پنجشنبه 10 دی 1394 - 18:06:55

کاشت ناخن-طراحی ناخن

کاشت و طراحی ناخن

12 عکس کاشت ناخن و طراحی

 

ناخن ها یکی از مهم ترین قسمت های بدن هستند که نیاز به مراقبت ویژه ای دارند تا سلامت و زیبایی خود را حفظ کنن.راه های بسیاری برای زیبایی ناخن ها وجود دارد از جمله کاشت ناخن و طراحی ناخن.طراحی ناخن یک هنر است و انواع طراحی ناخن را میتوان با کمی حوصله و تمرین انجام داد و از زیبایی ناخن ها لذت برد و از حس تازگی و طراوت آن ها روحیه گرفته از طرفی می توانید تحسین همگان را برانگیزید.
ناخن در کاشت ناخن هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم ناخن پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت ‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌ تر کاشت را بردارن.

مقایسه انواع کاشت ناخن ‌ها با هم

کاشت ناخن پودری کاشتی است که 80 درصد در کل ایران انجام می‌شود.کاشت‌ ناخن های ژله‌ای 15درصد و کاشت‌ ناخن های دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. کاشت ناخن پودری کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌ ناخن های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.البته دوام هر کاشت ناخن به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.
کاشت ناخن ژله‌ای کاشت ناخن زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت ناخنهای دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت  مثل کاشت ناخن دیپینگ، کاشت ناخن سیلک یا کاشت ناخن فیبری انجام می‌شود.

در این مقاله 12 کاشت ناخن و طراحی ناخن های بسیار زیبا را از خانم پریدخت مشاهده می کنید.

کاشت ناخن و طراحی ناخن

طراحی ناخن فانتزی

طراحی ناخن پلنگی

طراحی ناخن پروانه

کاشت ناخن و طراحی ناخن

کاشت ناخن و طراحی ناخن

کاشت ناخن و طراحی ناخن

طراحی ناخن های پا

کاشت ناخن و طراحی ناخن 

کاشت ناخن و طراحی ناخن

کاشت ناخن و طراحی ناخن

 

با تشکر از خانم پریدخت از اصفهان جهت ارسال کارهای زیباشون

 

برای مشاهده کلیپ آموزش کاشت ناخن ژل اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: