جمعه 20 آذر 1394 - 02:55:55

آرایش متفاوت لب

آرایش متفاوت و بسیار زیبای لب ها

4 مدل آرایش جدید لب



استفاده از رژ لب برای رنگ دادن به لب ها نوعی از آرایش است که حتی خانم هایی که اهل آرایش کردن نیستند نیز گاهی از آن بهره می برند. اما در این مقاله هدف دور شدن از نوع معمول آرایش لب ها بوده و انواع جدیدتر و زیباتری از آرایش لب ها آموزش داده می شود.

آرایش لب آمبره

 



هرچه لب ها متفاوت تر باشند زیبایی بیشتری خواهند داشت، به همین دلیل آرایش امبره که بیشتر برای موها اسم آن را شنیده ایم رواج دارد. در این آرایش لب ها از بالا به پایین از پر رنگ به کمرنگ می روند. برای این آرایش لبه های لب های بالایی را به رنگ پررنگ تری در آوردید. در این جا از رنگ کبود استفاده شده است. سپس همین رنگ را با استفاده از یک فرچه مناسب به سمت پایین برده و به گونه ای در آورید که همان طور که از بالا به پایین می رود، از پررنگ به کمرنگ رود. برای این که لبه پایینی لب ها کمرنگ تر دیده شود نیز از کانسیلر استفاده کنید.

آرایش لب اسکارلت ومپ

 



اسکارلت ومپ یا لب های خون آشامی به گونه ای است که اطراف لب ها پررنگ تر از وسط لب است. برای این کار نیز می توانید رژ لب دلخواه خود را روی لب ها زده و سپس به کمک یک رژ لب یا سایه مشکی اطراف لب ها را تیره کنید. سپس با فرچه تیرگی اطراف لب را به داخل لب ها بیاورید تا خط واضحی وجود نداشته و آرایش شما طبیعی تر باشد.

آرایش لب نئون باربی

 



برای آرایش نئون لب ها از دو رنگ صورتی پر رنگ و نارنجی استفاده می شود. برای انجام این آرایش کافیست، پس از زدن رژ لب صورتی در اطراف لب، در وسط لب از یک رژ لب ترجیحا مایع و به رنگ نارنجی استفاده کنید. سپس با استفاده ازیک فرچه کوچک این دو رنگ را با هم مخلوط کرده و در هم محو کنید.

آرایش لب آکوا دیسکو

 



اگر به اندازه کافی جسارت داشته و به دنبال روش های متفاوتی برای آرایش لب هامی گردید کافیست این مدل را انتخاب کنید. در آرایش آکوا دیسکو از رنگ های آبی و سبز استفاده می شود. برای این آرایش کافیست وسط لب ها را به رنگ سبز در آورده و اطراف آن را آبی کنید. سپس با استفاده از یک فرچه مناسب این رنگ ها را در هم محو کنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 20 آذر 1394 - 07:09:23
ممنون
خیلی خوشگلن
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: