یکشنبه 22 آذر 1394 - 04:47:43

جلوگیری از شل شدن پوست

جلوگیری از شل و آویزان شدن پوست

راه هایی برای داشتن پوستی جوان


هیچ کس نمی خواهد پوستی شل و آویزان داشته باشد اما متاسفانه با گذشت زمان این امر برای همه افراد اجتناب ناپذیر است. پوست شل و آویزان می تواند دلایل متنوعی داشته باشد که از جمله آن ها داشتن بیماری خاص، وزن کم کردن و پیر شدن است. اما از آن جایی که همه می خواهند تا جای ممکن این مشکل را به تعویق بیاندازند، در این مقاله به بررسی راهکار هایی پرداخته شده است. با توجه به این راهکارها پوست شما شاداب و سرحال مانده و جوانی خود را برای مدت بیشتری حفظ می کند.

• ورزش کردن

یکی از کار هایی که به شما کمک می کند پوست سفید و سلامتی داشته باشد، ورزش کردن به طور پیوسته است. زیرا ورزش کردن پوست و عضلات را سفت کرده و از افتادگی آن ها جلوگیری می کند. البته اگر وقت کافی برای باشگاه رفتن ندارید، می توانید تا جای ممکن راه رفته و یا صبح ها دویدن آرام را انجام دهید.

• افزایش یا کاهش وزن سریع

 



یکی از دلایل افتادگی و شل شدن پوست افزایش و یا کاهش سریع وزن است. زیرا هر دو این ها پوست را تحت فشار قرار داده و باعث شل شدن آن می شوند. برای جلوگیری از این امر برای افزایش و یا کاهش وزن خود از رژیم غذایی مطمئنی استفاده کرده و این کار را به صورت تدریجی انجام دهید تا کمترین تاثیر را روی پوست شما داشته باشد. در ضمن همراه با تغییر وزن خود ورزش را هم فراموش نکنید.

• استفاده از کرم ها و لوسیون های سفت کننده پوست

 



سعی کنید از کرم ها و لوسیون هایی استفاده کنید که علاوه بر مرطوب کردن و آبرسانی پوست، آن را سفت هم بکنند. فراموش نکنید که خوب بودن یک محصول به قیمت آن نیست و گاهی با یک قیمت مناسب نیز می توان از محصولات مناسب و کاربردی استفاده کرد.

• استفاده از ضدآفتاب

 



یکی از اصلی ترین دلایل پیری پوست و شل شدن آن قرار گرفتن در زیر آفتاب است. به همین دلیل حتی در روز های ابری که نور خورشید کمتر بوده و تنها اشعه های آن در فضا وجود دارند نیز از ضد آفتاب استفاده کنید. برای استفاده از ضد آفتاب نیز دقت داشته باشید که ضد آفتاب انتخابی شما در برابر همه اشعه های UV از پوست شما محافظت کند.

• مالیدن صورت

 



یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در بین خانم ها این است که هنگام زدن آرایش روی صورت خود آن را روی پوست خود مالیده و پوست خود را می کشند. این کار بسیار برای پوست مضر است  و در طولانی مدت باعث شل شدن پوست می شود. پس به جای این کار و به جای استفاده از دست های خود می توانید از فرچه های آرایشی مخصوص این کار استفاده کرده و سلامت پوست خود را حفظ کنید. زیرا این محصولات فشار وارده به پوست را کمتر می کنند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 22 آذر 1394 - 17:51:50
واوووووو
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: