پنجشنبه 26 آذر 1394 - 02:51:25

مدل مو باب

حالت های مختلف مدل مو زیبای باب

مدل موی باب



امروزه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را به صورت باب کوتاه کنند. البته این مدل مو بسیار زیباست ولی برخلاف موهای بلند که می توان آن ها را به هر شکلی درآورد این مدل مو تنوع زیادی برای حالت دادن و آرایش مو ندارد. از طرفی موهای باب برخلاف موهای بلند نیاز به مراقبت و رسیدگی بیش از اندازه برای درخشش بیشتر ندارند و با استفاده کمی از محصولات می توان مدل موی باب را به سادگی حالت داده و درخشان کرد.
در این مقاله به بررسی این مدل مو و حالت های مختلفی که می توان موها را آرایش کرد پرداخته شده است.

•مدل مو باب با فرق کج

 



این مدل مو بسیار ساده بوده و می توان آن را روی هر مدل بابی چه ساده و یا نامتقارن انجام داد. برای انجام این مدل مو کافیست موهای یک سمت سر را در پشت گوش جمع کرده موهای طرف دیگر را بر روی صورت و یا شانه ها آزاد رها کرد. این مدل مو بسیار ساده، زیبا و شیک بوده و ظرافت زنانه فرد را به خوبی نشان می دهد. در صورتی که موهای پر پشتی هم دارید می توانید برای نگه داشتن موها از سنجاق سر و یا گیره استفاده کنید.

 

 

مدل مو باب و چتری

 



اگر چند وقتی است که مدل باب را امتحان کردده اید و به دنبال تغییر در ظاهر خود هستید می توانید با کمک چتری های زیبایی به این تغییر دست یابید. برای این کار کافیست از چتری های کنار سر و یا چتری کردن کامل موهای جلوی سر استفاده کنید که این بستگی به حال صورت و شکل صورت شما دارد.

 

 

•مدل مو باب و هد بند

 



اگر می خواهید مدل موهای مختلفی را روی موهای باب خود امتحان کنید، بهتر است موهایتان را تا شانه بلند کرده و آن ها را شینیون کنید. البته استفاده از هدبند نیز برای خانم هایی که از این مدل مو استفاده می کنند امکان پذیر است. زیرا با مدل های مختلفی از هدبندهای سر می توان موها و صورت را به مدل های مختلفی آرایش کرد.

 

 

•مدل مو باب کلاسیک

 




اگر به دنبال سبک های قدیمی و کلاسیک برای موهای خود هستید می توانید از این مدل باب کمک بگیرید. برای این مدل مو کافیست موها مجعد شده و حالت گیرند و با رژ لب قرمز زیبایی نیز همراهی شوند. این مدل مو با وجود قدیمی بودن همچنان زیباست و طرفداران زیادی دارد.

 

 

•مدل مو باب روی موهای مجعد

 



از آن جایی که معمولا  مدل موهای باب کوتاه هستند، به نظر حجم کمتری نیز داشته و موها کم پشت تر به نظر می رسند. برای جلوگیری از این امر کافیست موها را مواج و مجعد کرد تا هم حجم موها بیشتر دیده شود و هم به زیبایی آن ها افزوده شود.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 10 شهریور 1396 - 00:45:10
ممنون
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 20:51:24
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: