یکشنبه 26 آذر 1396 - 12:59:24

میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

آرایش دائم از نظر پزشکان

هاشور ابرو

 

 

این روزها بیشتر خانم ها علاقمندند که  همیشه آرایش کرده  باشند ولی ممکن است با توجه به زندگی پرمشغله امروزی زمان کافی برای آرایش روزانه را نداشته یا حوصله ی اینکه هر روز آرایش کنند را نداشته باشند. احتمالا به همین علت  تاتو و بعدها میکروپیگمنتیشن  محبوبیت  زیادی پیدا کرده است.

 

 

 

 کاربرد میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایش:

اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها به جای ابرو های از دست رفته یا فضاهای خالی بین تارهای ابرو ، بهبود خط لب، خط چشم دائمی، ایجاد فضایی تیره برای پرپشت نشان دادن مژه‌های کم پشت، قرینه‌ سازی ابروها، لک‌های ماه گرفتگی، مخفی کردن قسمت‌های بی‌ مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می‌توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت. در حوزه آرایش دائم برای موارد زیر می‌توان از این روش استفاده کرد:

• طراحی وایجاد قرینه‌ سازی ابرو با تکنیک‌های مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سایه ابروکه خود مهارت لازم را در این امر میطلبد .

• خط چشم دائم پلک بالا یا خط مژه دائم پلک بالا، خط چشم پلک پایین، سایه چشم پلک بالا و پایین با در نظر گرفتن رنگ چشم مشتری و رنگ پوست .

میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب جهت قرینه‌ سازی لب یا حجیم‌ سازی لب که به آن سه بعدی سازی لب هم گفته میشود.گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. با این روش می‌ توان سیاهی دور لب‌های افراد را نیز از بین برد و این روش برای افراد سیگاری بسیار پر کاربرد است.

 

 نظرپزشکان در ارتباط با میکروپیگمنتیشن:

همان‌طور که گفتیم میکروپیگمنتیشن در حوزه پزشکی کاربرد فراوانی دارد اما کاربرد آن به شکل گسترده و به عنوان یک فرآیند زیبایی موضوعی است که باید به آن توجه کرد.امروزه در کاربرد های پزشکی ازاصطلاح میکروپیگمنتیشن یا درماتوگرافی به جای عنوان تاتو استفاده می‌شود.از این روش برای درمان ضایعات پوستی، اسکارها، سوختگی، ترمیم ابرو، علامت‌گذاری در آندوسکوپی‌ها، میکروپیگمنتیشن قرنیه، درمان ضایعات پوستی با منشاء ویروسی و. . . بهره می برند.

در کشورهای پیشرفته، پزشکان متخصص پوست و جراحان پلاستیک به عنوان آخرین مرحله درمان از آن استفاده می‌کنند،به‌ طور مثال پس از جراحی پلاستیک جهت درمان لب شکری؛رنگ سرخ لب و رنگ پوست با هم آمیخته می‌شوند زیرا هنوز لب فرم و شکل طبیعی خود را به دست نیاورده و تنها راه باز گرداندن رنگ طبیعی از طریق میکروپیگمنتیشن است.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: