دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:42:01

آمبره پادر بروز چیست؟

 

پادر بروز چه تفاوتی با میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ دارد؟

روش انجام پادر بروز

 

آمبره پادر بروز چیست؟

 


هر ساله روش های جدیدی از تاتو ابرو ابداع می شود که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. یکی از معروف ترین انواع تاتو ابرو، میکروبلیدینگ است؛‌ اما ظاهرا کافی نبوده و نیاز به روش های تلفیقی دارد. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با انواع روش های نوین تاتو ابرو آشنا کنیم.


مقایسه روش های آمبره پادر بروز، میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ


جدیدترین روش تاتو ابرو، آمبره پادر بروز است که ظاهری نرم و طبیعی برای ابروها به ارمغان می آورد. از این جهت آن را آمبره نام گذاری کرده اند که قسمت ابتدایی ابروها روشن تر بوده و هر چه به سمت انتهایی ابروها نزدیک می شویم، رنگ آن تیره تر می شود.
در روش میکروبلیدینگ، خطوطی نازک مشابه با تارهای طبیعی ابرو کشیده می شود. این روش برای افرادی که موهای تیره و کم حجم دارند مناسب است. برعکس، افرادی که موهای نازک و ریز دارند، کاندیدای خوبی برای انجام میکروبلیدینگ نیستند؛ چرا که ممکن است جلوه زیبا و طبیعی نداشته باشد.
یک روش جدید دیگر که طرفداران بسیاری نیز دارد، میکروشیدینگ است که از تلفیق روش های میکروبلیدینگ و سایه ابرو استفاده می کند. ابتدا با قلم دستی میکروبلیدینگ، خطوط تارهای ابرو را پیاده سازی می کنیم و سپس با کمک قلم برقی، سایه های بین خطوط را پر می کنیم.

 

مقایسه پادر بروز با میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ


روش انجام آمبره پادر بروز


ابتدا کرم بی حسی موضعی را روی ابروها قرار می دهیم. تا زمان تاثیرگذاری بی حسی، معمولا باید حدود نیم ساعت تا 45 دقیقه صبر کرد. در این فاصله می توانید در مورد مراقبت های بعد از تاتو ابرو با مشتری خود صحبت کنید. همچنین، می توانید رنگ تاتو مورد نظر را با توجه به رنگ پوست و سلیقه مشتری انتخاب نمایید. سپس کرم بی حسی را از روی پوست پاک کرده و شروع به طراحی اولیه ابروها با استفاده از خط کش دیوایدر می کنیم. در این مرحله، فاصله چشم تا ابروی مشتری و همچنین قسمت های تاج ابرو، آرک و انتهای ابرو بسیار حائز اهمیت هستند که با استفاده از خط کش مخصوص تاتو ابرو تعیین می شوند. در روش پادر بروز، قسمت ابتدایی ابروها کمرنگ تر بوده و هر چه به سمت پایان ابروها نزدیک می شویم، رنگ آن تیره تر می شود.


مراقبت های بعد از انجام آمبره پادر بروز


اگر پوست شما خشک است، بهتر است هر روز از پماد تسکین دهنده استفاده کنید. در غیر این صورت، استفاده یک روز درمیان پماد نیز کفایت می کند. به طور کلی، پروسه درمان را دو هفته ای در نظر بگیرید و در این فاصله به میزان نیاز از پماد استفاده نمایید.
- تا سه روز از شستشوی ابروها خودداری کنید. سپس به مدت یک هفته، پس از خیس شدن ابروها بلافاصله آن را با دستمال، خشک نمایید.
- تا یک ماه پس از انجام آمبره پادر بروز، از قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم یا برنزه شدن خودداری کنید. هنگام بیرون آمدن از خانه، کلاه روی سر بگذارید.
- تا 7 روز از رفتن به اماکن غیربهداشتی خودداری کنید.
- بالش خود را زود به زود تعویض نمایید.
- هنگام پوشیدن لباس، مراقب باشید با ابروهای شما برخورد نداشته باشد.
- اگر ابروهای شما پوسته پوسته شد، اجازه دهید پوسته ها به طور طبیعی بریزد و از کندن آن خودداری نمایید.
- تا یک هفته پس از انجام آمبره پادر بروز باید از انجام هر گونه میکرودرم ابریژن، بوتاکس و سایر درمان های شیمیایی اجتناب نمایید.
- به مدت یک هفته از انجام ورزش های سنگین و تعریق فراوان خودداری کنید.
- زمان دوش گرفتن و دمای آب را به حداقل برسانید.
- تا 7 روز اول از خوابیدن روی صورت خودداری کنید.
- تا زمانی که پوست ابروی شما بهبود یابد و پوسته های آن به کل از بین برود، از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری نمایید.
- تا بهبود کامل پوست، از مصرف هر گونه مواد آرایشی و ضد آفتاب روی محل تاتو اجتناب کنید.
- منطقه تاتو را مالش یا خارش ندهید.
- توجه داشته باشید که نمایان شدن رنگ اصلی ابروها ممکن است کمی به طول بینجامد. ابروهای شما نخست تیره نشان داده می شوند، سپس روشن و در نهایت رنگ اصلی نمایان می شود.
اگر بلافاصله پس از بازگشت از مرکز تاتو متوجه شدید ابروهای شما آنچه می خواستید نیست، به شما توصیه می کنیم تا حداقل 10 روز صبر کنید. پس از این زمان، رنگ اصلی ابروها نمایان می شود. اگر هم از مدل ابروهای خود ناراضی بودید، به عنوان مثال کمان ابروهایتان به طور غیر طبیعی بالا رفته بود و آن را دوست نداشتید، باز هم نگران نباشید. شما این امکان را خواهید داشت تا در جلسات ترمیم، ایرادات ابروی خود را به تاتو آرتیست بگویید و او آن ها را اصلاح نماید.

 

مراقبت های بعد از پادر بروز


معایب آمبره پادر بروز


انجام پادر بروز نیاز به مراقبت های بسیاری دارد که حائز اهمیت هستند و باید به درستی انجام شود. احتمالا پوست شما پس از انجام پادر بروز دچار خارش زیاد شود که باید جلوی خود را بگیرید و از خاراندن آن امتناع ورزید. حتی هنگام خواب نیز باید هوشیار بخوابید تا احتمالا دست تان به ابروها برخورد نکند یا روی صورت نخوابید. اگر به طور حرفه ای ورزش می کنید، احتمالا مجبور خواهید شد مدت زمان دو هفته ای از تمرینات خود عقب بمانید. به شما توصیه می کنیم از انجام پادر بروز در فصل گرما خودداری کنید؛ چرا که گرمای زیاد منجر به تعریق شده و نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: