پنجشنبه 30 مهر 1394 - 18:24:23

ابروهای مناسب صورت گرد

مدل های مناسب ابرو برای صورت های گرد

ابروهای زیبا و خوش فرم

 


ابروها قسمت مهمی از صورت هستند که در زیبا و یا نازیبا نشان دادن یک فرد نقش اساسی بازی می کنند. از طرفی ابروها باید به گونه ای اصلاح شوند که حالت چهره یک فرد در آن در نظر گرفته شده باشد. در این مقاله به مدل ابروهای مناسب چهره هایی می پردازیم که گرد هستند.
همان طور که می دانید صورت های گرد، زاویه مشخصی در خود ندارند و بیشتر دایره مانند هستند. در این صورت ها چانه کمی گرد تر از معمول بوده و گونه ها گوشتالو و گرد تر است. در این مقاله به بررسی ابروهای مناسب این نوع چهره پرداخته شده است.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چهره گردی دارید، بهتر است مدل ابرویی را انتخاب کنید که گردی صورت شما را گرفته و آن را کشیده تر نشان دهد. از طرفی برای اصلاح ابروی خود باید خیلی دقت کنید زیرا یک مدل اشتباه ابرو زیبایی دیگر عضوهای چهره شما را نیز زیر سوال می برد.
در تصویر زیر با یک تیک سبز مدل هایی که برای شما مناسب است، نشان داده شده است.

 



1. ابروهای هشتی
برای کسانی که صورت گردی دارند، یکی از مهم ترین مسائل زاویه دادن به صورت آن هاست که این کار با یک زاویه و یا هشت بزرگ روی ابرو به سادگی قابل انجام است. دقت داشته باشید که ابروهای صاف و یا هلالی صورت را گردتر نشان می دهند پس بهتر است از این مدل ابروها دوری شود.
برای دستیابی به این مدل ابروهایی که مناسب این نوع صورت باشند، کافیست ابروها را تا قله آن صاف و پس از آن با کمی زاویه اصلاح کنید. از طرفی اگر انتهای ابروها را به سمت بالا ببرید باعث می شود که چشم ها درشت تر و صورت باریک تر نشان داده شود.
2. ابروهای هشتی ملایم
کسانی که چهره گردی دارند، می توانند ابروهایی را امتحان کنند که قله آن خیلی هشتی نبوده و زاویه زیادی نیز در آن وجود نداشته باشد. این مدل می تواند دور از چشم و یا نزدیک چشم بوده و یا نازک یا کلفت باشد. اما اگر کمان ابروها با چشم فاصله بیشتری داشته باشد صورت را باریک تر نشان داده و روی صورت های گرد زیباتر به نظر می رسد. البته اگر کسی به این مدل و فاصله زیاد آن با چشم علاقه ای نداشته باشد می تواند، کمان ابرو و هشتی آن را کمتر کند. مزیت این کار این است که با این روش صورت جوان تر به نظر رسیده و صورت های چاق و گوشتی نیز باریک تر به نظر می رسند. برای دستیابی به این مدل ابروها باید ابروها در ابتدا و انتهای خود با زاویه کمی اصلاح شوند.
3. ابروهای S شکل
ابروهای به این حالت ابروهایی هستند که مشابه ابروهای با هشت ملایم هستند. در این مدل ابروها از ابتدا و انتها به صورت زاویه دار به سمت قله ابرو می روند. این مدل ابرو باعث کشیده تر نشان دادن چهره شده و حالت ابروها مانند حرف انگلیسی S می باشد. این مدل ابرو ترکیبی از ابروهای زاویه دار و هلالی بوده و برای صورت های گرد بسیار مناسب است. برای دستیابی به این ابروها کافیست مشابه ابروهای هشتی با فاصله از چشم عمل کرده و ابروها باید به سمت بینی برداشته شوند. البته باید دقت کنید که این مدل ابرو با سایر اعضای صورت شما هماهنگی داشته باشد.
همچنین توصیه می شود که از ابروهای صاف و ابروهای هلالی دوری کنید زیرا این مدل ابروها چهره شما را گردتر می کنند.
چند نکته برای دستیابی به ابروهایی زیبا
• اگر ابروهای کم پشتی دارید، آن ها را با مداد و یا سایه به رنگ خود پر کنید.
• پس از برداشتن ابروها، آن ها را با یک فرچه ابرو شانه کرده و با نوک انگشتان خود روی ابروها را ماساژ دهید تا گردش خون در آن ها افزایش یابد.
• همیشه ابروهای خود را با آب یا روغن زنجبیل ماساژ دهید تا از ریزش آن ها جلوگیری کنید.
• همیشه ابرو های خود را مرتب کرده و به خصوص موهای اضافی زیر آن ها را تمیز کنید ولی این کار را مداوم و پشت سر هم انجام ندهید. زیرا باعث ریزش ابروها می شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:27:14
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: