سه شنبه 01 دی 1394 - 00:36:34

موهای لخت و صاف

موهای لخت و زیبا

اصول دستیابی به موهایی صاف



 

موهای لخت و صاف

بعضی از خانم ها به طور ذاتی با موهایی به دنیا می آیند که به خودی خود به صافی و نرمی موهای تبلیغات تلویزیونی و مایه حسرت همه خانم هایی است که به طور طبیعی موهای فر یا مجعد داشته و می خواهند موهایی صاف داشته باشند. اگر شما هم موهایی مجعد و فر دارید و می خواهید که موهای خود را در خانه و یا در یک سالن آرایشی فر کنید می توانید از این مقاله  سایت آرایشی رژلب ، استفاده کرده و به این امر دست یابید.

 

 شستن موها با محصولات آبرسان

شامپوها و کاندیشنرهای آبرسان ممکن است به خودی خود موها را صاف نکند ولی این محصولات می توانند وز موها را بگیرند. از طرفی این محصولات به دلیل خاصیت رطوبت رسانی بالایی که دارند، می تواند استفاده از سشوار و اتوی مو را برای افراد ساده تر کنند. برای این منظور بهتر است از یک کاندیشنر leave in استفاده کرده و موهای خود را صاف و درخشان کنید.

 

روش های لخت کردن مو

 

 استفاده از اتوی مو

یکی از ساده ترین وسایل حرارتی که به صاف کردن موها کمک می کند، اتوی مو است که با کمک آن می توان به طور موقت موها را صاف کرد. البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از اتوی مو و به خصوص در زمان های طولانی به موها آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.

 

 سشوار کشیدن موها

یکی از قدیمی ترین روش های صاف کردن موها استفاده از سشوار است که در این روش  رای دستیابی به ظاهر دلخواه، موها با کمک هوای گرم شانه شده و در عین حال خشک می شوند. همچنین اگر می خواهید که پس از سشوار کشیدن موهای شما لخت تر شود می توانید از اتوی مو استفاده کنید. اگر هم به دنبال موهای پرحجم تر و خوش حالت تر هستید کافیست، از برس سر گرد برای خشک کردن و شانه کردن موها در حین سشوار کشیدن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که بهترین دمای سشوار برای خشک کردن موها 1500 تا 1800 و سشواری که قدرت بیشتر از این مقداری داشته باشد می تواند موها را به جای صاف کردن فر کند. مشابه اتوی مو کشیدن، سشوار کشیدن نیز به دلیل حرارت بالایی که در طولانی مدت به موها وارد می کند می تواند به آن ها اثرات جبران ناپذیری وارد کند. پس سعی کنید تا جای ممکن کمتر از سشوار استفاده کنید.

 

 صاف کردن دائمی موها

صاف کردن دائمی موها می تواند در آرایشگاه و توسط یک فرد متخصص و یا توسط خود فرد روی موها پیاده شود که هر فرد به مدت 6 تا 10 ماه به موهای صافی دست پیدا خواهد کرد. این روش برای خانم هایی که موهای حالت داری داشته و می خواهند همیشه موهای صافی داشته باشند مناسب است.
پس اگر موهای فر و یا مجعدی دارید کافیست یکی از این روش ها را انتخاب کرده و موهای صافی که همیشه در آرزوی آن ها بوده اید، دست یابید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: