چهارشنبه 02 دی 1394 - 16:33:58

آرایش پوست سبزه

آرایش برنزه

نکات آرایشی پوست های سبزه



یکی از زیباترین رنگ پوست های دنیا رنگ سبزه پوست است که معمولا خانم هایی که پوست سبزه ای دارند موهای قهوه ای زیبایی هم در کنار آن داشته و مژه ها و ابروهای پری نیز دارند. این ویژگی ها روی اکثر خانم های با پوست سبزه مشاهده شده و به آن ها کمک می کند تا حتی بدون صرف وقت و هزینه زیادی روی محصولات آرایشی باز هم زیبا به نظر برسند.
در این مقاله به بررسی برخی از این نکات پرداخته شده است که با استفاده از آن خانم هایی که پوست سبزه دارند می توانند بدون زحمت زیادی زیباتر از همیشه دیده شوند.

• انتخاب زیرسازی مناسب

در صورتی که عادت به زیرسازی و استفاده ازکرم پودر دارید، بهتر است در انتخاب کرم پودر خود دقت کنید زیرا کرم هایی که در آن ها توناژ صورتی و یا آبی وجود داشته باشد صورت شما را بی روح نشان می دهد. پس بهتر است در انتخاب کرم پودر از رنگ های عسلی، طلایی و رنگ هایی از این قبیل استفاده کنید.

• استفاده از کانسیلر مناسب

اگر پوست بی نقصی دارید این نکته برای شما مناسب نیست ولی اگر روی صورتتان لکه و جای جوش های قدیمی وجود دارید می توانید از کانسیلر برای پوشاندن آن ها استفاده کنید. البته به نظر می رسد که برای خانم هایی که پوست سبزه دارند پیدا کردن کانسیلر مناسب ممکن است کمی سخت باشد. زیرا بیشتر کانسیلر ها روی پوست های سبزه خاکستری به نظر می رسند. برای جلوگیری از این موضوع کافیست از کانسیلر هایی استفاده کنید که توناژ هلویی و یا صورتی رنگ دارند.

 

 

• رژگونه مناسب پوست سبزه

با شنیدن کلمه رژگونه ممکن است رنگ قرمز و یا صورتی به ذهن برسد ولی روی پوست های سبزه این رنگ های زیبا به نظر نمی رسند به همین دلیل باید از رنگ های تیره تر صورتی و یا قهوه ای استفاده کرده و به گونه های خود درخشش و برجستگی لازم را بخشید.

• هایلایت

یکی از بهترین روش ها برای برجسته کردن زیبایی های صورت و پوشاندن عیوب آن استفاده از تکنیک هایلایت است. پیدا کردن هایلایتر مناسب برای پوست های سبزه هم به اندازه کرم پودر و کانسیلر سخت نبوده و می توان از رنگ های طلایی و یا نقره ای برای هایلایت صورت استفاده کرده و به بهترین نتیجه ممکن دست یافت.

• عدم استفاده از کرم پودر یا کرم برنزه

دزست است که همزمان با استفاده از هایلایت کننده ها از پودر و یا کرم های برنزه برای ایجاد تضاد و هایلایت روی صورت استفاده می شود ولی از آن جایی که پوست شما به خودی خود این رنگ برنز زیبا را دارد دیگر نیازی به کرم برنزه برای رنگ دادن به چهره خود نداشته و می توانید حتی بدون آن آرایش زیبایی داشته باشید.

آرایش چشم پوست سبزه

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید خط چشم مشکی و ریمل به همین رنگ می تواند روی چشم هی زیبای شما کافی باشد. اگر هم تصمیم به استفاده از سایه دارید از رنگ هایی با توناژ بنفش، آبی و یا سبز استفاده کرده و از رنگ هایی که در خود توناژ صورتی و یا ارغوانی دارند دوری کنید.

 

 

• رژ لب کمرنگ

تنها ایی که خانم های با پوست سبزه می توانند بدون دغدغه از رنگ صورتی استفاده کنند روی لب هاست. زیرا رژ لب صورتی کمرنگ و یا رژ لبی که به رنگ لب نزدیک تر بوده و نود باشد به این افراد کمک می کند تا زیبایی پوست خود را بهتر به نمایش بگذارند. رژلب قرمز رنگ نیز انتخاب مناسبی برای خانم ها با پوست سبزه است.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش و گریم ایبراش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: