چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:51:01

طراحی ناخن به سبک استوایی

 



در سواحل کارائیب رنگ های روشن و طراحی های شلوغ بسیار رواج دارد. به خصوص مردم پورتوریکو عاشق ناخن هایی هستند که در آن ها رنگ های زیاد و روشنی به کار رفته شده باشد. در طراحی ناخن در این نواحی بسیاری از طراحان از رنگ های اکرلیک و تکنیک های سه بعدی کردن ناخن ها استفاده می کنند. بسیاری دیگر نیز با استفاده از لاک های ژله ای و فویل، طراحی های زیبایی انجام می دهند. 
در این مقاله طراحی ناخن با استفاده از لاک ژله ای و فویل طلایی با یک طراحی زیبا به گونه ای آموزش می شود که در آن رنگ ها به زیبایی به کار برده شوند.
1. ناخن را تمیز کرده و آن را برای انجام طراحی با اکرلیک آماده کنید. ناخن را به صورت مربعی سوهان کشیده و در نوک آن رنگ سفید و در قسمت پایینی ناخن رنگ سفید بزنید.

 

2. در قسمت وسط نوک سفید ناخن رنگ مشکی زده و رنگ های سفیده سیاه را با هم مخلوط کنید تا کمی در هم محو شده و ظاهری سایه روشن پیدا کنند.

 

3. فرچه خود را برای زدن رنگ های بیشتر داخل ظرفی که در آن رنگ ها با هم ترکیب شده اند زده و قسمت  بالایی ناخن را کاملا بپوشانید.

 

4. با رنگ اکلریک آن را شفاف تر کنید. وقتی که خشک شد، قسمت هایی که بیرون زده اند را پاک کنید. سپس با کمک یک فرچه ظریف روی سر ناخن طراحی کرده و در بعضی ناخن ها این طراحی را از بالا تا پایین انجام دهید. بعد از انجام طراحی ناخن ها را به مدت 2 دقیقه در زیر اشعه uv قرار داده و صبر کنید تا کمی خشک شوند.

 

5. قبل از این که ناخن کاملا خشک شود روی آن را با فویل طلایی پوشانده و سریع آن را بردارید.

 

6. پس از پایان کار روی ناخن را با top coat   ژله ای پوشانده و اگر در جاهی دیگر از فویل چیزی باقی مانده، آن را با الکل پاک کنید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 13 شهریور 1394 - 22:10:53
چقدر جالب
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: