دوشنبه 23 آذر 1394 - 01:13:52

لوازم آرایش چند منظوره

استفاده از لوازم آرایش های چند منظوره

گریم و آرایش


بیشتر خانم ها صبح ها و یا قبل از خروج از خانه حداقل از یک وسیله آرایشی استفاده می کنند. بنابراین همه خانم ها روتین آرایشی مخصوص به خود را دارند. اما گاهی این آرایش کردن زمان زیادی برده و استفاده از وسیله های آرایشی متعدد گیج کننده است و با فراموش کردن یکی از این اقلام کل روتین آرایشی یک فرد به هم خورده و از ظاهر خود رضایت کافی نخواهد داشت. به همین دلیل در این مقاله روش هایی معرفی شده که با استفاده چند منظوره از لوازم آرایشی بتوان این روتین آرایشی را در کمترین زمان ممکن انجام داد.

• مرطوب کننده برنزه

 



مرطوب کننده برنزه و یا رنگی یکی از لوازم و وسایل آرایشی است که می توان به چند منظور مختلف از آن استفاده کرد. این به این معنی است که با کمک این ماده می توان زیرسازی پوست را سریع تر انجام داده و تنها با استفاده از کانسیلر لکه ها را پوشاند. این کار به خصوص برای روزهایی که عجله دارید، توصیه می شود.

• زیرسازی تر و خشک

 



کرم ها و پودر های زیرسازی به صورت خشک و به صورت تر ر بازار وجود دارند که نوع تر آن به صورت اسپری موجود بوده و نوع خشک آن را می توان مانند پنکک پس از زدن کرم مرطوب کننده استفاده کرد. البته برای استفاده از انواع خشک زیر سازی بهتر است از فرچه استفاده شود.

• ریمل کلییر

 



این ریمل یکی از وسایل آرایشی مربوط به چشم است که با شانه کردن، حالت دادن و پرتر نشان دادن مژه ها آن ها را زیباتر نشان داده و به آن ها کمک می کند تا بدون استفاده ازمژه مصنوعی زیباتر به نظر برسند. همچنین در صورتی که موهای تیره دارید می توانید با استفاده ریمل مو، مو ریزه هایی که از شینیون شما خارج شده اند حالت داده در جای خود ثابت کنید و دیگر نیازی به اسپری یا ژل مو نخواهید داشت.

• رژ لب و گونه

 



اگر تصمیم به خرید رژ لب و یا رژ گونه دارید بهتر است از انواع کرمی آن به جای مدل های دیگر استفاده کنید. به این دلیل که این نوع محصول علاوه بر لب ها و گونه ها در پشت چشم ها نیز قابل استفاده است.

• پلت آرایشی

 



داشتن پلت آرایشی که در آن همه محصولات آرایشی مورد نیازی از جمله رژ لب، سایه، رژگونه، کرم برنزه، پنکک و محصولای از این قبیل باشد به شما کمک می کند که بدون حمل کردن و بدون فراموشی یک قلم از انواع لوازم آرایش خود به سادگی استفاده کنید. البته داشتن کیف لوازم آرایشی که همه این محصولات داخل آن وجود داشته باشد هم سودبخش است.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:05:36
ممنون از طالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: