دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:31:57

تکنیک شیدینگ آمبره بروز

 

تاتو ابرو تلفیقی میکروبلیدینگ و شیدینگ

آموزش شیدینگ آمبره بروز در فی آکادمی

 

شیدینگ آمبره بروز


 

اگر ابروهای کم پشت یا تا به تا دارید، احتمالا تاکنون روش های مختلف پر کردن ابرو با استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو، ژل ابرو و ... را امتحان کرده اید. این روش ها موقتی بوده و هر روز صبح زمان زیادی را از شما مقابل آینه می گیرند تا ابروهای خود را طراحی کنید. خوشبختانه امروزه روش های بسیاری برای طراحی ابرو نیمه دائمی ابداع شده اند که در وقت و هزینه های شما صرفه جویی بسیاری به عمل می آورد. از جمله روش های طراحی نیمه دائمی ابرو می توان به میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز اشاره کرد. اخیرا متد دیگری از طراحی ابرو با نام شیدینگ آمبره بروز نیز ابداع شده است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.


شیدینگ آمبره ابرو چیست؟


شیدینگ آمبره ترکیبی از میکروبلیدینگ و سایه زنی ابرو است. افرادی که از ابروهای نازک و کم پشت خود احساس رضایت ندارند و تمام روش های طبیعی پرپشت شدن ابرو مانند روغن کرچک یا روغن رزماری را امتحان کرده اند اما جواب نگرفته اند، می توانند از این روش برای خوش حالت شدن ابروهای خود کمک بگیرند. شیدینگ آمبره، عمق و جلوه خوبی به ابروها می دهد. مشتری می تواند انتخاب کند که ابروهای کاملا طبیعی یا جلوه پرپشت تری داشته باشد. ظاهر شیدینگ آمبره مانند این می ماند که یک مداد ابروی نرم و سبک روی ابروهای خود کشیده اید.


تفاوت شیدینگ آمبره با میکروبلیدینگ چیست؟


میکروبلیدینگ متشکل از تارهای طبیعی ابرو است که برخلاف مداد، ظاهر طبیعی ابروها را تقلید می کند. نتایج میکروبلیدینگ نسبت به شیدینگ ابرو، روشن تر و سبک تر است؛ اما متاسفانه برای هر نوع پوستی مناسب نمی باشد. مزیت شیدینگ آمبره این است که می توان آن را با سبک میکروبلیدینگ تلفیق کرد تا جلوه جذاب تر و طبیعی تری داشته باشد.

 

تفاوت میکروبلیدینگ با شیدینگ آمبره


چرا باید از تکنیک شیدینگ آمبره استفاده کنیم؟


تکنیک شیدینگ ابرو بسیار متنوع است؛ چرا که می توان آن را به تنهایی یا ترکیب با میکروبلیدینگ به کار برد. اگر مشتری به دنبال ابروهایی ظریف و طبیعی باشد، باید از تلفیق میکروبلیدینگ با شیدینگ استفاده کرد. علاوه بر این، مشتریانی که دارای پوست حساس یا چرب هستند، کاندیدای خوبی برای تکنیک میکروبلیدینگ نیستند؛ اما می توان از تکنیک شیدینگ آمبره برای این نوع پوست ها استفاده کرد.


نحوه انجام شیدینگ آمبره بروز


قبل از انجام شیدینگ آمبره بروز، باید مشتری را نسبت به اطلاعات کامل در این باره مانند مراقبت های قبل و بعد و همچنین عوارض احتمالی آگاه سازید. متاسفانه همه افراد واجدالشرایط انجام آرایش دائمی نیستند و شما باید از عدم سابقه بیماری های خاص مشتری خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، زمان انجام شیدینگ آمبره بسیار حائز اهمیت است؛ به عنوان مثال اگر قصد آفتاب گرفتن در فصل تابستان را دارید، باید تاتو ابرو خود را حداقل دو هفته الی یک ماه قبل از آن انجام داده باشید.
در روز انجام میکروشیدینگ نیز یک مشاوره در مورد طرح ابروها خواهیم داشت. معمولا با استفاده از مداد طراحی ابرو، فرم اولیه کشیده می شود و در صورت رضایت مشتری، عمل شیدینگ آغاز می گردد. یک مسئله دیگر که حتما باید به آن توجه شود، رنگ تاتو ابرو است. در این مورد باید به رنگ پوست، چشم و موهای طبیعی ابرو توجه داشته باشید و حتما با مشتری در این باره مشورت نمایید. همان طور که در تصاویر مشخص است، قسمت ابتدایی ابروها روشن تر از دنباله آن است؛ به همین دلیل شیدینگ آمبره نام دارد.


تکنیک شیدینگ آمبره بروز چقدر طول می کشد؟


اگر تکنیک شیدینگ آمبره بروز را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید، حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد. اما اگر بخواهید تلفیق میکروبلیدینگ و شیدینگ آمبره را به کار ببرید، احتمالا زمان بیشتری به طول خواهد انجامید. امروزه ترکیب میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ بسیار رایج شده است. این مدل ابرو برای افرادی که به دنبال بافت و تراکم کمتر ابرو هستند، بسیار عالی است.
مشتری هایی با ابروهای بسیار نازک و پراکنده، از جمله افرادی که از ریزش مو ناشی از سرطان، آلوپسی، تیروئید و سزارین رنج می برند، می توانند از تلفیق میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو استفاده کنند. با توجه به شرایط، میکروبلیدینگ به تنهایی می تواند بسیار سبک به نظر برسد. به همین دلیل، تراکم و جلوه بیشتر را می توان به کمک سایه زدن به دست آورد. شیدینگ را می توان برای انواع پوست حساس و چرب نیز استفاده کرد؛ در صورتی که میکروبلیدینگ به تنهایی قابل استفاده روی این نوع پوست ها نخواهد بود.


چه افرادی نمی توانند از شیدینگ آمبره بروز استفاده کنند؟


افرادی که مشکلات پوستی جدی دارند، نباید از این روش استفاده کنند. زنان باردار و شیرده هم نباید از روش شیدینگ آمبره بروز استفاده نمایند.


شیدینگ آمبره بروز چقدر ماندگاری دارد؟


با توجه به نوع پوست، سبک زندگی و وضعیت سلامتی فرد، شیدینگ آمبره بروز می تواند بین یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد.


آیا شیدینگ آمبره بروز درد دارد؟


میزان درد در افراد مختلف متفاوت است. معمولا از بی حسی موضعی نوع پزشکی برای بی حس کردن پوست قبل از انجام تاتو ابرو استفاده می شود که میزان درد را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.


خطرات شیدینگ ابرو


برای جلوگیری از هر گونه خطر صدمه زدن به پوست، توصیه می کنیم تاتو ابرو را نزد پیگمنت آرتیست حرفه ای انجام دهید. رعایت دقیق دستورالعمل هایی که توسط هنرمندان به شما داده شده است نیز می تواند کمک بسیاری به کاهش خطرات مربوطه کند.


مراقبت های بعد از شیدینگ آمبره بروز


برای کسب بهترین نتایج، مشتری باید حداقل دو هفته از مصرف لوازم آرایشی در اطراف ابروها خودداری کند. همچینین باید از تعریق زیاد و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب نیز جلوگیری به عمل آورد. پس از انجام تاتو ابرو، روی ابروها یک لایه زخم شکل می گیرد که شما باید صبر کنید تا به طور طبیعی بریزند و از دست زدن به آن خودداری نمایید. معمولا یک نوع پماد مخصوص بعد از تاتو ابرو به شما داده می شود که بعد از حمام کردن باید روی ابروها بمالید.

 

همه چیز درباره شیدینگ آمبره بروز


آموزش شیدینگ آمبره بروز

شما می توانید دوره های آموزشی شیدینگ آمبره بروز را نزد آکادمی فی PHIACADEMY و بهترین پیگمنت آرتیست های این کمپانی به مدیریت و تحت نظر آقای برانکو بابیچ بگذرانید. در ادامه به سطوح علمی مختلف هنرجویان و استادان این کمپانی خواهیم پرداخت.

آرتیست Artist

آرتیست به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی کانتور را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر آرتیست موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر آرتیست بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که آرتیست بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

رویال آرتیست Royal Artist

هر آرتیستی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک رویال آرتیست، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. رویال آرتیست با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، یک رویال آرتیست می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: