پنجشنبه 24 دی 1394 - 23:00:27

مدل مو صورت بیضی

دیزاین مو صورت های کشیده

مدل مو مناسب صورت های بیضی

 

داشتن صورت بیضی برای همه خانم ها یک موهبت است و همگی سعی بر آن دارند که صورت خود را به این مدل درآورند. زیرا این مدل چهره با هر نوع آرایش و هر مدل مویی زیبا بوده و نیاز به تفکر خاصی برای انتخاب آرایش و یا مدل مو ندارد.

در این مقاله به چند مدل مو مناسب صورت های بیضی شکل پرداخته شده است. البته لازم به ذکر است که برای این نوع چهره تقریبا هر مدل مویی زیباست. ولی در این مقاله هدف بررسی مدل موهای پر طرفدار است.
• بین گردی صورت و طول چهره بیضی شکل خود تعادل را رعایت کنید.

 



درست است که داشتن صورت بیضی موهبتی بوده و هر مدل مویی برای آن مناسب است. ولی فراموش نکنید که بعضی از مدل ها طول و یا گردی صورت را افزایش می دهند.

• موهای کوتاه لایه لایه

 



اگر صورت شما بیضی شکل است می توانید از هر مدل مویی روی آن استفاده کنید اما فراموش نکنید که چه موه های شما بلند باشد و چه کوتاه روی آن ها باید لایه هایی وجود داشته باشد تا زیباتر به نظر برسد. زیر لایه های گفته شده به موهای شما حجم داده و گردی صورت را حفظ می کنند. در صورتی که صورت کشیده ای دارید نیز با چتری کردن موها این کشیدگی را از بین ببرید.

•مدل موهای بلند لایه لایه

 



اگر کمی اضافه وزن دارید موهای بلند این اضافه وزن را پوشانده و با وجود داشتن چهره ای بیضوی تمام توجهات به موها و صورت جلب می شود. با صاف کردن مو ها نیز می توانید خود را با وقارتر نشان دهید. البته با استفاده از چتری های بلند و یا کوتاه نیز می توان به پری و کشیدگی بیش از حد صورت پایان داد.

• موهای بلند و فر

 



این مدل مو به خصوص به خانم هایی که لاغرند پیشنهاد داده می شود. زیرا مو های حجم دار در اطراف سر صورت را پرتر نشان داده و با چتری و یا بدون چتری این مدل مو باعث جلب توجه می شود.

•مدل مو بان ساده و یا دم اسبی

 



صرف نظر از اندازه موهای شما، با داشتن مدل موهای دم اسبی و یا بان تمام خانم هایی که چهره بیضی شکل دارند، زیبا به ن ظر خواهند رسید. زیرا عقب بردن موها از جلوی صورت و بهتر نشان دادن آن صورت زیبا و ساختار آن را بهتر نشان داده و موجب حسرت همه خواهد شد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: