پنجشنبه 19 آذر 1394 - 04:28:20

مزایای پرایمر

دلایل استفاده از پرایمر

آرایش زیبا و بدون نقص با پرایمر



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از خرید محصولات آرایشی لذت برده و انواع مختلف لوازم آرایشی بهداشتی را مصرف می کنید، به این معنی است که با پرایمر آشنایی دارید. پرایمر یکی از محصولات آرایشی است که خانم های کمتری به آن توجه کرده و ترجیح می دهند هزینه اضافی برای آن پرداخت نکنند. این در حالی است که استفاده از پرایمر چشم و یا پرایمر صورت زیبایی آرایش و ماندگاری آن را چند برابر کرده و حتی می تواند چروک ها را تا حدی بپوشاند. در این مقاله لیستی از مزایای پرایمر آورده شده است که در این لیست گفته می شود که چگونه استفاده از پرایمر می تواند آرایش شما را متحول کند.

پوشاندن منافذ روی پوست

 



اگر روی پوست خود منافذ بازی دارید که به صورت چاله هایی در آمده اند می توانید با کمک پرایمر آن ها را از بین ببرید. البته بیشتر خانم هایی که پوست خشکی دارند با مشکل وجود سوراخ های روی پوست روبرو می شوند که می توان با کمک پرایمر آن ها را پوشانده و آرایشی بی نقص داشت.

انجام ساده آرایش

 



یکی دیگر از دلایل استفاده از پرایمر این است که پرایمر باعث می شود که آرایش به سادگی روی صورت قرار گرفته و طبیعی تر به نظر برسد. به خصوص اگر از آن دسته خانم هایی هستید که پوست خشکی دارید بهتر است از پرایمر استفاده کرده و سریع آرایش خود را به اتمام برسانید.

آرایش ملایم

 



بسایری از خانم ها با این ترس روبرو هستند که اگر از پرایمر استفاده کنند، آرایش غلیظی خواهند داشت. این در حالی است که پرایمر نه تنها آرایش را سنگین نمی کند بلکه با نرم کردن پوست، آن را زیباتر نیز نشان می دهد.

ماندگاری بیشتر آرایش

 



یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از پرایمر این است که پرایمر باعث ماندگاری بیشتر آرایش می شود. بنابراین اگر ساعات طولانی مدت روی صورت خود آرایش دارید می توانید از پرایمر استفاده کرده و صرف نظر از زمان و شرایط از ماندگاری این آرایش روی پوست خود اطمینان داشته باشید. همچنین پرایمر باعث می شود که ارایش روی صورت غبارآلود و آلوده نشده و جوش نزند.

مناسب برای همه

 



برخلاف کانسیلر و کرم پودر که رنگ های مختلفی داشته و باید با توجه به رنگ پوست آن ها را خریداری نمود، پرایمر کاملا بی رنگ بوده و برای همه رنگ پوست مناسب است.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 09:54:06
واووووووووو
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: