شنبه 11 مهر 1394 - 18:21:29

طراحی ناخن دو رنگ

 



برای بسیاری از خانم ها داشتن ناخن های زیبا و مدل دار که منجر به زیباتر نشان دادن دست ها می شود، اهمیت ویژه ای دارد. از طرفی سلایق مختلفی در طراحی ناخن و لاک زدن وجود دارد. برخی دوست دارند، ناخن های خود را ساده و بدون هیچ طرحی و ترجیحا به رنگ خاکی و یا رنگ خود ناخن لاک بزنند. برخی دوست دارند از مدل های پیچیده تری استفاده کرده و روی ناخن های خود هنرنمایی متخصص ناخن خود را نشان دهند و برخی نیز دوست دارند از روش های جدید و ابتکاری استفاده کرده و روی ناخن ها به سبک های مختلف و جدید کار کنند.
از طرفی اگر قبلا با چسب سعی کرده اید که ناخن های خود را فرنچ کنید ولی نتیجه ای که به دست آورده اید به خوبی آن چیزی که مد نظر داشته اید نبوده است، می توانید از این روش ساده استفاده کرده و روی ناخن های خود و یا مشتری تان طرح های زیبایی با استفاده از یک کش پلاستیکی بزنید.
در این مقاله به طراحی ناخنی پرداخته شده که در آن از کش استفاده شده و دو رنگ لاک یکی معمولی و یکی به صورت فرنچ روی ناخن ها زده می شود.
وسایل مورد نیاز طراحی ناخنطراحی 
• دو رنگ مختلف لاک به دلخواه
• بیس کت و تاپ کت
• یک کش محکم
دستورالعمل



1. ابتدا روی ناخن ها بیس کت زده و صبر کنید تا همه ناخن ها خشک شوند. این کار باعث می شود که لاک به ناخن ها آسیب کمتری رسانده، سطح لاک در همه جا یکسان بوده و ماندگاری لاک نیز بیشتر شود.
2. در مرحله دوم لاک زیرین و پایه خود را روی ناخن ها بزنید. بسته به سلیقه خود می توانید از یک رنگ لاک و یا از رنگ های مختلفی از لاک روی ناخن ها به عنوان لاک بیس استفاده کنید.
3. پس از این که تمام ناخن ها کاملا خشک شدند. روی آن ها کش را انداخته و به گونه ای این کار را انجام دهید که قسمتی باریکی از ناخن از سطح کش بیرون زده باشد.
4. سپس با توجه به سلیقه خود از یک رنگ لاک دیگر استفاده کرده و نوک ناخن را لاک بزنید.
5. دقت داشته باشید که وقتی که می خواهید کش را بردارید آن را به دقت از روی ناخن بردارید تا لاک پخش نشود.
6. سپس صبر کنید تا لاک کاملا خشک شده و روی آن تاپ کت بزنید تا هم ماندگاری لاک بیشتر شود و هم این که ناخن ها زود نشکنند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 11 مهر 1394 - 21:24:28
خیلی زیباست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: