و دارای ترکیبات مفید برای مژه می باشد. مداد چشم اربان دیکی ضد آب بوده و دارای تناژهای رنگی مختلف می باشد. شما می توانید جهت افزایش زیبایی چشم های خود، انواع طیف های رنگی جواهرات، رنگ های نوت، فلزی، کلاسیک و درخشان را تهیه نمایید.

 

مداد چشم اربان دیکی


مداد چشم مارک جیکوبز


مداد چشم منحصر به فرد مارک جیکوبز دارای بافت نرم و درخشانی است. این محصول دارای رنگ های متنوع ابریشمی می باشد که از ماندگاری 12 ساعته برخوردارند. همچنین ضد آب بوده و رنگدانه های فوق العاده ماندگار و باکیفیتی دارد.

 

مداد چشم مارک جیکوبز


مداد چشم کلینیک


مداد چشم کلینیک دارای دو سری است که یک سر آن مداد چشم و سر دیگر آن یک براش اسفنجی تعبیه شده است. از سری اسفنجی می توان برای فید کردن مداد چشم استفاده کرد. این مداد نیازی به تراشیدن ندارد و کار با آن بسیار ساده است. ضد آب بوده و روی پلک پوسته پوسته نمی شود. مداد چشم کلینیک را می توانید در 10 رنگ مختلف تهیه و مصرف نمایید که این رنگ ها از قهوه ای تا مشکی و آبی تا بنفش موجود هستند.

 

مداد چشم کلینیک


مداد چشم ضد آب استیلا


کاربرد مداد چشم استیلا بسیار راحت بوده و می توان به راحتی یک خط صاف را پست پلک ایجاد کرد. این مداد نیازی به تراشیدن نداشته و از رنگدانه های باکیفیت برخوردار می باشد. مداد چشم استیلا را می توان در انواع رنگ های شاد و جذاب، رنگ های روشن، رنگ های مات و براق و ... پیدا کرد.

 

مداد چشم استیلا


مداد چشم Julep با ماندگاری بالا


این مداد چشم در عرض 30 ثانیه به بافت خشک تبدیل می شود و ماندگاری آن 10 ساعته می باشد. بنابراین اگر قصد دارید آن را فید کنید، باید سریع تر دست به کار شده و در کمتر از 30 ثانیه عمل محو کردن را انجام دهید. روش کار با مداد Julep بسیار ساده بوده و بدون هیچ گونه لرزش می توان یک خط صاف و نرم پشت پلک ایجاد نمود. این محصول توسط چشم پزشک تست شده و افراد دارای پوست حساس می توانند با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهند. مداد چشم Julep را می توانید در 22 رنگ درخشان، شاد، مات، خنثی و کلاسیک خریداری کنید.

 

مداد چشم Julep


مداد چشم NYX


این مداد چشم باریک بسیار ماندگار و ضد آب می باشد. نکته حائز اهمیت در مورد مداد NYX، قیمت مناسب آن است. از این محصول می توان برای کانتور چشم یا حتی سایه زدن نیز استفاده کرد. بافت مداد فوق به حدی نرم است که می توان از رنگ های قهوه ای آن برای طراحی ابرو استفاده کرد. مدل آلترا بیوتی این محصول را می توان در 31 رنگ جسورانه، درخشان، مات و تعدادی تناژهای قهوه ای پیدا کرد.

 

مداد چشم NYX


مداد چشم نارس


فرمولاسیون مداد چشم نارس به گونه ای است که تا 12 ساعت ماندگاری داشته و بدون پوسته پوسته شدن روی پلک باقی می ماند. این محصول یک انتخاب عالی برای افرادی است که از لنزها استفاده می کنند. خط چشم نارس را می توانید در طیف وسیعی از رنگ های دراماتیک، استوایی، گرم و ... بیابید.

 

مداد چشم نارس


مداد چشم استی لادر


بافت مداد چشم استی لادر بسیار نرم و صاف بوده و کاربرد راحتی دارد. در انتهای این محصول یک براش اسفنجی نیز تعبیه شده تا جهت فید کردن مورد استفاده قرار گیرد. مداد چشم استی لادر در 12 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است که هر کدام ظاهر جذاب و جسورانه ای را برایتان رقم می زنند.

 

مداد چشم استی لادر


مداد چشم تارت


مداد چشم تارت دارای دو سری است که یک طرف آن مداد معمولی و طرف دیگر آن خط چشم مایع تعبیه شده است. کاربرد این محصول بسیار راحت بوده و می توان بدون هیچ گونه لرزش، یک خط صاف و بی نقص ایجاد نمود. از خط چشم مایع می توان برای کشیدن انواع خط چشم ها خصوصا خط چشم گربه ای استفاده کرد و خیلی زود خشک می شود. علاوه بر این، به مرور زمان پوسته پوسته نشده و ظاهر مات را به چشم ها می دهد. مداد چشم تارت برای افرادی که دائما در حال سفر هستند، گزینه بسیار خوبی است. اگر در کشیدن خط چشم چندان ماهر نیستید، ابتدا می توانید فرم اولیه آن را با استفاده از مداد چشم طراحی کنید و سپس از قسمت مایع برای جلوه بیشتر استفاده نمایید.

 

مداد چشم تارت


مداد چشم مک


مداد چشم مک دارای فرمولاسیون بسیار نرم و خامه ای است که در عین حال از پیگمنت های رنگی بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول را می توانید هم به صورت فید و هم به صورت معمولی مورد استفاده قرار دهید. نوک مداد چشم مک تیز بوده و یک خط باریک پشت پلک شما ایجاد می کند؛ اما شما در صورت تمایل می توانید یک خط ضخیم تر نیز ایجاد نمایید. شما می توانید طیف گسترده ای از رنگ های گرم، شاد، خنثی و مات را با خرید این محصول در اختیار داشته باشید.

 

مداد چشم مک


مداد چشم دیور


این مداد چشم یکی از باکیفیت ترین های موجود در بازار است. از مزایای مداد چشم دیور می توان به ضد آب بودن، کیفیت بالای رنگدانه، فرمولاسیون نرم و صاف، ماندگاری بالا و عدم پوسته پوسته شدن اشاره کرد. یک اپلیکاتور اسفنجی در انتهای این مداد تعبیه شده است تا عمل فید کردن به راحتی هر چه تمام تر انجام شود. در تمام طول شب یا روز، مداد چشم دیور روی پلک های شما خواهد ماند. دامنه رنگ های این محصول به رنگ های کلاسیک مشکی، آبی و قهوه ای محدود می شود.

 

مداد چشم دیور


مداد چشم شنل


مداد چشم شنل دارای یک نوک تیز است و این امکان را به شما می دهد که با استفاده از آن یک خط چشم دقیق بکشید. در فرمولاسیون این محصول از انواع روغن های گیاهی و ارگانیک استفاده شده است که ماندگاری محصول را بالا برده و برای چشم های حساس گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. مداد چشم شنل را می توانید در چهار رنگ سیاه، قهوه ای، خاکستری و کرم خریداری نمایید.

 

مداد چشم شنل


مداد چشم لنکوم


مداد چشم لنکوم نیز از آن دسته محصولاتی است که نیازی به تراشیدن نداشته و کاربرد راحتی دارد. این بدان معنی است که شما همیشه یک خط تمیز و دقیق پشت پلک های خود خواهید داشت. این محصول ضد آب و ضد حساسیت است و در انتهای خود دارای یک اپلیکاتور اسفنجی می باشد تا در صورت تمایل خط چشم خود را فید کنید. مداد چشم لنکوم دارای 4 رنگ اصلی بوده و برخی مواقع در رنگ های فصلی مانند آلویی، آبی، پرتقالی و سفید نیز روانه بازار می شود.

 

مداد چشم لانکوم


مداد چشم بابی براون


این مداد چشم دارای رنگدانه های بالا، کیفیت و ماندگاری بالا می باشد که ظاهر بسیار جسورانه و بی نقصی را برای چشم های شما فراهم می آورد. نوک این محصول بسیار نرم بوده و تجربه بسیار خوبی ازکشیدن خط چشم را برای افراد مبتدی فراهم می کند. شما می توانید 12 رنگ مختلف از مداد چشم بابی براون را از سبز و بنفش گرفته تا خاکستری تهیه نمایید.

 

مداد چشم بابی براون


مداد چشم لورا مرسیر


این مداد چشم دارای بافت نرم بوده و برای افرادی که تمایل دارند خط چشم را در پلک پایین چشم خود نیز بکشند، گزینه خوبی محسوب می شود. در واقع، مداد چشم لورا مرسیر به حدی ظریف است که می توان از آن برای نقاط این چنینی استفاده کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود، این مداد چشم را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید یا با استفاده از یک اسفنج کوچک آن را به خوبی فید نمایید.

 

مداد چشم لورا مرسیر


مداد چشم بنفیت


فرمولاسیون مداد چشم بنفیت به گونه ای است که آن را از سایر رقبای خود متراکم تر می سازد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا یک خط چشم صاف  گسترده داشته باشید. سری اسفنجی این محصول نیز دست شما را در فید کردن یا نکردن خط چشم باز می گذارد. با فید کردن خط چشم شما یک هاله دودی و زیبایی را برای چشم ها به ارمغان خواهد آورد.

 

مداد چشم بنفیت


مداد چشم کریستین لوبوتین


کریستین لوبوتین، طیف وسیعی از مداد چشم های رنگی که دارای نوک نرم و خامه ای هستند را به بازار عرضه کرده است. خاصیت این مداد چشم به گونه ای است که پس از گذشت 30 ثانیه از کشیدن آن روی پلک، به بافت خشک تبدیل شود. بنابراین اگر قصد فید کردن آن را دارید باید قبل از این مدت دست به کار شوید.

مداد چشم کریستین لوبوتین

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: