جمعه 08 آبان 1394 - 14:16:54

لیپوماتیک

لاغری موضعی و تناسب اندام با لیپوماتیک

مزایای لیپوماتیک

 

لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه ی چربی های موضعی زیر پوست می باشد که در این مقاله توضیحاتی درباره ی لیپوماتیک و مزایای آن می دهیم و نمونه هاییی از کار لیپوماتیک کلینیک آرمان سلامت را میبینیم.

 

تکنولوژی به کار گرفته شده در این ابزار به قدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آن را از لیپوساکشن متمایز می سازد.همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا مشهود می باشد.
لیپوماتیک با استفاده از امواج اینفراسونیک  و ارتعاش (vibration) و نوسان ثابت حول محوری(nutation) سلول های چربی را از محل اتصالات انها به یکدیگر جدا می سازد و بدون این که منجر به تخریب سلول های چربی گردد.سلول های بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می نماید به همین دلیل از سلول های خارج شده ی چربی توسط این تکنیک می توان مجددا به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضا استفاده نمود.قابل ذکر است که این چربی به مراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق به عنوان فیلر می باشد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالم تر (intact) است.


مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها
1. یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک عالی است و هیچ گونه بقایای مانده از چربی که در روش های دیگر ساکشن به صورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می گردد در این روش وجود ندارد.
2. نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی ( 6 ماه) و لیزر لیپولیز ( 2 تا 4 ماه) بسیار کوتاه تر است در عین حال بستن گن 30 تا 40 روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می گردد.
3. جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش های دیگر ساکشن به دلیل صدمه کم تر به ترابکولا های پوستی به مراتب بهتر می باشد.
4. در این روش بی حسی موضعی کافیست و بیمار درد ندارد در حالی که در روش های دیگر ساکشن چنان که بی حسی موضعی اجام می گیرد اما معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف می باشد.
5. تورم و ترشحات بعد از عمل در این روش بسیار کم تر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا 36 ساعت طول می کشد در حالی که در روش های دیگر ساکشن طولانی تر است.
6. ریسک عفونت در لیپوماتیک بسیار کم است.
7. احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر ساکشن بسیار کم می باشد و تا کنون گذارش نشده است.
8. لیپوماتیک نیازی به بستری شدن ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواتد سرکار بازگردد.
9. خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به روش های دیگر ساکشن به مراتب کم تر است.
10. اگر چه جمع شدن پوست در لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر بسیار بهتر صورت می گیرد ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد نیاز به عمل جراحی وجود خواهد داشت.با این حال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های ان ها تخلیه نشده است,عمل محدودتر با برش کوچکتری خواهد بود و در بسیاری از موارد ابرومینوپلاسی که نیاز به دراوردن ناف و تغییر محل ناف می باشد پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود.

نمونه هایی از عمل لیپوماتیک

 

تناسب اندام با لیپوماتیک

تناسب اندام با لیپوماتیک

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

لیپوماتیک آخرین و جدیدترین روش تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای لاغری و تخلیه چربی از بدن است. این روش به شکستن چربی ها از طریق اشعه مادون صوت می پردازد و درمقایسه با روشهای دیگر دارای عوارض بسیار کمتری است. ... لیپوماتیک تهران
http://tehranlipo.com
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: