یکشنبه 01 آذر 1394 - 01:46:33

رژلب قرمز

بایدها و نبایدهای استفاده از رژلب قرمز

رژ لب قرمز



از گذشته تاکنون این باور وجود داشته است که رژ لب قرمز روی لب های هر خانمی بسیار زیبا بوده و از جمله رنگ هایی است که هر خانم با هر توناژ پوستی می تواند از آن بهره ببرد. اما این به این معنی نیست که هر رژ لبی را می توان روی هر پوستی امتحان کرد و باید نکاتی را در این رابطه در نظر گرفت. در این مقاله لیستی از ملاحظاتی که قبل از خرید رژ لب قرمز باید در نظر گرفته شود، آورده شده است.
پیدا کردن رنگ مناسب رژلب

 



پیدا کردن رنگ مناسب رژ لب تفاوت بسیاری در آرایش شما به وجود می آورد. زیرا توناژ های مختلف پوستی باید از رنگ های خاصی استفاده کنند که توناژهای مناسب خود را دارند. علاوه بر توناژ پوستی، رنگ چشم ها و اندازه لب ها نیز برای انتخاب رژ لب قرمز رنگ حائز اهمیت هستند.

تحت تاثیر رنگ ها قرار نگیرید.

 



رژ لب های قرمز رنگ بسیاری در بازار وجود دارد که این خود پیدا کردن رنگ مناسب را سخت تر می کند. اما اگر صبر داشته باشد و به دنبال رژ لبی باشید که از مناسب بودن آن اطمینان داشته باشید خواهید دید که رنگ مناسب آن چه تاثیر عظیمی روی زیبایی شما داشته و پس از زدن رژ لب مناسب تان در یک لحظه ظاهرتان متحول می شود. از طرفی رنگ های مختلفی که در بازرا وجود دارد، ممکن است باعث شود که شما کمی تحت تاثیر قرار گرفته و تنها از روی زیبایی این رنگ ها بخواهید آن ها را خریداری و استفاده کنید. ولی فراموش نکنید که هر رنگ رژ لبی روی صورت زیبا نبوده و انتخاب غلط ممکن است ظاهری عجیب و نازیبا تولید کند.

استفاده از خط لب

 



یکی از مشکلات اساسی رژ لب های قرمز رنگ این معضل است که این رنگ رژ ها به سرعت ریخته و پاک می شوند. به همین دلیل و برای جلوگیری از این موضوع سعی کنید که از قبل از استفاده از رژ لب دور لب های خود خط لببکشید تا از ماندگاری بیشتر رژ لب خود اطمینان حاصل کنید. همچنین کشیدن خط لب باعث می شود که لب ها بهتر حالت گرفته و برجسته تر به نظر برسند.

مراقب باشید دندان هایتان رژ لبی نشوند.

 



متاسفانه گاهی اوقات روی دندان های جلویی رژ لب مالیده شده و موجب شرمندگی می شود. جلوگیری از این موضوع بسیار راحت است و کافیست بعد از این که رژ لب خود را زدید روی آن یک دستمال کاغذی گذاشته و یا انگشت خود را داخل لب هایتان قرار دهید، این کار باعث می شود که رژ لب اضافی روی لب های شما گرفته شده و از این که رژ لب تان پخش نشود اطمینان داشته باشید.

آرایش ملایم

 



لب های قرمز رنگ خود به تنهایی باعث می شود که رنگ قرمز در صورت بیشتر به چشم آمده و مرکز توجه صورتتان لب های تان باشند. به همین دلیل سعی کنید تا بقیه آرایش صورت خود را ساده انجام دهید تا در انجام آرایش زیاده روی نکرده باشید. برای انجام یک آرایش ملایم کافیست از سایه به رنگ پوست استفاده کرده و از کشیدن خط چشم های بلند جلوگیری کنید. برای حالت دادن به چشم ها کافیست دو بار ریمل روی مژه ها بکشید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 02 آذر 1394 - 22:30:39
خیلی خوب بود
ممنون
یکشنبه 01 آذر 1394 - 18:37:01
ممنون از سایت و مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: