یکشنبه 03 آبان 1394 - 12:59:42

آموزش هایلایت مو فانتزی

آموزش تصویری و مرحله به مرحله هایلایت مو

هایلایت مو قرمز و نارنجی



این رنگ مو بسیار جذاب بوده و برای مدل موی باب نامتقارن که آموزش آن در همین سایت قرار گرفته است، اجرا شده است. به خصوص که این رنگ زیبا که در آن از رنگ های زرد، نارنجی و قرمز استفاده شده روی موهای کوتاه خود را بهتر نشان می دهد.
قبل از رنگ مو

 



پایه موها از قبل به رنگ قهوه ای و طلایی تیره در آمده است.

مرحله اول رنگ مو

 



از سمت راست که موها سنگین تر و بیشتر هستند رنگ مو را آغاز کنید. دقت داشته باشید که روشن کننده شما در این رنگ مو با پایه ای باشد که حاصل آن رنگ نارنجی باشد. برای روشن کردن  ابتدا موها را به صورت مورب در یک طرف سر جدا کنید تا به همان رنگ پایه که طلایی و قهوه ای بود باقی بماند. از سمت دیگری که جدا کرده بودید موها را به صورت عمود جدا کنید و به فاصله 4 تا 5 سانتی از سر روشن کننده موی خود را از وسط تا انتهای موها قرار دهید.

مرحله دوم رنگ مو

 



در این مرحله قسمت دیگری از موها را مانند تصویر جدا کرده و رنگ کنید به گونه ای که بین دو فویلی که استفاده می کنید، هیچ مویی باقی نماند.

مرحله سوم رنگ مو

 



به همین صورت و با توجه به حجم مو حدود 9 فویل پشت سر هم را از اولین رنگ مو به سمت جلو سر و چتری ها قرار داده و موها را روشن کنید. آخرین فویل را باید در نزدیکی خط رویش موها بگذارید. اما خود چتری ها و موهای روی گردن را دست نزنید تا بعدا آن ها را به همان رنگ زمینه موها در آورید.

مرحله چهارم رنگ مو

 



در این مرحله به بالای سر رفته و از عقب کار را شروع کنید به این صورت که از روی تاج سر موها را جدا کرده و به صورت عمودی موها را با گیره جدا کنید. سپس با فویل روی موهای این قسمت نیز روشن کننده بگذارید.

مرحله پنجم رنگ مو

 



به همین صورت کار را ادامه داده و  تا منطقه چتری ها و جلوی سر پیش روید اما از خط رویش موها دوری کنید. یک تکه مثلثی کوچک از پشت فویل تا موهای پشت سر و روی گردن را نیز جدا کنید.

مرحله ششم رنگ مو

 



در این مرحله به سمت جلوی سر پیشروی کرده و با فویل موها را تا جلوی سر و روی چتری ها روشن کنید. دقت داشته باشید که این همه موهای چتری ها را رنگ نکنید. سپس در بالای گوش موها را جدا کرده و رنگ کنید. بسته به حجم موها این کار را در سه مرحله و با سه فویل انجام دهید.

مرحله هفتم رنگ مو

 



از قرار دادن فویل در همه نقاط مانند تصویر اطمینان حاصل کنید.

مرحله هشتم رنگ مو

 



سپس موها را با شامپو بشویید. سپس روی موها سرم تقویتی گذاشته، 5 دقسقه صبر کنید و آن ها را دوباره بشویید. موها را خشک کرده و فاز دوم را آغاز کنید.

مرحله نهم رنگ مو

 



در ابتدای فاز دوم از سمت راست شروع کرده و موها را به صورت عمودی جدا کنید و روی آن ها رنگی با Formula A بگذارید.

مرحله دهم رنگ مو

 



سپس دو دسته عمودی دیگر از موها را جد کرده و روی آن ها رنگ با Formula B بگذارید.

مرحله یازدهم رنگ مو

 



این نحوه دسته بندی و رنگ کردن را یکی در میان انجام دهید. به این صورت که در دو دسته موها را با Formula C و سپس دسته بعدی را در نیمه بالایی با Formula D و قسمت پایینی مو را با Formula A  رنگ کنید. سپس دسته دیگری را در دست گرفته و نیمه بالایی آن را با Formula C و نیمه پایینی آن را با Formula B رنگ کنید. سپس دسته بعدی را با Formula D رنگ کنید. دقت داشته باشید که برای نریختن رنگ روی آن فویل بگذارید.

مرحله دوازدهم رنگ مو

 



سپس روی سر رفته و در نزیکی تاج سر مانند تصویر دو دسته جدا کرده و روی آن ها Formula A بگذارید.

مرحله سیزدهم رنگ مو

 



به همین صورت ادامه داده و هر دسته از موها را به غیر از مثلثی که از قبل جدا کرده بودید، با رنگ Formula B رنگ کنید. سپس دو دسته دیگر را با رنگ Formula C و دو دسته را به صورت نیمه بالا و پایین که نیمه بالای آن ها Formula D و نیمه پایینی آن ها  Formula A باشد رنگ کنید.

مرحله چهاردهم رنگ مو

 



این روش را ادامه دهید به این صورت که در دو دسته نیمه بالا را به رنگ Formula D در آورده و نیمه پیین را به رنگ Formula B در آورید. سپس دسته ای را به صورت نیمه که در قسمت بالا از Formula D و در قسمت پایین از Formula C  استفاده شده است، رنگ کنید. سپس یک دسته را کامل به رنگ Formula D  در آورید.

مرحله پانزدهم رنگ مو

 



فویل گذاشتن را تکمیل کرده و روی بقیه موها از همان رنگ پایه قهوه ای و طلایی تیره بگذارید. سپس 25 دقیقه صبر کرده و مو ها را بشویید. می توانید پس از این کار روی موها سرم تقویتی گذاشته و پس از 5 دقیقه باز هم موها را بشویید. سپس موها را با سشوار خشک کرده و مدل دهید.

پس از پایان کار

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:25:18
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: