دوشنبه 06 مهر 1394 - 00:10:00

زیرسازی صحیح گونه ها

آرایش صحیح گونه

گریم برجسته سازی گونه



آموزش زیرسازی صحیح گونه ها

زیرسازی و برجسته سازی یکی از تکنیک هایی است که ابتدا در هالیوود رواج یافت و سپس در بین توده مردم نیز محبوبیت و رواج یافت. درست است که انجام زیر سازی و برجسته سازی در روتین آرایشی کمی کار را دشوارتر و زمان بر می کند ولی نتیجه آن به گونه ای است که به دلیل تغییر بزرگی که در زیبایی صورت شما به وجود می آورد،  با یک بار انجام صحیح آن وسوسه زیرسازی برای شما همیشگی می شود.

در زیر سازی صورت به سه چیز بیش از هر چیزی نیاز است: هایلات کننده، کرم برنزه و یک فرچه آرایشی زاویه دار و مخصوص کانترینگ.

هایلایت کننده
هایلایت کننده از ابزار آرایشی به حساب می آید که به صورت های مختلف مایع، کرم و پودر وجود دارد. هایلات کننده رنگ روشنی دارد و نقاطی از پوست که مد نظر ماست را روشن می کند. چه هایلایت به صورت کرم بوده و یا یک سایه روشن معمولی در برجسته سازی گونه نقش مهمی دارد.
• یک هایلایتر صورتی-صدفی که با یک فرچه آرایشی به روی گونه بزنید. این هایلایتر را به صورت نقطه روی پوست زده و با انگشتان خود آن را پخش کنید.
• پلت هایلایت که به تازگی به دنیای لوازم آرایش معرفی شده است نیز ابزار مناسبی است تا با توجه به رنگ پوست افراد بتوان آن ها را آرایش کرد.
• برخی از سایه ها که به رنگ روشن هستند نیز می توانند به عنوان هایلایتر عمل کنند.


 برنزه
درست است که محصولات زیادی برای زیر سازی صورت وجود دارد ولی طبق نظر بیشتر متخصصین آرایشی یکی از بهترین آن ها کرم برنزه است.
• برای استفاده از برنزه ها سعی کنید از برند هایی استفاده کنید که رنگ برنزه آن ها خیلی تیره نبوده و کاملا طبیعی باشد. البته با توجه به رنگ پوست درجه تیرگی و روشنی برنزه نیز باید مشخص شود.
• در انتخاب رنگ برنز دقت کنید که رنگ برنزه انتخابی شما خیلی نارنجی و یا خیلی قهوه ای نباشد.


 فرچه زاویه دار زیرسازی
استفاده از فرچه های آرایشی زاویه دار برای انجام زیر سازی یک ضرورت است. زیرا آن ها برای زیر سازی گونه های شما بسیار عالی عمل می کنند.
• دقت کنید که اگر نمی خواهید از فرچه آرایشی استفاده کنید می توانید از انگشتان خود نیز کمک بگیرید.
حال که تمامی ابزار آماده استفاده شدند وقت آموزش آرایش است.

آموزش زیرسازی گونه ها


فرچه آرایشی و برنزه خود را آماده کنید. فرچه آرایشی را یک دور داخل کرم و یا سایه برنزه خود فرو برده و 5 بار ضربه بزنید. سپس با یک ضربه آهسته پشت دست پودر اضافی آن را بگیرید.
 مستقیم داخل آینه نگاه کرده و لپ های خود را به داخل فرو ببرید. روی 2 سایه به وجود آمده روی صورت خود فرچه آغشته به پودر برنزه خود را بزنید. سپس این سایه را تا نزدیکی گوش ادامه داده و محو کنید.
 کمی از آینه فاصله گرفته و از تمیزی کار خود اطمینان حاصل کنید. از فاصله دور به آینه نگاه کرده و بار دیگر گونه های خود را به داخل بمکید تا از زدن صحیح پودر برنزه روی صورت خود اطمینان حاصل کنید. اگر احساس کردید که کرم برنزه شما کمی روشن است آن را تیره کرده و اگر تیره بود با استفاده از یک دستمال کاغذی و با حرکات آهسته و دایره وار آن را کمرنگ کنید.
 در این مرحله هایلایتر خود را برداشته و اگر مایع است چند قطره از آن را پشت دست ریخته و سپس آن را با انگشت وسط دست دیگر روی پوست بزنید. اگر هایلایتر شما به صورت پودر و یا سایه است آن را با استفاده از یک فرچه آرایشی بزرگ تر روی پوست بزنید.
 مستقیم داخل آینه نگاه کرده و هایلایتر را دقیقا بالای خط برنزه بکشید. اگر از یک هایلایتر روشن استفاده می کنید چند قطره از آن را روی پشت دست زده و سپس روی پوست بمالید. اگر از نوع پودری آن استفاده می کنید کافیست آن را مانند پودر و سایه روی پوست بزنید.
در صورت تمایل می توانید از رژگونه کمک گرفته و آن را رو گونه بزنید تا به گونه ها حالت طبیعی تری بدهد.
 در زیر تصویری از محل های صحیح هایلایتر و رنگ برنزه آمده است.

توجه داشته باشید که در زدن آرایش نباید خط ها مشخص باشند. بدین منظور سایه ها را با هم ترکیب کرده و محو کنید.
 برای زیبایی بیشتر می توانید از رنگ های هلویی، صورتی و رنگ های کمرنگ دیگر استفاده کنید تا زیبایی گونه بیشتر شود.
 اگر از هایلایتر و برنزه مایع استفاده کردید برای ماندگاری بیشتر روی آن پنکک بزنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 06 مهر 1394 - 20:47:15
جالب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: