چهارشنبه 29 آبان 1398 - 16:05:44

بهترین مرکز اکستنشن مژه

 

معرفی یکی از بهترین مراکز اکستنشن مژه در غرب تهران

سالن آرایش و زیبایی خوب در سعادت آباد

 

 

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه محدوده سعادت آباد

 


چشم ها تاثیر شگرفی در جذابیت چهره دارند. از آن جایی که امروز آرایش ملایم و طبیعی طرفداران بیشتری دارد، بسیاری از خانم ها به جای آرایش چشم از اکستنشن مژه استفاده می کنند تا همیشه جلوه چشم هایشان جذاب و گیرا باشد و از طرفی، در وقت و هزینه هایشان نیز صرفه جویی به عمل بیاید. اگر شما هم تصمیم دارید اکستنشن مژه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب فوق را از دست ندهید. ما تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز اکستنشن مژه در غرب تهران را به شما معرفی نماییم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


سالن زیبایی آوینا واقع در سعادت آباد، یکی از تخصصی ترین مراکز جهت انجام اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به اکستنشن مژه تار به تار، اکستنشن مژه سه بعدی، ابریشمی و نامرئی اشاره کرد. معمولا برای انتخاب نوع اکستنشن به موارد مختلفی نظیر فرم چشم ها و چهره، تناسب با سایر اجزای صورت و ... در نظر گرفته می شود. هر یک از انواع اکستنشن مژه، هزینه متفاوتی دارند. برای ترمیم اکستنشن باید هر سه هفته اقدام کرد.


نکات بسیاری وجود دارد که رعایت آن ها قبل و بعد از اکستنشن مژه حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال، قبل از انجام اکستنشن توصیه می کنیم از مصرف لوازم آرایش چشم ضد آب خودداری کنید. چرا که مقداری از مواد به مژه ها چسبیده و مانع از قرارگیری صحیح چسب می شود. پس از انجام اکستنشن، تا 24 ساعت باید از شستشوی چشم ها خودداری نمایید.


پس از انجام اکستنشن مژه دیگر نیازی نیست صبح ها که از خواب بیدار می شوید، چشم های خود را ریمل تا حتی خط چشم بزنید. این کار موجب پرپشت شدن مژه هایتان شده و فرم زیباتری را برای چشم ها به ارمغان خواهد آورد. اگر اکستنشن مژه از طریق اصولی و با استفاده از بهترین برند و متریال انجام شود، هیچ گونه معایبی را به همراه نخواهد داشت.

 

سالن آوینا، بهترین مرکز اکستنشن مژه

 


در سالن زیبایی آوینا، علاوه بر اکستنشن مژه خدمات دیگری نیز ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آرایش VIP عروس
- تکنیک های رنگ مو شامل رنگ مو سه بعدی، کالرملتینگ و ...
- انجام کلیه متدهای دکلره کردن مو، هایلایت، استروبینگ لایت، آمبره، سامبره و ...
- کراتینه مو، صافی دائم، ریباندینگ، صافی ژاپنی و ...
- طراحی و کاشت ناخن
- اکستنشن مو
- میکاپ و شینیون
- انجام کلیه خدمات میکروپیگمنتشن، میکروبلیدینگ و فیبروز
- پاکسازی پوست
- مزووایت پوست
- حلزون تراپی
- پارافین تراپی

 

شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن زیبایی آوینا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: