دوشنبه 10 مرداد 1401 - 12:16:39

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران

 

با بهترین میکاپ آرتیست های تهران آشنا شوید

معرفی بهترین مراکز آموزش و خدمات آرایش و گریم صورت

 

آموزش میکاپ و گریم صورت در بهترین آموزشگاه های تهران

 

 

 

به دلیل درخواست های بسیار شما کاربران گرامی وب سایت رژلب، در این آیتم قصد داریم بهترین آموزشگاه های آرایش و میکاپ صورت و همچنین میکاپ آرتیست های تهران را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 


1. خانم فتاحی

 

خانم فتاحی با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم، در تهران است. خانم خانم فتاحی، مدرس گریم و میکاپ تخصصی متولد تهران هستند. ایشان با بیش از چندین سال سابقه تدریس گریم و میکاپ عروس و یکی از برترین میکاپ آرتیست ها و گریمورعروس در تهران می باشند. از جمله سِمَت ها و فعالیت های ایشان می توان به یک سال سابقه کار در دبی (سالن Alein and wilad) ، کار در سالن (Pace a luce) دبی، میکاپ آرتیست و صاحب سالن خانم فتاحی با جدیدترین تکنیک های جهانی در داخل و خارج از کشور، مبتکر تکنیک های جدید میکاپ با کلیه برندهای مطرح دنیا اشاره کرد.

 

 

کلاس آموزش آرایشگری و میکاپ صورت شمال تهران الهیه

 

مژده به خانم هایی که به دنبال بهترین میکاپ آرتیست عروس و حرفه ای برای آرایش عروس هستند، خانم خانم فتاحی گزینه مناسب و مورد اعتمادی برای انتخاب میکاپ عروس میباشد.  استفاده از بهترین برندهای آرایشی با دوام،  ظرافت در اجرای کار آرایش VIP عروس و صبر و حوصله و سلیقه منحصر به فرد ایشان در تشخیص آرایش مناسب هر چهره از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ایشان میباشد.

 

 

 

بهترین گریمور عروس شمال تهران

خانم خانم فتاحی دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی از جمله دیگر مباحث آموزشی است

 

 

تلفن بهترین میکاپ آرتیست عروس شمال تهران

 

خانم خانم فتاحی مدرس آکادمیک میکاپ و میکاپ آرتیست تخصصی عروس در الهیه شمال تهران

 


2. لیلا پاک

 

انتخاب آرایشگاه برای همه عروس خانم ها یکی از حساس ترین کارهای جشن عروسی به حساب می آید. برای انتخاب یک آرایشگاه خوب اکتفا کردن به توصیه های دوست و آشنا ها کافی نیست و باید علاوه بر آن خودتان دست به کار شوید و مهم تر از همه اینکه اول با خودتان به یک نتیجه معقول و منطقی برسید که از آرایشگر خود چه می خواهید؟ قبل از انتخاب آرایشگاه عروسی ابتدا ژورنال ها و آلبوم تصاویر آرایش عروس های مختلف را ببیند و با خود تصمیم نهایی را بگیرید که از بین این همه سبک مختلف آرایش و میکاپ عروس و از بین این همه مدل موهای مختلف،کدام سبک آرایش و شینیون را می پسندید؟

 


از آنجایی که از ابتدای شروع آموزشهای  آرایشگری کلیه آرایش های غیر علمی و بی قاعده باعث آزار ایشان می شد و تکنیک های گریم را در برخی از سالن های آرایشی متفاوت با قانون های جهانی نقاشی و طراحی می دیدند به این فکر افتادند که با گذراندن دوره ای فوق تخصصی در داخل و خارج از کشور نزد اساتید برجسته سینما و تلویزیون و مدرسین زبده این شاخه در کشور و ترکیب تجربیات شخصی خود در این شاخه سبکی را ابداع نمایند که برگرفته از علوم و قاون های جهانی (طراحی و نقاشی – گریم سینمایی – چهره شناسی و روانشانسی چهره – گریم آرایشی) باشد و بتواند همیشه و در هر زمانی با مد و علم روز مطابقت داشته باشد و مورد سلیقه ی همه ی افراد و همه ی سنین واقع شود.
 

 

 

 

 

خانم فرناز صفری میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

3. دلارام شفیعی

 

آموزش آرایش و میکاپ صورت در شمال تهران آموزشگاه آرایشگری

 

 

بانو دلارام شفیعی بهترین مدرس خودآرایی در دنیای مد و آرایش است. وی با داشتن بیش از 7 سال سابقه کاری در انواع متدهای آرایشی و همچنین با داشتن رزومه درخشان آماده ارائه انواع دوره های آموزشی برای علاقه مندان است. خانم شفیعی در حال حاضر در نیاوران تهران اقدام به انجام میکاپ می کند.

 

 

آموزش آرایش و میکاپ صورت در شمال تهران آموزشگاه آرایشگری

 


در این مرکز، آموزش و ارائه خدمات تمامی متدهای رنگ و مش اعم از هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره، رنگ های فانتزی، انواع مدل های کوتاهی مو، انواع متدهای کاشت و طراحی ناخن، کار با مواد اولاپلکس، کراتین و صافی دائم مو، انواع متدهای میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، انواع تکنیک های گریم و میکاپ عروس همراه با شینیون، لیفت و لمینت مژه و ابرو، اکستنشن مو و مژه، انواع متدهای پاکسازی پوست و ... انجام می شود.

 

خانم دلارام شفیعی میکاپ آرتیست برتر در نیاوران - برای بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به شماره تماس درج شده در کادر زیر تماس بگیرید

 


4. منیر هنرمند

 


میکاپ عروس یکی از مهم ترین و اصلی ترین لاین های تخصصی در سالن زیبایی تاپ رویال است. در این مرکز با بهره مندی از بهترین میکاپ آرتیست های دوره دیده و باتجربه، جدیدترین سبک های آرایش عروس ارائه می شود. روزانه گریم و میکاپ عروس متعددی در آرایشگاه منیر هنرمند انجام می شود که شما می توانید برای مشاهده حضوری مراجعه کنید.

 

 

اگر به دنبال نام یکی از بهترین های آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران باشید، بدون شک نام آرایشگاه و آموزشگاه منیر هنرمند (چهره آرایان) را شنیده اید. در این مرکز که به مدیریت خانم هنرمند می باشد، کلیه خدمات لاین های آرایشی ارائه و همچنین آموزش داده می شود. در ادامه این مطلب از وب سایت رژلب با ما همراه باشید تا به بررسی انواع خدمات و آموزش های سالن زیبایی منیر هنرمند سعادت آباد و همچنین شعبه آموزشگاه آرایشگری زنانه چهره آرایان در شهرک ولیعصر بپردازیم.

 

خبر خوش برای علاقه مندان به آموزش آرایشگری زنانه این است که خانم هنرمند، هر ماه ورکشاپ هایی را پیرامون کلیه لاین های آرایشی برگذار می کنند. جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران محدوده سعادت آباد به مدیریت خانم هنرمند می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:13:38
ممنون از مطالبتون
یکشنبه 08 خرداد 1401 - 10:49:03
ممنون از مطالب عالیتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: