جمعه 20 آذر 1394 - 04:04:45

رنگ مو تیره

انتخاب رنگ مو تیره مناسب

انواع رنگ مو تیره

انتخاب رنگ مو تیره


همه خانم ها دوست دارند که موهای زیبا و خوش حالتی داشته باشند. یکی از روش هایی که می توان با آن به چنین موهایی دست یافت رنگ موهای تیره است. رنگ موی تیره پس از هر بار شستن از بین نرفته و با بیرون زدن ریشه موها دو رنگ نمی شوند. از طرف دیگر این مدل موی زیبا را می توان با هایلایت های زیبایی مدل داده و روی آن ها تنوع به وجود آورد.پس اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید و به دنبال چند رنگ مدل موی تیره زیبا هستید، این مقاله مخصوص شماست. 

رنگ موهای سیاه


 

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که نگه داری آن دشوار نبوده و خاص باشد می توانید از این رنگ روی موهای خود استفاده کنید. یکی از بزرگ ترین مزیت های موهای مشکی این است که این رنگ برای هر رنگ پوست و چهره ای مناسب است. بنابراین اگر صورت سفید و یا سبزه ای دارید می توانید موهای کوتاه و یا خیلی بلند خود را به این رنگ در آورید.

رنگ موی قهوه ای تیره

 



اگر دوست دارید که موهایی تیره داشته باشید اما به نظرتان موهای مشکی کمی زیاده روی به نظر می رسند می توانید موهای خود را به رنگ قهوه ای تیره در آورده و از زیبایی موهای خود شگفت زده شوید.

 

رتگ موآمبره

 



یکی از محبوب ترین رنگ موهایی که روی موهای تیره انجام می شود، رنگ کردن موها به رنگ آمبره است. در این مدل رنگ مو، موهای نزدیک ریشه تیره تر بوده و هرچه به انتها نزدیک می شوید موها روشن تر دیده می شوند. دقت داشته باشید که رنگ کردن موها به رنگ آمبره کمی پیچیده است، پس این کار را در آرایشگاه و توسط متخصصین زیبایی انجام دهید.

 

رنگ مو بلیاژ

 



بلیاژ رنگ مویی است که از سال 1970 در پاریس رواج داشته و خانم ها آن را انجام می دادند. این مدل رنگ کردن مو امروزه نیز بیش از هر زمان دیگری طرفدار داشته و خانم ها در سرتاسر دنیا از این مدل رنگ مو استفاده می کنند. در این مد نیز موهای نزدیک به ریشه تیره تر و انتهای موها روشن تر می باشد.

 

هایلایت مو



این رنگ یک رنگ کاملا جدید بوده و ترکیبی از رنگ قهوه ای و کاراملی است. در این مدل مو برخی از موهای رویی به رنگ بلوند در آمده و بقیه موها به رنگ قهوه ای در می آیند. این مدل مو حجم موها را چند برابر نشان داده و با به وجود آوردن سایه روشن های زیبایی روی موها آن ها را خیره کننده می کند.

موهای قهوه ای با هایلایت کاراملی

 

رنگ مو قرمز مایل به قهوه ای



این مدل مو نیز برای خانم هایی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب بوده و به زیبایی هرچه بیشتر چهره و موها کمک می کند.

 

 

رنگ مو بلوطی

 

 

 



با این رنگ مو می توان بهترین رنگ بین مشکی و قرمز را داشت. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید زیبایی صورتتان بهتر دیده شود از این مدل موی زیبا می توانید استفاده کنید.

 

رنگ مو هایلایت بنفش

 

 

 

رنگ مو قرمز و مشکی

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 20 آذر 1394 - 07:07:56
واوووووووووووو
فوق العادست
مخصوصا آخری
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: