چهارشنبه 07 اسفند 1398 - 16:53:38

15 مدل آرایش بهار 99 – 2020

 

میکاپ بهاری جدید

15 مدل آرایش بهار به پیشنهاد رژلب

 

مدل های آرایش بهار 99

 


اگر طرفدار میکاپ های غلیظ و رنگارنگ هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که بهار 99 زمان خوبی برای درخشش شما است. برعکس، در بهار امسال خبری از آرایش های لایت با رنگ های خنثی و مات نخواهد بود. بهار 2020 زمان خوبی برای یک میکاپ سرگرم کننده است؛ پس پالت های سایه و رژگونه نئون یا براق خود را بیرون آورید و خود را آماده یک آرایش شاد و جذاب کنید. اگر به دنبال ایده های آرایش بهار 2020 هستید، مطالعه ادامه این مطلب از وب سایت رژلب را از دست ندهید.


1. آرایش بهار 2020: تزئین چشم


یکی از ترندهای آرایش بهار 2020 استفاده از یک یا چند استیکر روی صورت است. اگر تمایلی به انجام آرایش چشم ندارید، می توانید از این ترفند کمک بگیرید. فقط کافیست فرمژه یا ریمل بزنید و یک یا دو ستاره در قسمت پلک پایین بچسبانید. این یک میکاپ سریع چشم است که بسیار مدرن و جذاب خواهد بود. حتی می توانید پشت پلک خود را سایه و خط چشم هم بزنید و سپس استیکر را بچسبانید.

 

آرایش چشم ساده بهار 2020

 


2. آرایش بهار 99: سایه چشم اسموکی شاین


سایه چشم اسموکی مات که چند سال به طور مداوم پشت پلک هایتان زدید را فراموش کنید. حال زمان آن است که کمی چشم هایتان را زرق و برق دار کنید. برای داشتن چشم های نافذ و زیبا، ابتدا سایه چشم مشکی را پشت پلک بزنید و سپس کمی شاین نقره ای روی آن بزنید. البته سایه چشم اسموکی براق نیز در بازار موجود است که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

آرایش چشم اسموکی شاین

 


3. ترند آرایشی بهار 2020: خط چشم های منحنی


برای زدن خط چشم حتما نباید به مدل های ساده و کلاسیک اکتفا کنید. در بهار 2020 مدل های جدید از خط چشم مد می شوند که می توانید از آن ها برای تغییر و تحول میکاپ خود استفاده نمایید. به طور مثال، می توانید از عکس زیر الهام بگیرید و خط چشم خود را مدل دار بکشید. پس از این که سایه چشم را روی پلک زدید، یک مداد یا خط چشم سفید رنگ بردارید و خطوط مورد نظر خود را بکشید. کافیست کمی تسلط داشته باشید و ذوق به خرج دهید.

 

آرایش بهار 2020

 


4. آرایش بهار 99: میکاپ چشم براق


بهار 99 زمان آرایش براق است و شما باید تمام لوازم آرایشی مات خود را کنار بگذارید. هر سایه چشمی که می زنید، کمی افکت براق هم به آن اضافه کنید. مثلا می توانید از سایه سیاه و سفید برای پلک های بالا و پایین استفاده کنید و روی آن کمی سایه چشم نقره ای براق بزنید.

 

میکاپ چشم براق

 


5. میکاپ بهار 2020: خط چشم گربه ای نئون


عاشق خط چشم گربه ای هستید؟ چه عالی؛ چون بهار 2020 خط چشم گربه ای بسیار مد است. فقط توجه داشته باشید که برای بروز بودن باید خط چشم مشکی را رها کنید و از یک خط چشم نئون استفاده نمایید. استفاده از رنگ های سبز روشن، آبی و صورتی به شدت پیشنهاد می شود.

 

آرایش چشم گربه ای نئون


6. آرایش بهار 99: رژلب قرمز


رژلب قرمز همیشه مد است؛ اما بهار 99 بهترین زمان برای زدن این رنگ رژ جذاب می باشد. همان طور که می دانید، رژلب قرمز انواع مختلفی دارد؛ رنگی که امسال مد می شود، قرمز گیلاسی و مات است. برای این که لب ها جذاب تر به نظر برسند، ابتدا بالم لب بزنید تا پوسته ها از بین بروند و سپس رژلب را روی لب ها بزنید.

 

رژلب قرمز ترند سال 99

 


7. میکاپ بهار 2020: خط چشم سفید


اگر می خواهید آرایش چشم متفاوتی را تجربه کنید؛ اما تمایلی به استفاده از رنگ های نئونی ندارید، پیشنهاد می کنیم خط چشم سفید را امتحان کنید. مانند تصویر زیر، یک مداد سفید بردارید و یک خط چشم کامل برای خود بکشید.

 

خط چشم سفید ترند آرایش سال 2020

 

 


8. ترند آرایشی بهار 99: استفاده از برق لب


در سال 2020 شاهد افزایش هر چه بیشتر آرایش براق خواهیم بود. یکی از ساده ترین کارها برای پیروی از مد، استفاده از برق لب است. علاوه بر این، می توانید از هایلایتر نیز استفاده کنید. پایین پل بینی، روی استخوان گونه، روی لب بالا و بالای استخوان ابروی خود را هایلایتر بزنید. یک پیشنهاد دیگر این است که رژلب صورتی بزنید و سپس کمی از هایلایتر را با استفاده از انگشت روی قسمت میانی لب ها بزنید.

 

برق لب ترند سال 2020

 

 


9. میکاپ آرایش 99: سایه چشم آمبره


سایه چشم آمبره، یکی دیگر از ترندهای آرایشی بهار 99 است. شما می توانید تلفیقی از هر رنگ سایه را به متد آمبره اجرا کنید. در این تصویر، از ترکیب رنگی طلایی، زرد و نارنجی استفاده شده است. از رنگ طلایی برای گوشه های داخلی پلک، رنگ زرد برای قسمت میانی و رنگ نارنجی برای قسمت انتهایی پلک استفاده شده است.

 

سایه چشم آمبره ترند سال 2020

 

 


10. آرایش بهار 2020: ترکیب رنگی متناقص


همیشه که نباید رنگ های سایه چشم با هم هماهنگ باشند؛ گاهی هم می توان از ترکیب رنگی متناقص استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید سایه چشم نارنجی را در پلک بالا و سایه چشم آبی را در پلک پایین به کار برد. به طور کلی، استفاده از رنگ های مکمل بسیار پیشنهاد می شود.

 

سایه چشم 2020 ترند سال 2020

 

 

 

11. میکاپ بهار 99: آرایش فلورسنت


آرایش فلورسنت، نوعی خط چشم است که مدل آن را در تصویر مشاهده می کنید. برای این کار باید از دو رنگ مشابه استفاده کنید. ترجیحا یکی از رنگ ها نئون و دیگری مات باشد. رنگ نئون را از گوشه داخلی چشم تا میان پلک بکشید و دیگری را از میان پلک تا انتها ادامه دهید.

 

آرایش فلورسنت 2020

 

 


12. آرایش بهار 2020: رژلب آلویی


به جای استفاده از رژلب صورتی در فصل بهار، از رژلب آلویی استفاده کنید. فقط حواستان باشد با رژلب آلویی که تیره است، لباس های خنثی بپوشید. لب های خود را هیدراته کنید تا رژلب تیره جلوه زیبایی داشته باشد.

 

رژلب آلویی مد سال 99

 

 


13. ترند آرایشی بهار 2020: سایه چشم آبی پاستلی


همیشه می توانید روی مدل های آرایشی که مارک جیکوب ارائه می دهد، حساب کنید. سایه آبی پاستلی یکی از بهترین ترندهای سال 99 خواهد بود. استفاده از سایه چشم تک رنگ برای آبی پاستلی بهترین گزینه است.

 

سایه چشم آبی پاستلی

 

 


14. آرایش چشم یاقوت کبود: ترند سال 2020


استفاده از سایه چشم یاقوتی همراه با سایه چشم آبی دریا، رنگ و لعاب خوبی به چهره می دهد. استفاده از خط چشم مشکی می تواند آرایش چشم شما را تکمیل کند.

 

سایه چشم یاقوت کبود

 

 


15. مدل آرایش بهار 99: سایه زیر چشم بنفش


بنفش صورتی یکی از ترندهایی است که اخیرا بسیار مد شده. این رنگ سایه چشم را در زیر پلک خود استفاده کنید. آرایش چشم خود را با ریمل مشکی تکمیل نمایید. برای پلک بالای چشم نیز می توانید خط چشم و ریمل بزنید.

 

سایه چشم بنفش مد سال 99

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: