پنجشنبه 30 مهر 1394 - 18:41:59

نکات آرایشی صورت های گرد

10 نکته مهم آرایشی برای صورت های گرد

آرایش زیبا و متناسب با نوع صورت

 



اگر شما از آن دسته خانم های هستید که صورت گردی داشته و زاویه خاصی روی صورت خود مشاهده نمی کنید، این مطلب برای شما مفید است. زیرا در این مقاله به نکات آرایشی دقیقی پرداخته شده است که با استفاده از آن ها می توان آرایش زیبایی روی صورت خود به وجود آورد.
1. استفاده از کرم گریم تیره تر برای زیرسازی صورت
برای آرایش و زیرسازی صورت های گرد نیاز به گریم بیشتری است زیرا باید بتوان این مدل چهره ها را به صورت بیضی در آورد. این کار نیز در صورتی قابل انجام است که از کرم گریم تیره ای استفاده شده و روی قسمت های مختلف صورت زاویه به وجود آورد. برای این کار کرم گریم تیره ای را روی شقیقه ها، خط استخوان فک، استخوان گونه ها و دیگر نقاطی که می خواهید زده و این قسمت ها را تیره تر کنید تا زاویه بهتری به وجود آید.
2. استفاده از کرم روشن تر برای مرکز صورت
قسمت مرکزی صورت های گرد در آرایش آن ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این به این معنی است که باید در این قسمت ها از کرم هایی استفاده کرد که روشن تر از رنگ اصلی پوست باشند. برای زدن کرم در این قسمت ها ابتدا نقطه های روشنی زیر چشم، بین ابروها، روی بینی، پیشانی و قسمت داخلی چانه بزنید. سپس نقطه های تیره و روشن را خوب با هم ترکیب کنید.
3. پودر صورت
پس از زدن کرم روی صورت و زیرسازی آن باید از پنکک و یا پودر استفاده کرده و کرم ها را در جای خود تثبیت کنید. برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده کرده و پودر را در کل صورت پخش کنید.
4. هایلایت برای زاویه دار کردن صورت
استفاده از هایلایت مناسب در نقاط مناسب صورت بهترین روش برای به وجود آوردن توهم زاویه های مختلف روی این نوع چهره هاست. برای این کار نیز باید از محصولی استفاده کنید که دو درجه از توناژ خود پوست روشن تر باشد. برای هایلایت صورت قسمت وسط پیشانی تا روی چانه را روشن کنید تا چهره زاویه دارتر به نظر برسد.
5. استفاده از فرچه آرایشی مناسب
برای استفاده از فرچه روی صورت های گرد باید دقت بسیار بالایی به کار برد. برای زدن سایه نیز باید فرچه را به صورت زاویه دار در دست گرفته و به سمت بالا و پیشانی دست را حرکت داد. توجه کنید که هرگز فرچه را روی برآمدگی گونه ها به کار نبرید زیرا این کار گردی صورت را بیشتر نشان می دهد.
6. تمرکز بیشتر روی برجستگی های صورت
زیبایی ها و برجستگی های صورت های گرد باید با استفاده از محصولات مناسب بیشتر دیده شود. برای این کار استفاده صحیح از ریمل، خط چشم، سایه چشم و محصولاتی از این قبیل باعث می شود که گردی چهره به طور قابل توجهی کمتر نشان داده شود. به طور مثال برای بهتر نشان دادن چشم ها قسمت داخلی چشم را روشن کرده و قسمت خارجی آن را تیره تر کنید. همچنین استفاده از رژ لب های تیره نیز گردی بیش از حد صورت را کمتر نشان می دهد.
7. هشتی برداشتن ابروها
اگر از آن دسته افرادی هستید که چهره ای گرد دارید، هرگز ابروهای خود را صاف و یا هلالی اصلاح نکنید زیرا این کار صورت شما را گوشتالو تر از آن چه که هست نشان می دهد. از طرفی هلالی برداشتن ابروها سر را نیز بزرگ تر نشان می دهد.
8. مدل مناسب موها
اگر صورت گردی دارید، از مدل موهای خیلی کوتاه و یا خیلی بلند دوری کنید. همیشه سعی کنید از مدل موهای تا روی چانه، چتری های بلند و مدل موهایی که حجم موها در نزدیکی گوش ها زیاد است دوری کنید زیرا این مدل ها صورت شما را گرد تر نشان می دهند. برای صورت های گرد بهترین مدل موها، موهای خرد و چتری هایی است که در کنار صورت باشند نه در روی آن.
9. نپوشیدن زیورآلات بزرگ
کسانی که صورت های گردی دارند بهتر است از زیور آلات بزرگ دوری کنند زیرا این تزئینات توجه را به صورت بیشتر جلب کرده و جلوه زیبایی ندارند. شما می توانید به جای آن از زیورآلات با سایز معمولی زیباتری استفاده کنید.
10. دقت در انتخاب عینک
جدای از آرایش، مدل مو زیور آلات انتخاب عینک نیز در زیباتر نشان دادن افراد نقش مهمی دارد. به خصوص کسانی که صورت  گردی دارن، بهتر است از عینک های با قاب مثلثی و یا مربعی به جای عینک های بیضی شکل و دایره ای استفاده کنند. زیرا استفاده از این عینک ها روی صورت آن ها زوایایی به وجود آورده و صورت آن ها را زیباتر نشان می دهد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:26:31
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: