سه شنبه 31 شهریور 1394 - 15:21:12

4 مدل مو برای دختر خانم های با سلیقه

 



خانم ها و دختر خانم های جوان همیشه دوست دارند مدل موهای جدید و به روزتری را امتحان کنند. مدل موهایی که با آن ها در یک جمع برگ هم زیبا به نظر رسیده و به خوبی بدرخشند. در این مقاله نیز برای ایده دادن برای دختر خانم های جوان مدل موهایی آورده شده است که به هر نوع چهره ای می آیند.
مدل موهایی که در این مقاله ارائه شده است علاوه بر زیبایی بسیار ساده هستند و برای هر خانم با هر سلیقه ای نیز مناسب می باشند.
1. گیس دوتایی آبشاری



اگر موهای بلندی دارید و دوست دارید موهای خود را باز بگذارید کافیست این مدل موی زیبا را امتحان کنید. از یک دختر نوجوان تا یک خانم بالغ می توانند این مدل مو را امتحان کنند و با تصاویر آموزشی داده شده مدل موی زیبایی داشته باشند.
2. مدل گل



همه خانم ها به لطافت گل هستند پس چرا یک مدل موی گل مانند را امتحان نکنند. این مدل نیز یک شینیون زیبا و ساده است که به صورت طرح گل در می آید. این مدل شینیون برای خانم ها و دختر خانم های با سلیقه بسیار زیبا بوده و بسیار رمانتیک است. می توان به جای استفاده از گل سر های مصنوعی در روی سر از این مدل مو با موهای طبیعی و زیبای خود فرد استفاده کرد. حتی می توان این مدل شینیون را با اکلیل، گل های وقعی و هر وسیله تزئینی دلخواه دیگری نیز به زیبایی آراست.
3. پاپیون پشت سر



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به استفاده از وسایل و تزئینات غیر طبیعی اعتقادی ندارید می توانید به جای استفاده از پاپیون و گل سر های مصنوعی از این مدل مو استفاده کرده و  آن را روی موهای بلند خود امتحان کنید. البته این مدل مو روی موهای کوتاه هم به زیبایی دیده می شود. با استفاده از تصاویر می توان به سادگی این مدل مو را امتحان کرد.
4. بان بالای سر



اگر ترجیح می دهید که موهای خود را ببندید و باز نگذارید می توان از این مدل موی ساده ولی در عین حال زیبا استفاده کنید. این مدل مو بسیار ساده است و برای دختر خانم های نوجوان تا خانم های با سن بالاتر هم مناسب است. این مدل مو روی موهای بلند و کوتاه به قابل انجام بوده و با قرار دادن یک گل کوچک در کنار آن هم بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش بافت و طراحی مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 01 مهر 1394 - 18:07:08
خیلی خوشگله
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: