چهارشنبه 04 شهریور 1394 - 12:58:21

انجام آرایش در 10 دقیقه

 



در این مقاله طی 12 مرحله می خواهیم آرایش کردن را به گونه ای انجام دهیم که در عرض 10 دقیقه تمام شود. البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به بعضی از این موارد علاقه چندانی ندارید، می توانید از آن ها صرف نظر کرده و تنها با یک ریمل و یا با کمی رژ سریع حاضر شوید.
مهم ترین قسمت در آرایش صورت پوست است. زیرا اگر پوست خوبی داشته باشیم تنها کافیست که کمی چشم ها و یا لب هایمان را برجسته کنیم. مراحل ارائه شده در این مقاله اصلا دشوار نیست و زمان لازم آن نیز تنها 10 دقیقه است.
ضد آفتاب
سعی کنید ضد آفتابی خریداری کنید که علاوه بر ضد آفتاب بودن رنگ مورد نظر شما را نیز برای پایه آرایشی مورد نظرتان فراهم کند. همچنین سعی کنید خود را عادت دهید که هر روز چه در هوای ابری، بادی و بارانی ضد آفتاب بزنید. اگر پوست خیلی روشنی دارید و می خواهید کمی برنزه کنید، از ضد آفتاب برنزه و در غیر این صورت از ضد آفتاب های رنگ روشن استفاده کنید تا دیگر نگران کرم پودر خود نباشید. لازم به ذکر است که اگر پوست خشکی دارید، بهتر است قبل از استفاده از ضد آفتاب مرطوب کننده زده و اگر پوست چربی دارید پوست خود را از قبل خوب بشویید.
کانسیلر
فراموش نکنید که کانسیلر را باید با انگشت حلقه روی نقاط مورد نظر خود بزنید. به طور مثال می توانید ضد آفتاب تان را زیر چشم ها و قسمت داخلی آن ها و هرجایی که  می خواهید لکه ای را روی صورت خود پنهان کنید بزنید. برای زدن کانسیلر هم کرم را روی پوست نماید بلکه با ضربات آرام آن را روی پوست محو کنید.
کرم پودر
شما می توانید برای این که یک آرایش غلیظ نداشته باشید، هر روز صورت خود را تنها با استفاده از ضد آفتاب های رنگی آرایش کرده و لکه ها را با کانسیلر بپوشانید ولی اگر احساس می کنید که در قسمتی از پوست خود ناهماهنگی رنگ وجود دارد، بهتر است در آن نقطه از کرم پودر استفاده کنید.
برای زدن ضد آفتاب و یا کرم پودر نیز بهتر است که از اسفنج استفاده کنید.
رژ گونه
روی برجستگی گونه های خود رژگونه بزنید و اگر می خواهید تنها کمی برنزه به نظر بزنید روی گونه های خود کمی کرم که به رنگ برنزه باشد نیز بزنید. در این مرحله با فرچه آرایشی مناسب می توانید نقاطی از صورت تان که نیاز دارد را هم کمی روشن کنید.
خط چشم
حال که پوست تان آماده شده است نوبت به چشمان است.  با خط چشم و مداد شما می توانید هر نوع آرایش چشمی که بخواهید انجام دهید. برای یک آرایش ساده کافیست مداد را به گونه ای روی پلک بالا و پایین بزنید که کمتر به نظر برسد.
زیر سازی پلک
اگر معمولا از سایه استفاده می کنید حتما قبل از سایه زدن کمی پرایمر پلک روی آن ها بزنید. اگر از پرایمر استفاده نکنید سایه شما می ریزد. همچنین اگر نمی خواهید سایه بزنید ولی دوستت دارید چشمان تان زیبا به نظر برسند می توانید به جای سایه از کانسیلر استفاده کنید تا تنها کمی پشت چشم ها را روشن تر نشان دهد.
سایه
همان طور که روش های زیادی برای زدن خط چشم وجود دارد، برای زدن سایه هم همین طور است. برای یک آرایش ساده کافیست روی چشم ها را به رنگ خود پلک سایه زده و اطراف آن ها را کمی تیره تر کنید. سپس آن ها را به خوبی با هم مخلوط کنید.
فر کردن مژه ها
با استفاده از فر مژه، مژه ها را فر کنید. برای نتیجه بهتر می توانید سر فر مژه خود را به مدت 3 ثانیه زیر سشوار داغ بگیرید تا ماندگاری حالت مژه ها بیشتر شود. البته ابتدا سر فلزی فر مژه را تست کنید که خیلی داغ نباشد.
ریمل
فرچه ریمل را از سر ریشه ها گرفته و کمی آن را به چپ و راست تکان دهید و سپس تا نوک آن ها بزنید. وقتی که ریمل را زدید نیز چشم ها را بسته و سر آن را روی مژه های بسته خود قرار دهید تا جاهایی که به هم چسبیده بودند از هم باز شوند.
لب
وقتی که بقیه چهره خود را آرایش کردید دقیقا می دانید که چه رنگ رژی باید بزنید. اگر آرایش پر رنگی دارید بهتر است خط لب همرنگ لبی زده و روی آن برق لب کمرنگی بزنید ولی اگر آرایش غلیظی دارید سعی کنید که از رژهای پر رنگ تر استفاده کنید.
مرحله آخر
برای ماندگاری بیشتر روی صورت خود پودر زده و یا با کمی کرم مرطوب کننده دست ها را گرم کرده و در نقاطی که خیلی مات به نظر می رسند کف دست هایتان را قرار دهید تا کمی براق شوند.

برای مشاهده ی فیلم اموزش آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 06 شهریور 1394 - 07:14:09
خیلی ممنون
مطالبتون عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: