یکشنبه 19 مهر 1394 - 00:00:57

سایه چشم مناسب چشم های قهوه ای

 



اگر شما از آن دسته افراد هستید که روست دارید، هر از گاهی آرایش جدیدی را امتحان کنید و چشمان خود را بهتر نمایش دهید می توانید از آرایش زیر کمک بگیرید. یکی از مزیت چشم های قهوه ای این است که خنثی و بی حالت نیست و با رنگ های زیادی می توان آن ها را آرایش کرد.
برای انجام این آرایش مراحل زیر را در پیش گیرید.
مرحله اول آرایش چشم

 

 

در سرتاسر پلک چشم خود از هر نوع پرایمری زده و با این کار به ماندگاری بیشتر سایه ی خود کمک کنید.
مرحله دوم آرایش چشم

 



پشت پلک و کنار خط رویش مژه ها سایه صورتی را به عنوان سایه پایه های بزنید. همچنین می توانید از سایه های رنگی دیگر مانند بنفش، سبز پر رنگ، قهوه ای کمرنگ، آبی تیره و فندقی نیز استفاده کنید. این سایه های را در پشت پلک بزنید و دقت داشته باشید که سایه تا منطقه بالای پلک و زیر ابرو نباید بیاید.
از دیگر رنگ های مناسبی که به عنوان یک انتخاب خوب در پشت چشم شناخته میشوند، خاکستری مایل به قهوه ای، زرد کمرنگ، سایه اکلیلی بی رنگ و یا یک سایه کرم رنگ و یا شیری است.
مرحله سوم آرایش چشم

 



در این مرحله سطح بالای پلک و زیر ابرو سایه زده می شود. برای این کار از رنگ قهوه ای استفاده کنید زیرا صرف نظر از رنگی که روی پشت پلک به عنوان سایه استفاده کرده اید قهوه ای به تمام آن ها می آید. با استفاده از یک فرچه متوسط بالای پلک و زیر ابرو را در این سطح سایه قهوه ای بزنید. در زدن سایه نیز دقت کنید که بهتر است که سایه را از قسمت خارجی چشم شروع کرده و به سمت قسمت داخلی چشم بیایید.
همچنین لازم به ذکر است که بهتر است از یک سایه قهوه ای مات برای این قسمت استفاده کنید. فراموش نکنید که این رنگ ها باعث بهتر نشان دادن رنگ زیرین خود شده و چشم ها را زیبا تر نشان می دهند.
مرحله چهارم آرایش چشم

 



پس از زدن سایه قهوه ای از یک فرچه بزرگ تر استفاده کرده و این دو رنگ را کمی در هم محو کنید تا لبه ها مشخص نباشد. دقت داشته باشید که لزومی ندارد دو سایه را کاملا در هم مخلوط کنید.
مرحله پنجم آرایش چشم

 



در این مرحله از یک هایلایت کننده استفاده کرده و با این کار کل آرایش را تمیزتر نشان دهید. برای این کار باید از یک فرچه کوچک استفاده کرده و روی استخوان ابروی خود رنگ سفید، صورتی کمرنگ و یا هر رنگ دیگری که از توناژ پوستی شما روشن تر است را بزنید. در صورت تمایل می توانید این سایه را تا کنار ابرو و خارج آن نیز ببرید.
مرحله ششم آرایش چشم

 



در صورت تمایل می توانید از خط چشم و یا مداد چشم استفاده کنید. همچنین می توانید مداد مشکی رنگی در روی خط رویش مژه های بالایی زده و داخل پلک بالایی نیز رنگ مشکی بزنید. ولی اگر می خواهید داخل پلک پایین را نیز مداد بکشید بهتر است از یک رنگ بنفش استفاده کنید تا درخشش چشم ها بیشتر شود. برای این کار نیز مداد را از وسط چشم کشیده و در صورت تمایل تا قسمت خارجی چشم نیز ادامه دهید.
همچنین می توانید از یک رنگ مسی براق، طلایی، برنزه و یا آبی تیره نیز با توجه به رنگ پایه خود استفاده کنید. برای زدن سایه در زیر چشم از یک فرچه سر تخت استفاده کرده و سایه مورد نظر خود را بالای مژه ها روی یک خط نازک بزنید.
مرحله هفتم آرایش چشم

 



در این مرحله می توانید ریمل بزنید. برای زدن ریمل پایین را نگاه کنید تا ریمل روی سایه تان کشیده نشود. سر آن را از ریشه به سمت بالا حرکت داده و  به چپ و راست نیز بروید. این کار باعث بلند تر کردن و پرحجم تر کردن مژه ها می شود.
زدن ریمل روی مژه های پایینی نیز کاملا اختیاری است.
پس از پایان کار

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:54:36
خیلی عالین
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: