سه شنبه 19 آبان 1394 - 12:31:02

رنگ رژلب

انتخاب رژلب مناسب برای رنگ پوست

ماندگاری رژلب

 

 

در واقع درخشندگی آرایش و گریم صورت با رژ لب نمایان می شود.در این مقاله درباره ی رنگ رژلب مناسب انواع رنگ پوست و ماندگار کردن رژلب توضیحاتی می دهیم.
 

رنگ های رژلب مناسب برای انواع پوست ها:

پوست های سفید : رژلب هلویی روشن,صورتی روشن,قهوه ای طلایی و یا بژ
پوست های متوسط :رژلب قرمز,صورتی,نارنجی و یا نارنجی هلویی
پوست های سبزه :رژلب قرمز و نارنجی تیره,بنفش,بنفش روشن
پوست های تیره : رژلب بنفش قرمز,بژ طلایی,بنفش تیره و یا قرمز قهوه ای
برای بوجود آوردن لبان زیبا، ابتدا خط لب را با یک خط لب خنثی بکشید. توجه داشته باشید که خط خود لب را بکشید نه خط خارج لب را. سپس خط لب مورد نظرتان را بکشید. بعد از آن سطح لبتان را با رنگ مورد نظرتان پر کنید. حال از برس لب استفاده کنید و این دو رنگ را در هم پخش کنید تا خط تفکیک آنها زیاد نمایان نباشد.از مرطوب کننده کرم لب برای مرطوب کردن لب استفاده کنید و چند لحظه فرصت بدهید تا جذب شود.

سپس، رنگ رژلب مورد نظرتان را انتخاب کنید و به لب بزنید. ( توجه داشته باشید که رنگ رژلب مات و بسیار تیره لبهای نازک را نازکتر نشان می دهند ) حال، مداد لب متناسب با رنگ انتخابیتان را برداشته و روی خارج خط لب بزنید ( نه بیرون لب ) . با کمک انگشت یا یک گوش پاک کن، این خط را نرم کنید.بالاخره، کمی برق لب وسط لب پایین بزنید و با مالیدن لب ها به یکدیگر آن را پخش کنید. این کار باعث برجسته تر شدن لب ها می شود. البته استفاده از برق لبهای رنگ دار به این برجستگی می افزاید.

 

 

ماندگار کردن رژلب:

برای ثابت نگه داشتن رژلب روی لبتون لازم نیست از رژلب های با ماندگاری بالا که سرب بسیار زیادی دارد استفاده کنید میتوانید برای زدن رژلب ابتدا از پرایمر لب استفاده کرده و آن را روی لب بزنید. با این کار ماندگار هر نوع رژلبی روی لب بیشتر می شود و یا یک لایه رژلب را روی لب زده و قبل از آن فراموش نکنید که با استفاده از یک مداد همرنگ رژلب دور لب را خط بکشید. این کار از ریختن رژلب جلوگیری کرده و به ماندگاری آن کمک می کند. پس از زدن لایه اول رژلب روی لب ها با استفاده از یک فرچه زاویه دار لایه دوم را نیز به دقت بزنید.
همچنین می توانید لایه نازکی از پودر را روی رژ لب خود بزنید. این پودر می تواند پنکک و پودری باشد که به صورت خود می زنید. برای زدن این پودر می توانید از انگشتان، یک فرچه سر صاف و یا فرچه ای بزرگ استفاده کنید. کافیست یک دستمال کاغذی را از وسط جدا کنید روی لب ها گذاشته و پودر فیکس آرایشی را به مانند تصویر روی لب هایتان باضربه بزنید

 


نکته: برای این که کمتر مجبور به تمدید رژ لب  خود باشید، به جای رژلب براق از رژلب مات استفاده کنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 18:29:34
ممنون از نکات خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: