یکشنبه 20 دی 1394 - 23:47:01

آموزش فر مو

آموزش فر کردن موها

موهای فر و زیبا

 

خیلی از خانم ها دوست دارند که هر چند وقت یک بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند، یکی از مهم ترین ابزارهای این تنوع موها هستند که تنها با تغییر رنگ یا حتی حالت آنها چهره بطورکامل تغییر می کند، فر کردن مو که این روزها خیلی رواج پیدا کرده است.البته باید بدانید نگهداری از موی فر کار ساده‌ای نیست، ولی احتیاجی هم نیست که هر روز آن‌ها را بشویید ولی باید پس از شستن آن از حالت‌دهنده‌های قوی استفاده کنید. افرادی که دارای موی خشکی و در عین حال فر می‌باشند استفاده از مواد شیمیایی حالت‌ دهنده تجویز نمی‌شود زیرا استفاده از مواد شیمیایی غالبا باعث خشکی و شکنندگی بیش‌تر مو می‌شود. مراقبت روزمره مناسب از موها باعث افزایش سلامتی و شادابی آن‌ها می‌شود. هنگام جمع کردن موهای فر نیز بهتر است به آرامی با یک کلیبس آنها را از زیر بالا زده و زیاد آنها را نپیچانید زیرا اینکار باعث گره خوردن موها از زیر خواهد شد.
در این مقاله به آموزش فر کردن موها می پردازیم.

 

 

1.موها را شستشو داده و تقسم بندی میکنیم. (رستنگاه مو را چرب می کنیم) و موها را به صورت دسته دسته  جدا می کنیم.
2.سپس دسته های مو را از یک سانت به ریشه به مواد فر آغشته کرده به وسیله اسفنج و سپس نوک دسته مو را داخل کاغذ پرمننات قرار داده و دسته مو را به دور بیگودی پیچیده و دسته های بعدی هم به همین ترتیب انجام می دهیم (مدت زمان مکث بستگی به برند مواد فر و جنس مو دارد.)
3.موهای پیچیده شده به دور بیگودی ها را بعد از مدت مکث تست کرده (به این حالت که اولین و آخرین دسته مو را باز کرده و اگر دسته مو حالتی شبیه S لاتین گرفته بود یعنی موها حالت فر را به خود گرفته است
4.سپس موها را 3 تا 5 دقیقه با آب گرم آبکشی کرده
 5.سپس دسته موها را به مواد خنثی آغشته کرده  و بین 10 تا 15 دقیقه مکث کرده و دسته موها را از دور بیگودی باز کرده و به مواد خنثی آغشته کرده و 10 دقیقه مکث و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش فر کردن مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 24 بهمن 1395 - 13:03:14
ممنون از توضیحات کامل و مفیدتون.ای کاش نتیجه فر روی کله مانکن رو نشون میدادید.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: