یکشنبه 08 آذر 1394 - 23:20:09

زیبایی بدون آرایش

زیبایی پوست بدون استفاده از آرایش

زیبایی و سادگی



این که یک خانم بخواهد آرایش کرده و با این آرایش حس زیبایی داشته باشد، هیچ اشکالی ندارد ولی دقت به این نکته که استفاده از آرایش از بسیاری لحاظ مضر است نیز ضروری می باشد. زیرا  داخل هر محصول آرایشی از مواد شیمیایی استفاده شده است.
اگر احساس کنید که بدون آرایش هم می توان زیبا به نظر رسید، به این معنی است که واقعا می توانید بدون آرایش زیبا باشید. برای این کار کافیست که از سلامت پوست و موی خود بیشتر مراقبت کرده و به گونه ای به نظر برسید که گویی از کانسیلر، کرم پودر و یا پنکک استفاده کرده اید. در این مقاله به چند ترفند زیبایی برای زیبایی پوست پرداخته شده است.

مراقبت روزانه از پوست

مراقبت روزانه از پوست باعث می شود که پوست دیرتر پیر شده و طراوت خود را از دست بدهد. تحقیقات نشان می دهد که وقتی پوست در معرض اشعه های مضر آفتاب قرار نگیرد می تواند خود را بازسازی کند. بنابراین اگر به دنبال پوستی زیبا وسالم هستید که توانایی ترمیم خود را نیز داشته باشید کافیست روزانه کمی وقت گذاشته و از مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی SPF حداقل 30 بوده و آن را در تمام نقاطی از بدن خود که ممکن است تحت اشعه خورشید قرار گیرند، بزنید.

تمیز نگه داشتن ابروها

ابروهای مرتب روی یک صورت باعث حالت دادن به چشم شده و باعث می شود که چشم ها مرکز توجه صورت باشند. از طرفی داشتن ابروهایی زیبا باعث می شود که صورت تمیز تر به نظر رسیده و مرکز توجه آن چشم و ابروها باشد.

سلامت پوست

 



مراقبت و رفتار صحیح با پوست یک نکته کلیدی برای داشتن صورتی زیبا و بدون آرایش است. به خصوص این که خانم هایی که پوستی خشک دارند، حتما باید از مرطوب کننده استفاده کرده و با این کار شادابی و طراوت پوست شان را حفظ کنند. از طرفی کسانی که پوست چرب دارند نیز باید از مرطوب کننده استفاده کنند و عدم استفاده از مرطوب کننده روی این پوست ها اشتباه بسیار بزرگی است.

رژیم صورت

 



برای صورت خود یک برنامه آرایشی بهداشتی در نظر بگیرید و این برنامه را هر روز روی صورت خود اجرا کنید. فراموش نکنید که هر برنامه ای که انتخاب کرده اید را هر روز صبح ها و شب ها انجام دهید.

استفاده از ویتامین و آنتی اکسیدان

 



مصرف ویتامین ها و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان در رژیم غذایی باعث می شود که سلامت پوست هر چه بیشتر حفظ شود. بنابراین روز خود را با یک لیوان آب و آب لیمو شروع کنید. این کار باعث می شود که سموم بدن دفع شده و سلامت پوست تضمین شود.

جریان خون

 



وقتی جریان خون در همه نقاط بدن به خوبی وجود نداشته باشد باعث می شود که پوست خسته به نظر رسیده و زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین برای حفظ سلامت خود از محصولای مانند نعنا، گلاب و جینسینگ استفاده کرده و سلامت پوست خود را حفظ کنید.

استفاده از تونر

 



پس از استفاده از کلینسر فراموش نکنید که از تونر استفاده کنید. زیرا تونر PH پوست را بهبود بخشیده و باعث می شود که آب بیشتری به پوست برسد که این خود باعث درخشش و  یکدست بودن پوست می شود.

مدل موی مناسب

 



به جای استفاده از آرایش می توانید با انجام چند نکته ساده سلامت پوست خود را حفظ کرده و همچنین با انتخاب یک مدل موی مناسب زیبایی چهره خود را افزایش دهید.

قبول چهره به همان صورت

 



این که پوست یک نفر خیلی رنگ پریده و یا خیلی روشن باشد هیچ ایرادی ندارد. پس اگر در چهره خود نازیبایی خاصی دارید سعی کنید آن را به همان صورت قبول کرده و سعی نکنید با استفاده از کانسیلر و یا برنزه کردن پوست عیوب چهره خود را بپوشانید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 09 آذر 1394 - 18:30:48
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: