سه شنبه 24 آذر 1394 - 03:28:32

نظافت لوازم آرایش

آموزش تمیز کردن لوازم آرایش

سلامت و زیبایی با لوازم آرایش تمیز


آیا تا به حال در مورد تمیزی و عاری از میکروب بودن وسایل آرایشی خود فکر کرده اید؟ همه ما می دانیم که تستر های آرایشی یکی از آلوده ترین مواد آرایشی هستند، ولی لوازم آرایشی خود ما هم می توانند به همان میزان آلوده باشند. هر ماده آرایشی عمر مفیدی دارد که حتی قبل از تمام شدن این عمر مفید آن محصول آرایشی می تواند منبعی برای رشد باکتری ها بوده و همین باکتری ها سبب التهاب و آسیب رسیدن پوست شوند.
به همین دلیل در بازار محصولاتی معرفی شدند که نقش پاک کردن آلودگی های هر محصول آرایشی را دارند. این محصولات برخلاف آب و یا الکل مواد داخل پودر ها و یا محصولات آرایشی دیگر را خشک نکرده و می توانند بدون هیچ مشکلی انواع لوازم آرایشی شما را پاک کنند.

لوازم آرایشی پودری
(پودر های آرایشی، سایه، کانسیلر، پنکک و ..)

 



برای پاک کردن این محصولات آرایشی می توان از اسپری پاک کننده ای استفاده کرد که باکتری ها را از بین برده و هر محصول بسته بندی مانند روز اول تمیز میکند. دقت داشته باشد که محصولات آرایشی که تمیز نشده اند می توانند تغییر شکل داده و حتی با گذشت زمان خشک شوند. این محصولات دیگر غیر قابل استفاده بوده و با هیچ ماده پاک کننده  ای نمی توان آن ها را پاکیزه کرد. اما با این کار می توان لوازم آرایشی جدید را نجات داد.

مرحله اول
اسپری تمیز کننده را در فاصله 18 سانتی از محصول قرار داده و روی آن اسپری بزنید.

مرحله دوم
10 ثانیه صبر کنید.
به همین سادگی لوازم آرایشی به این صورت را می توان تمیز کرد.

محصولاتی که به صورت تیوب و یا سر دار هستند
(رژ لب ها، فرچه ریمل، مداد ها)

 



برای پاک کردن این محصولات نمی توان از اسپری استفاده کرد زیرا آلودگی ها در این محصولات به سر آن ها که در معرض هوا قرار گرفته انتقال یافته و باعث از بین بردن محصولات آرایشی می شود. در این نوع لوازم آرایشی باید از دستمال های بهداشتی کمک گرفت. این دستمال ها می توانند رژ لب ها، فرچه های ریمل و یا برق لب ها را با همان ترکیبی که در اسپری موجود بود، پاک کنند. از طرفی این دستمال ها خود حاوی پاک کننده بوده و از خود چیزی باقی  نمی گذارند. ولی اگر روی لوازم آرایش اسپری زده شده و سپس روی آن ها با دستمال پاک شود، مقداری از پرزهای دستمال کاغذی روی آن محصول مانده و خود باعث تجمع باکتری ها می شود. از همه بیشتر، برق لب هایی که سر فرچه ای دارند، در معرض خطر حمله باکتری ها قرار دارند، زیرا این محصولات بعد از غذا خوردن روب لب ها زده می شود که خود احتمال بروز باکتری ها را چندین برابر می کند. برای ریمل هم اگر از این ددستمال ها استفاده شود، آلودگی های سر آن پاک می شود.

مرحله اول
برای پاکیزه کردن محصولات خود یک دستمال را دور آن ها پیچیده و از پایین تا بالا آن را تمیز کنید.
مرحله دوم
به مدت 10 ثانیه صبر کنید تا اثر لازم را بگذارد.
به همین سادگی لوازم آرایش شما قابل تمیز شدن است و دیگر نیازی نیست تا در مورد این محصولات و باکتری های احتمالی آن ها نگرانی داشته باشید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 24 آذر 1394 - 18:12:06
عالی بود
ممنون به خاطر همه مطالب به روزتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: