یکشنبه 22 آذر 1394 - 23:35:17

یکدست کردن توناژ پوست

پوست یکدست و زیبا با مواد طبیعی

سلامت پوست



همه خانم ها تمایل دارند که پوست یکدستی داشته و صرف نظر از رنگ آن همه قسمت های چهره شان به یک رنگ باشد. زیرا این موضوع نشان دهنده سلامت پوست بوده و برای نشان دادن زیبایی ضروری است.
پس اگر به دنبال توناژ پوستی یکدستی هستید، می توانید از مقاله زیر استفاده کرده و با چند روش طبیعی پوست زیبایی داشته باشید.

1. لایه برداری طبیعی پوست

 



یکی از مراحل ابتدایی در یکسان سازی توناژ پوستی لایه برداری پوست های مرده روی چهره است. برای این کار می توان از محصولات شیمیایی استفاده کرد که البته خطر آسیب رساندن به پوست را دارند و یا می توان از مواد طبیعی مانند آب لیمو تازه برای این منظور استفاده کرد. برای رسیدن به نتیجه مناسب کافیست حداکثر هفته ای سه بار آب لیمو را روی پوست صورت مالیده و پس از 15 دقیقه آن را بشویید تا با تغییری که به دست می آید مواجه شوید.

2. از بین بردن پوست های مرده

 



استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن پوست های مرده تنها باعث آسیب رساندن می شود، این در حالیست که با کمک لایه بردار های طبیعی مانند سفید آب می توان این کار را بدون هیچ خطری انجام داد.

3.  از بین بردن لکه های پوستی

 



یکی از بزرگترین علت های ناهماهنگی توناژ پوستی لکه های روی آن به علت جوش های کهنه و کک و مک است که برای حذف آن ها ی توان از لکه بر های شیمیایی و یا طبیعی استفاده کرد.

4. آب خوردن

 



یکی دیگر از روش های موثر در یکسان سازی توناژ پوستی خوردن آب به میزان کافیست. زیرا آب پوست را شفاف کرده و به مرور زمان لکه ها را نیز از بین می برد.

5. استفاده از ضد آفتاب

 



مشکلات پوستی به دلیل قرار گرفتن در زیر آفتاب یکی از معمول ترین علت های سوختگی و یا یکسان نبون رنگ پوست است که برای جلوگیری از این موضوع استفاده از ضد آفتاب به شدت توصیه می شود.

 

6. استفاده از مواد طبیعی برای یکسان سازی رنگ پوست

علاوه بر لیمو برای دستیابی به پوستی یکدست از مواد طبیعی دیگری نیز می توان کمک گرفت.

شیر

 



استفاده منظم از شیر در یکسان سازی سطح پوست بسیار موثر است. برای این منظور کافیست شیر را روی صورت زده و پس از 15 دقیقه بشویید.

عسل

 



عسل برای نرمی پوست و یکسان کردن رنگ آن معجزه می کند.

بلغور جو

 



وقتی از بلغور جو به عنوان ماسک صورت استفاده شود، بسیار مناسب بوده و علاوه بر نرم کردن پوست آن را یکدست نیز می کند. برای استفاده از این محصول کافیست آن را با شیر و یا آب مخلوط رده و خمیر به وجود آمده را روی صورت بمالید. صبر کنید تا خمیر روی صورت تان خشک شده و سپس آن را بشویید تا از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید.

تمام این مواد به شما در دستیابی به پوستی زیبا و یکدست می توانند کمک کنند.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:05:55
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: