شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 18:32:17

30 ایده رنگ مو عسلی + عکس

 

مدل رنگ مو عسلی

آمبره و هایلایت عسلی

 

ایده رنگ مو عسلی

 

 

رنگ مو عسلی، سایه ای گرم از انواع رنگ موهای بلوند است که با پوست های دارای تناژ گرم سازگاری بالایی دارد. افراد مشهور بسیاری مانند جیزل بوندچن، جسیکا آلبا و بیانسه از رنگ مو عسلی استفاده می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با ارائه این مطلب، 30 ایده رنگ مو عسلی را به تصویر بکشیم. اما قبل از آن قصد داریم آموزش رنگ کردن مو در خانه را به شما ارائه دهیم تا خودتان در منزل با خیال راحت، موهایتان را به رنگ عسلی در بیاورید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


وسایل مورد نیاز برای رنگ مو عسلی


- یک یا دو جعبه رنگ مو عسلی (با توجه به حجم موها)
- لباس قدیمی و غیر قابل استفاده
- برس رنگ مو
- گیره
- وازلین
- کاسه رنگ مو
- دستکش لاتکس
- شانه دندانه دار
- شامپو و نرم کننده


طرز صحیح رنگ کردن مو در خانه


ابتدا لباس قدیمی را به تن کنید؛ زیرا چنانچه رنگ مو روی لباس تان بریزد، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. می توانید قبل از رنگ کردن موها، ابتدا موهایتان را با شامپو شستشو دهید. چون بعد از رنگ کردن مو تا 3 روز نباید آن را با شامپو شستشو دهید و این موضوع برای برخی افراد ناخوشایند است. گره موهایتان را با شانه دندانه درشت باز کنید. سپس موها را حسابی خشک کرده و به چهار بخش تقسیم نمایید. موها را ابتدا به صورت افقی و سپس به صورت عمودی تقسیم کنید.
موهای جلوی سر را که جدا کرده اید را بپیچانید و با گیره سر فیکس کنید. بهتر است رنگ کردن موها را از قسمت پشت سر آغاز کنید و به سمت جلوی سر بیایید. دور تا دور پیشانی، گردن و گوش های خود را حسابی وازلین بزنید تا از لکه شدن پوست جلوگیری به عمل بیاید. دستکش پلاستیکی یا لاتکس خود را دست کنید و طبق دستورالعمل نوشته شده روی جعبه رنگ مو، به نسبت مشخص رنگ مو و اکسیدان را در کاسه بریزید و با قلمو ترکیب کنید.
برای رنگ کردن موها، ابتدا آن را به دسته های دو تا سه سانتی تقسیم کنید تا همه نواحی مو به خوبی آغشته به رنگ مو شود. موادگذاری را با استفاده از قلمو از نوک موها شروع کرده و به سمت ریشه موها پیش بروید. در صورت لزوم از مواد بیشتری استفاده کنید و با دست کمی دسته مو را ماساژ دهید تا همه تارهای آن آغشته به رنگ مو شود. رنگ مو برای مدت زمان مشخصی که روی جعبه درج شده، باید روی موها بماند. سپس موها را با آب گرم و نرم کننده بشویید. تا سه روز باید از شستشوی موها خودداری کنید تا رنگ مو جذب پیگمنت ها شود. بهتر است از شامپوهای بدون سولفات و مخصوص موهای رنگ شده استفاده نمایید تا دوام رنگ مو افزایش یابد و موها خشک و شکننده نشوند.


30 مدل رنگ مو عسلی


پس از این که با نحوه رنگ کردن مو در منزل آشنا شدید، باید انواع رنگ مو عسلی را نیز بشناسید تا انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید.

1. رنگ مو آمبره عسلی

اگر تمایلی به موهای یکدست بلوند و روشن ندارید، می توانید از متد آمبره استفاده نمایید. همان طور که احتمالا می دانید، در روش آمبره قسمت بالای موهای به رنگ طبیعی یا تیره بوده و هر چه به سمت پایین آن نزدیک می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. رنگ موی عسلی با سایه ای عمیق و زیبا، جلوه چهره شما را چند برابر خواهد کرد. در مدل آمبره ای که در تصویر مشخص است، موها در قسمت ریشه به رنگ تیره بوده و سپس به یک رنگ قهوه ای کاراملی رسیده و در نهایت به رنگ مو عسلی ختم می شود.

 

آمبره عسلی

 

2. هایلایت بلوند عسلی

این ترکیب رنگ مو بسیار طبیعی و زیبا است. شما می توانید پیش زمینه موهایتان را به یک رنگ طبیعی و تیره تر تغییر دهید و سپس چند لایت بلوند عسلی داخل آن ایجاد کنید.

 

هایلایت عسلی

 

3. بالیاژ شکلاتی و عسلی

پایه مو به رنگ قهوه ای شکلاتی، یک بوم عالی برای هایلایت و بالیاژ عسلی محسوب می شود. داشتن کمترین اختلاف بین شکلاتی و تناژ عسلی، بسیار خیره کننده است.

 

بالیاژ شکلاتی عسلی

 

4. بلوند عسلی چند بعدی

در یک جمله به شما بگوییم که با این مدل رنگ مو عسلی، شما دنیا را به دور انگشت کوچک خود خواهید چرخاند. پایه رنگ موی شما باید بلوند تیره باشد و از سبک بالیاژ به رنگ عسلی روشن استفاده کنید.

 

بلوند عسلی چند بعدی

 

5. قاب کردن صورت با هایلایت عسلی

شاید با خود بگویید قاب کردن صورت به چه معناست؟ در این مدل رنگ و مش که اخیرا بسیار پرطرفدار شده است، قسمت های جلوی مو هایلایت می شود و سایر بخش های مو به رنگ تیره تر می باشد.

 

هایلایت عسلی روشن

 

6. بلوند عسلی

اگر می خواهید به دنبال یک ظاهر جدید و زیبا باشید، رنگ مو بلوند عسلی را امتحان نمایید. در این مدل رنگ مو، کل موها به رنگ بلوند عسلی در می آید.

 

بلوند عسلی

 

7. بالیاژ عسلی – مسی

اگر نمی توانید بین دو تناژ قرمز و بلوند یکی را انتخاب کنید، خب هر دو مورد را امتحان نمایید. پایه مو مسی، گزینه خوبی برای هایلایت بلوند عسلی است.

 

بالیاژ مسی - عسلی

 

8. بلوند پلاتینی – عسلی

ترکیب رنگ مو بلوند پلاتینی – عسلی، یک ظاهر خیره کننده برای شما به ارمغان می آورد. می توانید بلوند پلاتینی را برای پایه مو در نظر بگیرید و از رنگ مو عسلی برای هایلایت استفاده نمایید.

 

بلوند پلاتینی عسلی

 

9. بلوند عسلی – قهوه ای

به دنبال رنگ مو شکلاتی قهوه ای و بلوند عسلی باشید تا یک ظاهر زیبا و چند بعدی برای موهای شما حاصل شود.

 

بلوند عسلی قهوه ای

 

10. بلوند عسلی فوق العاده روشن

تمایل دارید مانند مرلین مونرو به نظر برسید؟ پس این رنگ مو را امتحان کنید. برای پایه موها از رنگ مو عسلی استفاده کنید و هایلایت ها را به رنگ بلوند پلاتینی در بیاورید.

 

بلوند عسلی خیلی روشن

 

11. رنگ مو فندقی – عسلی

اگر تمایلی به دکلره کردن کل موهایتان ندارید، می توانید بخش بزرگی از موها را به رنگ فندقی در بیاورید و قسمت نوک موها را بلوند عسلی کنید.

 

بلوند فندقی عسلی

 

12. بلوند بژ – عسلی

به تصویر نگاه کنید و ببینید سایه های بژ و عسلی به طرز ماهرانه ای روی پایه قهوه ای روشن قرار گرفته اند. این ترکیب رنگ برای تابستان بهترین گزینه است.

 

بلوند بژ عسلی

 

13. بلوند عسلی متوسط

بلوند عسلی متوسط نیز یکی دیگر از بهترین گزینه های رنگ موی تابستانی است که می توانید از آن ایده بگیرید.

 

بلوند عسلی متوسط

 

14. بلوند عسلی روشن

با امتحان کردن این رنگ مو خیره کننده، به طور قطع عاشق آن خواهید شد. این طیف روشن از بلوند عسلی می تواند ظاهر شما را به طور چشمگیری تغییر دهد.

 

بلوند عسلی روشن

 

15. بلوند عسلی رزگلد

ترکیب رنگ مو عسلی و رزگلد یکی از خلاقانه ترین ترکیب های موجود است که زیبایی بسیاری دارد.

 

بلوند عسلی رزگلد

 

16. بلوند عسلی – کاراملی

ترکیب دو رنگ دارای تناژ مشابه مثل عسلی و کاراملی نیز می تواند جلوه زیبایی برای موهای شما خلق کند.

 

بلوند عسلی کاراملی

 

17. بلوند عسلی – توت فرنگی

واقعا بهتر از این نمی شود. آمبره بلوند عسلی – توت فرنگی یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید برای تغییر ظاهر خود از آن استفاده کنید. آمبره با رنگ نارنجی روشن در بالای موها شروع می شود و به بلوند توت فرنگی در وسط و سرانجام به بلوند عسلی در نوک موها ختم می شود.

 

بلوند عسلی توت فرنگی

 

18. بلوند عسلی – زرد

ممکن است فکر کنید تغییر رنگ موها به بلوند عسلی – زرد کمی مشکل است یا جلوه قشنگی ندارد. اما این گونه نیست. به دنبال سایه مو زرد کم رنگ با ترکیب سایه بلوند عسلی باشید تا درخشندگی موها را چند برابر کند.

 

بلوند عسلی زرد

 

19. بلوند عسلی کم رنگ

رنگ موی بلوند عسلی کم رنگ با ریشه های تیره، ظاهر موهای شما را بسیار گیرا و پیچیده می کند.

 

بلوند عسلی کم رنگ

 

20. بالیاژ بلوند عسلی تیره

موهای قهوه ای خود را با سایه بلوند عسلی تیره رنگ کنید تا ظاهر شگفت انگیزی خلق شود. این رنگ مو برای تابستان گزینه خوبی است.

 

بلوند عسلی تیره

 

21. بلوند عسلی – خاکستری

چه کسی می تواند باور کند که ترکیب رنگ مو عسلی و خاکستری بسیار جذاب و خاص است؟

 

بلوند عسلی خاکستری

 

22. بلوند عسلی – نقره ای

سایه روشن بلوند عسلی در کنار هایلایت های نقره ای، رنگ موهای شما را بسیار خاص و دست نیافتنی خواهد کرد.

 

بلوند عسلی نقره ای

 

23. هایلایت کلاسیک عسلی

برای پایه موها از رنگ موی قهوه ای و برای هایلایت کلاسیک از بلوند عسلی استفاده نمایید.

 

هایلایت کلاسیک عسلی

 

24. آمبره کارملی – عسلی

چیزی بهتر از رنگ موی الهام گرفته شده از دسر وجود دارد؟ آمبره قهوه ای، کاراملی و عسلی، همین مسئله را اثبات می کند.

 

آمبره کاراملی عسلی

 

25. آمبره بلوطی – عسلی

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، به نظر می رسد عسل از موهای شما فرو می ریزد. رنگ مو بلوطی برای پایه موها بهترین گزینه است.

 

آمبره بلوطی عسلی

 

26. رنگ مو عسلی کامل

اگر تمایلی به استفاده از متدهای هایلایت، آمبره و بالیاژ ندارید، مدل رنگ مو عسلی کامل بهترین گزینه است. این سایه روشن بلوند عسلی کاملا برای رنگ مو تکی مناسب و باشکوه به نظر می رسد.

 

رنگ مو عسلی

 

27. سامبره بلوند عسلی

با روش سامبره عسلی، موهایتان مانند یک آبشار طلایی خواهد شد. از رنگ مو بلوند عسلی متوسط برای ریشه موها استفاده کنید و در انتها به بلوند پلاتینی برسید.

 

سامبره عسلی

 

28. هایلایت بلوند عسلی تیره

بلوند عسلی تیره نیز جذابیت های خاص خود را دارد که نمونه آن را در تصویر مشاهده می کنید.

 

هایلایت عسلی تیره

 

29. بلوند عسلی براق

یک رنگ مو قهوه ای شاه بلوطی در قسمت ریشه مو و بلوند عسلی – دودی در انتهای موها می تواند چهره تاریک و اسرارآمیزی را برای شما رقم بزند.

 

رنگ مو عسلی براق

 

30. بالیاژ عسلی – برنز

سایه های مختلفی از رنگ مو عسلی را امتحان کنید تا رنگ مو و سبک بی نظیر و خاص خودتان را پیدا نمایید. یکی از رنگ موهای خاصی که می توانید امتحان نمایید، ترکیب رنگ مو برنز و عسلی است.

 

بالیاژ عسلی برنز

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: