دوشنبه 11 اسفند 1399 - 12:09:57

راهنمای خرید بهترین مواد کراتینه مو

 

بهترین مواد کراتین مو

خرید مواد کراتین

 

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

ویژگی های یک کرتین خوب چیست؟

خرید بعترین برند مواد کراتین مو

 

راهنمای خرید بهترین مواد کراتینه مو بسیاری از خانم‌ها داشتن موهای وز را تجربه کرده‌اند. این مسئله به ویژه در رابطه افرادی که موهای فر دارند بیشتر صادق است. اگرچه موهای فر زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد، اما در عین حال می‌تواند به دلیل وز شدن غیر قابل کنترل شود. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در وز شدن موها، رنگ مو و دکلره است که می‌تواند آسیب زیادی به موها وارد کند. کراتینه مو بهترین راه حل برای از بین بردن وزی مو و کمک به شفافیت و درخشان شدن آن‌ است. اما انتخاب بهترین مواد کراتینه مو برای تاثیرگذاری مطلوب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب علاوه بر بررسی ویژگی‌های کراتین خوب، راهنمای خرید بهترین مارک کراتینه مو را ارائه خواهیم کرد تا علاقه‌مندان بتوانند بهترین مارک مواد کراتینه مو را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

ویژگی‌های کراتین خوب چیست؟

موهای آسیب دیده انواع مختلفی دارند. در واقع، هر لایه از ساقه مو می‌تواند آسیب ببیند و جلوه‌های مختلفی را در ظاهر موهای شما ایجاد کند. ثابت شده است که کراتین ساختار مو را از درون بازسازی و تقویت می‌کند. به کمک کراتین مو حتی آسیب دیده‌ترین موها احیا شده و در برابر آسیب‌های ناشی از اتو و سشوار محافظت می‌شوند. بهترین مواد کراتین مو با ساختن پل‌های الکترواستاتیک باعث بهبود و احیای مو می‌شوند. علاوه بر این، کراتین مراقبت از مو تاثیر صاف کنندگی باورنکردنی بر روی کوتیکول دارد. کوتیکول قسمت بیرونی ساقه‌ مو است که از غشای سلول و قشر محافظت می‌کند. هنگامی که کوتیکول پاره و شکسته می‌شود، موها به یکدیگر می‌چسبند و شانه زدن دشوار می‌شود. خشکی مو نیز اغلب به دلیل شکسته شدن کوتیکول‌هاست که نمی‌توانند رطوبت غشای سلول را نگه دارند. انتخاب بهترین مواد برای کراتین مو ضمن احیای کوتیکول مو، رطوبت را به غشای سلول تزریق کرده و از رنگ مو شما محافظت می‌کند. اگرچه تاثیر کراتین بر مو بسته به میزان سالم بودن، ضخامت طبیعی آن‌ و نوع مواد کراتینه بسیار متفاوت است، اما می‌توان با انتخاب و تهیه بهترین مواد کراتینه مو، به سلامت موها بیشتر کمک کرد. برخی از مهمترین ویژگی‌های کراتین خوب با استفاده از بهترین کراتینه مو عبارت‌اند از:

  1. ماندگاری بالا

    داشتن نتایج طولانی مدت یکی از مهمترین ویژگی‌های کراتین خوب است. در واقع تا زمانی که مراقب موی کراتینه شده‌ خود باشید، می‌توانید از موهای صاف و درخشان‌تان لذت ببرید. با عدم شست‌وشوی مداوم موهای خود (2 تا 3 بار در هفته کافی است)، درمان کراتینه شما می‌تواند تا حداقل 6 ماه طول بکشد. در نتیجه برای مرطوب نگه داشتن موها و همچنین ماندگاری مواد کراتینه باید 3 تا 4 روز پس از کراتینه کردن مو از استحمام خودداری کنید. شنا کردن در آب حاوی کلر یا نمک (استخر یا دریا) می‌تواند عمر درمان مو با کراتین را کوتاه کند. همچنین برای افزایش ماندگاری کراتین مو باید شامپو و نرم کننده‌ای را انتخاب کنید که فاقد کلرید سدیم و سولفات باشند؛ زیرا هر دو می‌توانند مواد کراتین را از بین ببرند.
  2. صافی و احیای بالا

    انتخاب بهترین مواد کراتینه مو نه تنها ظاهری صاف و درخشان به موها می‌دهد، بلکه سبب احیای موهای آسیب دیده می‌شود. اگر از موهای خشک و وز رنج می‌برید می‌توانید با کراتینه کردن موهای خود سلامتی را به موهای خود هدیه کرده و از نرمی و درخشانی آن لذت ببرید. تاثیر کراتینه مو به حدی است که می‌توان موهای آسیب دیده در اثر رنگ مو و دکلره را نیز احیا و مشکلاتی از قبیل کشسانی مو را رفع کرد.
  3. بدون قرنطینه

    به طور کلی کراتینه مو به دو روش کراتینه با قرنطینه و کراتینه بدون قرنطینه طبقه‌بندی می‌شوند. طبیعتا کراتینه بدون قرنطینه مزایای بیشتری از جمله مدت زمان کمتر را به همراه دارد. با انتخاب کراتینه مو بدون قرنطینه، بعد از اتمام کار، موها آبکشی و خشک شده و نتیجه کار سریع‌تر مشخص می‌شود.
  4. بدون بو و گاز

    بسیاری از مواد کراتینه (اما نه همه آن‌ها) حاوی فرمالدئید هستند که در صورت استنشاق می‌تواند خطرناک باشد. فرمالدئید همان چیزی است که باعث می‌شود موها صاف‌تر به نظر برسند. طبق تحقیقات گروه محیط زیست، برخی از شرکت‌ها در حقیقت سعی می‌کنند این واقعیت را که محصول کراتینه آن‌ها حاوی مواد شیمیایی است پنهان کنند. مطالعه‌ای که در سال 2012 روی مارک‌های کراتینه در آفریقای جنوبی انجام شد نشان داد که از هر 7 محصول 6 محصول حاوی 0.96 تا 1.4 درصد فرمالدئید است که پنج برابر بیشتر از حد توصیه شده است. با استفاده از این محصولات، گاز فرمالدئید در هوا آزاد می‌شود و ممکن است در بخار مضر حاصل از آن نفس بکشید. بدن شما نیز آن را از طریق پوست جذب کرده و مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت. در نتیجه برای تهیه بهترین مواد کراتینه مو فاقد بو، گاز و فرمالدئید، حتما آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.
  5. حاوی مواد گیاهی و ارگانیک

    پیش از انتخاب بهترین مواد کراتین مو لازم است به مواد تشکیل دهنده‌ آن توجه کنید. بهترین کراتینه مو از مواد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده است، حاوی روغن‌های مفید برای سلامت مو از جمله روغن آرگان بوده و حالت نرم کنندگی و احیا کنندگی بی‌نظیری به آن می‌دهد. با تهیه بهترین مارک مواد کراتینه مو می‌توانید از گیاهی و ارگانیک بودن مواد تشکیل دهنده‌ آن اطمینان حاصل کرده و سلامت موهای خود را تضمین کنید.

راهنمای خرید بهترین برندهای کراتینه مو

 

  1. کراتین هونما قهوه تلخ (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده)

    ترکیب کاملی از عصاره گلیکولی قهوه، پلیمرهای کاتیونی و آمینو اسیدهای این کراتین، از کوتیکول تا قشر مو را پوشش می‌دهد. استفاده از این محصول به عنوان یکی از بهترین مواد کراتینه مو باعث احیا و بازسازی تار مو، کاهش وزی، آشفتگی و بد حالتی، به وجود آمدن پوسته محافظ و ایجاد سطح یکنواخت در پوست می‌شود. این کراتین مخصوص موهای رنگ شده و دکلره و آسیب دیده بوده و آن‌ها را به موهای سالم‌تر، آبرسانی شده، نرم و بسیار درخشان تبدیل می‌کند.
  2. کراتین کادیوو (مناسب انواع مو)

    کراتین مو کادیوو برزیل یکی دیگر از بهترین مارک‌های کراتین مو است که از ترکیبات کاملا گیاهی به همراه عصاره تکه‌های کاکائو تشکیل شده و همچنین فاقد گازهای سمی از جمله فرمالدئید است. کراتین کادیوو برای انواع مو مناسب است، شکستگی‌ها و آسیب‌های آن را کم کرده و مو را کاملا بازسازی می‌کند. این محصول به صورت پک شامل شامپو احیا کننده قبل از کراتین، کراتین مو و نرم کننده‌ بعد از کراتین قابل تهیه می‌باشد.
  3. کراتین بیوتانیکس پرایم (مناسب موی طبیعی)

    اگر موهای نچرال و طبیعی دارید، بهترین انتخاب برای شما کراتین ببوتانیس پرایم خواهد بود. این محصول با قابلیت احیا کنندگی و نرم کنندگی فوق العاده، قادر است صافی بی‌نظیری به موهای وزدار هدیه کند. کراتین بیوتانیکس پرایم را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر و تخصصی تهیه کنید.
  4. کراتین پرایم درمال (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده)

    یکی دیگر از بهترین مواد کراتینه مو برای موهای رنگ شده، دکلره و آسیب دیده، کراتین پرایم درمال است. اگر از موهای کشسان و آسیب دیده ناشی از رنگ و دکلره رنج می‌برید می‌توانید با انتخاب و تهیه این محصول موهای خود را کاملا احیا کرده و آن‌ها را براق و درخشان کنید. خاصیت ترمیم کنندگی و مغذی این محصول صافی 100% و همچنین شاین خیره کننده‌ مو را به همراه دارد که در عین حال به تقویت آن نیز کمک می‌کند.
  5. کراتین اینوار (مناسب انواع مو)

    شاید شما نیز به دلیل استفاده دائم از اتو مو و سشوار از وز شدن موهای خود رنج می‌برید. اگر قصد دارید موهای کاملا صاف و سالم داشته باشید کراتین اینوار با بهترین مواد کراتینه مو قادر است موهای آسیب دیده شما را احیا و بازسازی کرده و زیبایی بی‌نظیری به آن بدهد. فرمول غنی کراتین هیدرولیز شده، ویتامین‌های ضروری مو و همچنین اسیدهای آمینه سلامت موی شما را تضمین کرده و از آن در برابر آسیب‌های ناشی از حرارت اتو و سشوار محافظت می‌کند.
  6. کراتین پرولا (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده)

    آبرسانی و تغذیه مو از جمله مهمترین شروط لازم برای داشتن موهای سالم و زیبا هستند. با استفاده از کراتین پرولا مخصوص موهای رنگ شده، دکلره و آسیب دیده می‌توانید به خوبی موهای خود را تغذیه و آبرسانی کنید. این محصول با دارا بودن بهترین مواد کراتینه مو، هر آنچه که موی شما برای احیا و بازسازی به آن نیاز دارد را شامل شده و با مواد گیاهی و کاملا ارگانیک قادر است کشسانی و آسیب‌های ناشی از رنگ مو و دکلره را از بین ببرد.
  7. کراتین نانو گلوبال (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده)

    یکی دیگر از محصولات تخصصی جهت احیای موهای آسیب دیده و رنگ شده، کراتینه نانو گلوبال است که همه متخصصان مو استفاده از آن را تایید می‌کنند. این محصول موهای آسیب دیده را کاملا ترمیم و صاف می‌کند. علاوه بر این، کراتین نانو گلوبال ساخته شده از بهترین مواد کراتینه مو سبب ضخیم شدن، ابریشمی شدن، لختی و بازسازی مو می‌شود. این محصول فاقد مواد شیمیایی بوده و کاملا بدون بو و گاز است. لذا با خاصیت درمانی کراتین نانو گلوبال با استفاده از مواد ارگانیک و کاملا طبیعی، می‌توان حتی ریزترین تارهای مو را احیا و تغذیه کرد.
  8. کراتین پرفکت لیس ابی (مناسب موی طبیعی)

    بسیاری از موهای طبیعی دارای موخوره و بافت شکننده هستند. این مسئله به ویژه در صورت استفاده از سشوار و اتو مو تشدید می‌شود. مهمترین ویژگی کراتین پرفکت لیس ابی احیا و بازسازی موهای طبیعی است که صافی و زیبایی آن را به دنبال دارد. با استفاده از این کراتین می‌توانید موهای آسیب دیده‌ خود را ترمیم و تقویت کرده و به کاهش حجم وز آن کمک کنید. این کراتین با متعادل سازی PH مو، صافی و درخشانی بی‌نظیری به مو می‌دهد. به طوری که تاثیر چشمگیر آن بلافاصله بعد از استفاده قابل مشاهده خواهد بود.

  1. کراتین پرفکت لیس تورمالین (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده)

    افزایش درخشندگی و براقی مو با استفاده از بهترین مواد کراتینه مو یکی از مهمترین ویژگی‌های کراتین پرفکت لیس تورمالین است. این کراتین که مخصوص موهای رنگ شده، دکلره و آسیب دیده طراحی شده است، با مواد کاملا گیاهی و ارگانیک، فاقد فرمالدئید و هر گونه مواد دارای بو و گاز بوده و هیچگونه حساسیتی برای مصرف کننده ایجاد نمی‌کند.. این محصول 100% صافی مو را به همراه داشته و تا 80% آسیب‌های مو از جمله کشسانی آن را برطرف می‌کند.
  2. کراتین مو دلوکس (مناسب موی رنگ و دکلره و آسیب دیده و فر آفریقایی)

    کراتین مو دلوکس با استفاده از ترکیبات فعال، تارهای مو را سریع‌تر و آسان‌تر صاف می‌کند و به آن‌ها فرم می‌دهد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که بعد از استفاده نیازی به شست‌وشو ندارد. در نتیجه در دسته محصولات بدون قرنطینه قرار می‌گیرد. کراتین مو دلوکس با دارا بودن بهترین مواد کراتینه مو و همچنین بوتاکس کلاژن و روغن‌های مفید برای احیای مو، کلیه‌ی آسیب‌های ناشی از رنگ، دکلره و فر آفریقایی را برطرف می‌کند. ماندگاری این محصول به عنوان بهترین مارک مواد کراتینه مو بسیار بالا (بیش از یک سال) بوده و برای ابریشمی کردن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در فروشگاه اینترنتی موتاب می‌توانید کلیه‌ی این محصولات را اورجینال و با قیمت مناسب خریداری کنید.

معرفی فروشگاهی معتبر و تخصصی مو

فروشگاه اینترنتی موتاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آرایشی است که با فروش محصولات تخصصی در زمینه مراقبت از مو، رضایت مشتریان را جلب کرده است. این فروشگاه با ارائه بهترین مارک‌های کراتینه مو، تهیه شده از مواد کاملا گیاهی و ارگانیک، بدون قرنطینه و با ماندگاری بالا، به احیای موهای آسیب دیده و تقویت آن‌ها کمک می‌کند. محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر محدود به محصولات کراتینه مو نبوده و شامل بوتاکس مو، پلکس مو، انواع ماسک مو، سرم مو، شامپو، ریباندینگ، پروتئین مو، روغن آرگان، دکلره و همچنین تجهیزات سالن‌های زیبایی می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات محصولات می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه آن‌ها را مشاهده و تهیه نمایید یا با شماره 02191307225 تماس حاصل فرمایید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: