سه شنبه 03 آذر 1394 - 22:49:55

کرم برنزه

نکاتی مهم برای استفاده از کرم برنزه

هایلایت پوست



یکی از مهم ترین نکات زیبایی هر آرایش زیرسازی و استفاده مناسب از کرم پودر است. زیرسازی و هایلایت صورت دو نکته مهم در آرایش بوده و اگر می خواهید آرایش بی نقصی داشته باشید، انجام این کارها ضروری است. برای انجام یک زیرسازی صحیح تنها استفاده از کرم برنزه کافی نبوده و باید به همراه آن از هایلایتر و کرم ها و یا پودر های روشن کننده نیز استفاده کرد. از طرفی در هنگام استفاده از کرم برنزه باید با دقت بسیار عمل کنید تا نتیجه آرایش طبیعی به نظر آمده و ظاهری عروسکی و مصنوعی برای شمما به وجود نیاورد. در این مقاله نکاتی در مورد استفاده از کرم برنزه آورده شده است.
انتخاب رنگ مناسب

 



یکی از بزرگ ترین اشتباهات رایج بین خانم ها استفاده از کرم برنزه نامناسب است. دلیل آن هم این تصور غلط است که بسیاری از خانم ها فکر می کنند که کرم برنزه نیاز به هماهنگی با توناژ پوست را نداشته و از هر رنگی از آن می توان برای آرایش صورت استفاده کرد. بنابراین دقت کنید که اگر پوست خیلی روشنی دارید استفاده از یک برنزه خیلی تیره اشتباه بوده و اگر توناژ پوستی سبزه ای دارید می توانید از یک کرم برنزه تیره تر استفاده کنید.

زیرسازی مناسب

 



یکی دیگر از نکات مهمی که در استفاده از کرم برنزه باید به آن توجه شود این نکته است که بهتر است از کرم برنزه ای استفاده کنید که یک درجه از پوست شما روشن تر است ونه بیشتر. انتخاب این کرم برنزه باعث می شود که زیرسازی صورت شم به صورت کاملا طبیعی به نظر رسیده و ترکیب رنگ هایلایتر کرم برنزه مشخص نباشد. از طرفی این کار باعث می شود که خطوط واضحی روی صورت به وجود نیاید.

خرید یک فرچه مخصوص کرم برنزه

 



اگر از جذابیت و زیبایی چهره خود هنگام استفاده از برنزه رضایت داشته باشید سعی می کنید که همیشه از این کرم در آرایش خود استفاده کنید. پس بهتر است هنگام خرید کرم برنزه فرچه مخصوصی برای استفاده این کرم روی صورت تان تهیه کنید. برای استفاده از کرم برنزه یک فرچه معمولی هم مناسب به نظر می رسد ولی بهتر است یک فرچه مخصوص این کار داشته باشید تا نگران تیره شدن و یا روشن شدن سر فرچه خود نباشید.

رعایت قانون شماره 3

 

 

پیروی از قانون شماره 3 استفاده از کرم برنزه را ساده تر می کند. این قانون بدین شرح است که کرم برنزه را روی پیشانی، استخوان گونه  روی خط فک زده و آن را با فرچه مناسب به صورت 3 انگلیسی روی صورت پخش کنید. این کار را روی دو طرف صورت انجام داده و از زیبایی آرایش خود کسب اطمینان کنید.

هیچ نقطه ای را فراموش نکنید

 

 

هرگاه از رنگی استفاده می کنید که با رنگ پوست واقعی تان تفاوت دارد، نکته مهمی وجود دارد که طبق آن باید همه نقاط صورت و  گردن را کرم زده و با استفاده از فرچه این کرم ها را به خوبی روی صورت پخش کنید. به خصوص این که در نقطه رویش مو معمولا قسمت هایی از دید پنهان می ماند. پس سعی کنید که هیچ قسمتی از صورت خود را فراموش نکنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 04 آذر 1394 - 18:08:22
خیلی خوبه
ممنون از مطالبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: