سه شنبه 07 مهر 1394 - 02:15:09

گریم بینی

ترفندهای آرایشی برای کوچک کردن بینی

چگونه با آرایش بینی زیباتری داشته باشیم؟ 

از گذشته تا امروز، آرایش چهره و زیباتر جلوه کردن برای خانم ها اهمیت ویژه ای داشته و دارد و می‌توان گفت بیشتر افراد امروزه با آگاهی از فنون زیباسازی چهره یا کانتورینگ صورت به دنبال شیوه صحیح آرایش و رفع عیوب احتمالی اجزای چهره خود هستند. یکی از اجزای بسیار مهم چهره که درست در مرکز صورت قرار گرفته، بینی است که در این جا به نحوه صحیح آرایش آن می‌پردازیم.میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.  اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد.

بینی استخوانی یا قوز دار
زیر بینی را از پایین به بالا روشن می‌کنیم و برای روی کل بینی از فونی نسبتاً روشن تر و برای تیغه بینی از فونی روشن، مثل پوست پیازی استفاده می‌کنیم. اگر قوز بینی زیاد باشد، بالا و پایین قوز را رونگ روشن می‌زنیم و به اطراف خارج قوز پخش می کنیم اما اگر قوز کم بود، روی آن یک لکه تیره می‌اندازیم و فقط روی همان قسمت پخش می‌کنیم. در آخر، نکته ای که باید به آن اشاره شود، این است که هنگام زیباسازی بینی باید مراقب فاصله چشم‌ها از یکدیگر باشید، زیرا اگر فون‌ها به صورت نادرست استفاده کنید، نه تنها به چهره شما (که به طور حتم از زیبایی خدادادی بهره هایی دارد) جذابیت خود را از دست می دهد.

 

 

اگر بینی بر اساس استاندارد جام چهره کوتاه بود و خواستیم آن را بلند کنیم باید دو پرانتز معکوس ظریف از زیر تاج ابرو و موازی با هم به فاصله ی یکی دو سانت بسته به نوع بینی امتداد میدهیم با این شرایط اگر بینی به سمت راست منحرف بود خط سمت راست را کمی  متمایل به چپ میکشیم تا خطای دید ایجاد کند و بالعکس.وسط این دو خط را روشن میکنیم سپس سایه کاری تیره و روشن را در جای خود محو کرده در حد از بین نرفتن فید میکنیم.اگر بینی سر پایین بود و خواستیم سر بالا نشان دهیم روی نوک بینی را کمی قرمز میکنیم تا بینی رو به بالا دیده شود.پشت پره و سوراخ پره ها را روشنی و روی پره را تیرگی میزنیم.حال اگر خواستیم بینی را کوتاه کنیم از غدد اشکی دو خط موازی روی تیغه ی بینی می کشیم و این دو خط را در انتهای بینی به هم وصل میکنیم وسط دو خط را روشن کرده و فید میکنیم.حال اگر خواستیم پره ها را درشت تر کنیم  پشت پره و سوراخ بینی را تیره و روی پره را روشن میکنیم.برای بینی های پهن نیز کنارهای بینی را با کرم پودر تیره و روی بینی را با کانسیلر روشن میکنیم و با یک براش یا پد نرم کم های روشن را به سمت تیره ها فید میکنیم.


چند نکته برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر نشان داده شود:

- موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید زیرا هرقدر صورت کوچک‌تر نشان داده شود بزرگی بینی بیشتر به چشم می‌آید. به موهای‌تان حجم بدهید و با استفاده از کلیپس آن را پشت سر جمع کنید.
- اینکه می‌گویند برای کمتر جلوه کردن بینی باید آرایش چشم و لب‌های‌تان را بیشتر کنید کاملا اشتباه است! این کار باعث می‌شود شخصیت‌تان بد جلوه کند. کافی است برای چشم‌ها از آرایش طبیعی و سبک و برای لب‌ها از رنگ‌های دلنشین استفاده کنید. بهتر است خط لب غلیظ نداشته باشید تا توجه به سمت لب و بینی جلب نشود.
- ابروهای‌تان را بیش از حد نازک یا پهن نکنید. ابروهای خوش فرم هماهنگی بین اجزای صورت از جمله بینی را بیشتر می‌کنند
- سعی کنید گونه‌های‌تان را با گریم بزرگ‌تر نشان دهید تا بیشتر از بینی به چشم بیایند. گاهی اوقات نیز برنزه کردن صورت به کوچک تر دیده شدن بینی کمک می‌کند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: