دوشنبه 06 مهر 1394 - 23:05:28

اکستنشن ناخن ها

 



گاهی اوقات داشتن ناخن های بلند و زیبا برای بعضی از افراد یکی از آرزوهای دست نیافتنی است. برخی از خانم ها به صورت ژنتیکی نمی توانند ناخن های خود را بلند کنند، برخی دیگر ناخن های خود را جویده و از بین می برند. بسیاری از خانم ها کاشت ناخن، ناخن های مصنوعی و دردسر های آن را دوست ندارند و ترجیح می دهند که ناخن های خود را بتوانند بلند کنند. امکان این امر شاید تا چند دهه گذشته غیر ممکن به نظر می رسید اما امروزه با معرفی ژل اکستنشن ناخن می توان ناخن هایی زیبا و کاملا طبیعی را تجربه کرد.
در این مقاله به معرفی ژل اکستنشن ناخن و نحوه استفاده از آن می پردازیم. ژل اکستنشن ناخن در زمان بسیار کوتاهی ناخن های کوتاه را تبدیل به ناخن هایی زیبا می کند. برای استفاده از این ژل ناخن بهتر است از مراحل زیر پیروی کنید.
مرحله اول



دست ها را بشویید و پوست اطراف ناخن را مانیکور کنید تا آمادگی لازم برای استفاده از ژل روی آن وجود داشته باشد.
مرحله دوم



به صورت زیر یک قالب را آماده کرده و هر بار این کار را روی یکی از ناخن ها انجام دهید. این که شکل به دست آمده کاملا در زیر ناخن باشد، اشکالی ندارد زیرا گاهی اوقات ناخن ها جویده شده و یا حالت مناسبی ندارند که بتوان به طور دقیق این کار را انجام داد و باید قالب را از سطح گوشت در نظر گرفت.
مرحله سوم



ژل را به وسیله یک فرچه روی ناخن بزنید. دقت داشته باشید که در زدن ژل نیازی نیست که آن را روی کل سطح ناخن بزنید بلکه کافیست روی قسمتی از ناخن آن را زده و کمی غلیظ تر از معمول بزنید. هدف را که ایجاد یک ناخن طبیعی و سالم است را فراموش نکنید. پس از اتمام کار دست ها را به مدت 5 تا 8 ثانیه زیر اشعه UV قرار دهید.
مرحله چهارم



پس از قرار گرفتن در زیر اشعه UV قالب را به سرعت از ناخن جدا کرده و کمی حالت C مانند به ژلی که در ادامه ناخن به وجود آمده بدهید. دقت کنید که این کار را روی خود بستر ناخن انجام ندهید. این کار باعث می شود که شکل ناخنی که به وجود آورده اید کاملا طبیعی شده و بسیار زیبا گردد. مرحله سوم و چهارم را روی همه ناخن ها انجام دهید.
مرحله پنجم



وقتی که تمام ناخن ها را انجام دادید، آن ها را به مدت 20 ثانیه زیر اشعه UV قرار داده و ناخن ها را مانند تصویر و یا به گونه دلخواه خود حالت دهید.
مرحله ششم



ناخن و ژل را با هم ترکیب کرده و شکلی که می خواهید را به وجود آورید.
مرحله هفتم



حال می توانید روی ناخن ها طرح داده و یا لاک بزنید.همچنین می توانید روی سطح ناخن ها رنگ صورتی زده و ژل را به رنگ سفید بزنید تا بیشتر خود را نشان دهد.
مرحله هشتم



روی ناخن ها را با دقت و آرامش حالت داده و طراحی کنید. سپس روی آن تاپ کت بزنید. سپس پوست اطراف ناخن را با روغن ناخن چرب کنید. به این صورت  مشاهده می کنید که ناخن های زیبا و طبیعی خواهید داشت.

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 07 مهر 1394 - 18:45:36
خیلی قشنگه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: