دوشنبه 25 آبان 1394 - 16:36:53

دکوراسیون آرایشگاه باروک

زیبایی آرایشگاه شمابا دکوراسیون باروک

دکوراسیون آرایشگاه

 

محیط کار انسان به مانند منزل دوم او است و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند. بنابراین بدیهی است که محیط کار نیز بایستی همچون خانه برآورنده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند. از ضروریات اینکه کسب و کار شما شناخته شود و مراجعان به دنبال شما بیایند، تصویری است که از شما و خدمات شما در ذهن آنها نقش بسته می‌شود
بنابراین به نقش و تاثیر انواع رنگها در محیط بایستی توجه داشت تا انتخابی صحیح و مفید داشته باشید و بتوانید از محیط پیرامون خود لذت ببرید  همچنین انتخاب مبلمان مناسب نیز یک ضرورت است.

رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون است.امروزه ثابت شده است رنگ ها براحتی روی سیستم عصبی، قدرت بینایی، سیستم گوارش، حالات روحی روانی افراد و اخلاق فردی آنها تاثیر میگذارند، بنابراین برای استفاده مفید از رنگ لازم است اثر روانشناختی آن را که میتواند در انتخاب دکوراسیون، لباس، محیط و... وارد عمل شود، درک کنیم.همچنین رنگ‌ها در طراحی داخلی محلی که شما مراجعان خود را پذیرا می‌شوید، این تصویر را جهت می‌دهند و قضاوت افراد را از محصول یا سرویس شما تعیین می‌کنند.
یک دیوار خالی به سادگی همه را کسل می کند. چرا با استفاده از چند تصویر و عکس و قاب که به حرفه ای تر شدن محیط کمک می کند استفاده نکنیم؟ تنها یک ایده خلاقانه می تواند باعث شود کارمند در محیط کار خود احساس آرامش و نشاط کند. این هم روی شما و هم روی کارمندان و مشتریان شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.
رنگ ها دارای نیروی خاصی هستند و هر یک از طیف ها یک احساس عمیق را در محیط القا می کنند. رنگ ها عمیقا بر حالات، روحیه، رفتار و روابط عمومی و اجتماعی تاثیر میگذارند و سبب میشوند شما شدیدا احساس اعتماد به نفس و یا احساس نشاط  و سرزندگی کنید و همچنین این امکان وجود دارد که احساس کسلی و بی حوصلگی را به شما القا کنند.

در این مقاله چندین نمونه از دکوراسیون های بسیار زیبای آرایشگاه از شرکت باروک را مشاهده می کنید.

 

 دکوراسیون  آرایشگاه  باروک

  

 

  

دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه

  

دکوراسیون آرایشگاه

  

دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه

  

دکوراسیون آرایشگاه

 

جهت مشاوره و ارتباط با شرکت باروک با شماره 88782171 و 09123084159 تماس بگیرید.

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: