چهارشنبه 08 مهر 1394 - 23:50:26

طراحی ناخن به سبک ماربل و سلطنتی

 

 

اگر به دنبال ایده هایی نو برای طراحی ناخن هستید، می توانید از مراحل زیر کمک گرفته و ناخن هایی زیبا و شیک را خلق کنید. در این طراحی از شیوه ترکیب رنگ ها به صورت ماربل که هر طراح ناخنی با آن آشناست، استفاده شده است.

1. قبل از شروع هر کاری ناخن ها را باید آماده کنید. این به این معنی است که به روی ناخن ها بیس کت زده و با توجه به نوع بیس کت تحت زمان مشخصی زیر اشعه UV قرار دهید.

 

2. اولین لایه از لاک آبی و یا هر لاک دیگر که خودتان انتخاب کرده اید را روی ناخن زده و با توجه به نوع لاک و زمان ذکر شده در دستورالعمل آن زیر اشعه UV قرار دهید. این لاک به عنوان رنگ پایه شما خواهد بود.

 

3. لایه نازک دیگری از لاک خود را روی ناخن زده و آن را زیر اشعه قرار ندهید، بلکه به سرعت پس از زدن لاک اولیه روی آن نقطه هایی با لاک ژله ای سفید روی نقاط مختلفی از ناخن اضافه کنید. نیازی نیست که این نقطه در فاصله های هم اندازه از هم قرار داشته و یا مرتب باشند.

 

4. در این مرحله یک فرچه ناخن مناسب را در دست گرفته و رنگ های روی ناخن را به صورت افقی با هم ترکیب کنید. اگر ظاهر ماربل روی ناخن از هم با فاصله زیاد بود کافیست روی ناخن نقطه های بیشتری اضافه کرده و بار دیگر آن ها را در هم ترکیب کنید. ولی دقت داشته باشید که در انجام این کار زیاده روی نکنید. وقتی که ترکیب رنگ ها تمام شد و به رنگ دلخواه دست یافتید، ناخن ها را زیر اشعه UV قرار داده و روی ناخن ها تاپ کت بزنید. اگر کناره های ناخن نیز کثیف شده است، آن را پاک کنید.

 

5. در این مرحله روی ناخن چسب ناخن زده و سپس جواهر زینتی ناخن خود را به روی آن بچسبانید. وقتی که چسب خشک شد نیز، تاپ کت ژله ای خود را روی ناخن بزنید تا از استحکام همه چیز اطمینان حاصل کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 



جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 09 مهر 1394 - 20:25:31
جالبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: