پنجشنبه 07 آبان 1394 - 00:45:01

ابروهای مناسب پلک های افتاده

مدل ابروهای مناسب برای پلک های افتاده

پوشاندن افتادگی پلک

 



در آرایش چشم هایی که پلک های افتاده ای دارند باید دقت بیشتری به خرج داد زیرا معمولا افراد ترجیح می دهند که آرایش آن ها به گونه ای باشد که افتادگی ابروهای آن ها کمتر به چشم آید. حتی بسیاری برای افتادگی ابروهای خود دست به اقداماتی مانند تزریق بوتاکس و یا روش های دیگری می زنند. اما بهتر است بدانید که مدل ابروها در به چشم نیامدن افتادگی پلک ها بسیار موثر بوده و با داشتن ابروهایی مناسب می توان مرکزیت توجه را از پلک ها به ابروها و چشم ها انتقال داد.
بسیاری از ستارگان سینما نیز پلک های افتاده ای دارند اما با استفاده از حقه های سینمایی و آرایشی این نقص چهره خود را به بهترین شکل ممکن مخفی کرده و زیبا به نظر می رسند.
ابروهای مناسب برای پلک های افتاده
تمیز کردن ابروها برای کسانی که ابروهای افتاده ای کافی نبوده و این افراد باید در برداشتن ابروها به متخصصی مراجعه کنند که بتواند با مهارت خود ابروها را به گونه ای بردارد که افتادگی پلک ها به چشم نیاید.
ابروهای هلالی

 



یکی از بهترین روش هایی که برای برداشتن ابروها روی پلک های افتاده توصیه می شود، هلالی کردن ابروهاست. زیرا با این کار چشم ها با ابرو ها حالت متناسبی پیدا می کنند.
البته در برداشتن ابروها به صورت هلالی باید دقت شود که حالت هلالی که به ابروها داده می شود باید در نقطه صحیحی از ابروها باشد. بیشتر خانم هایی که پلک های افتاده ای دارند بهتر است هلال ابروهای خود را در بالای قسمت خارجی چشم هلالی کنند. دقت داشته باشید که منظور از هلالی برداشتن ابروها، هلالی کردن کامل آن ها نیست و کافی است که کمی در بالای قسمت خارجی چشم ها ابروها حالت هلالی داشته باشند.
البته برای برداشتن ابروها باید به حالت صورت نیز توجه کرد و همیشه ابروهای هلالی حلال مشکل افتادگی پلک نیست. بلکه باید از آرایش مناسبی برای این چشم ها کمک گرفت.
آرایش پلک های افتاده
پس از این که ابروها را مرتب کردید نیاز به توجه به آرایش چشم هاست که در آن باید با استفاده از آرایش هلال ابروها را با هایلایت کردن و سایه روشن زدن زیر هلال ابروها افتادگی ابروها را کاملا تحت الشعاع قرار داد.
برای این کار زیر ابروها را سایه روشن زده و برای گرفتن نتیجه بهتر روی پلک نیز از همان سایه روشن استفاده کنید.
جراحی پلک های افتاده
اگر روی این موضوع خیلی حساس هستید و باعث آزار شما می شود، همچنین اگر مدل ابروی گفته شده را به کار بردید و آرایش گفته شده را نیز انجام دادید ولی هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیدید می توانی از جراحی زیبایی کمک گرفته و این مشکل را حل کنید. در جراحی این قسمت ابوه را کمی بالا کشیده و افتادگی پلک ها را برطرف می کنند. این جراحی سالانه توسط خانم های زیادی انجام می شود زیرا افتادگی پلک با گذشت زمان و بالا رفتن سن بیشتر نیز می شود.
بوتاکس
اگر همچنان از افتادگی ابروها رنج می برید و نمی خواهید به دلیل این مشکل به زیر تیغ جراحی بروید می توانید از بوتاکس و یا روش های مشابه آن استفاده کرده و حداقل به طور موقت افتادگی ابروهای خود را رفع کنید. اما دقت داشته باشید که بوتاکس یک روش کاملا موقتی است.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 26 مهر 1397 - 11:05:45
عالی بود
پنجشنبه 07 آبان 1394 - 22:49:07
خیلی عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: