چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 22:13:04

آرایش چشم آبی

آرایش چشم آبی

آرایش چشم متفاوت و زیبا

 

آرایش آبی روی چشم ها بسیار خاص بوده و می توان گفت هر خانمی جسارت انجام آن و دیده شدن در ملاعام با این آرایش را ندارد. استفاده از ریمل، سایه و یا خط چشم آبی علاقه خاصی به رنگ آبی نیاز داشته و با کمی جسارت می توان به کمک این رنگ زیبا آرایشی منحصر به فرد و خاص خلق کرد. یکی از مزیت های رنگ آبی این است که با رنگ های زیادی می توان آن را ست کرد و در کنار رنگ های زیادی رنگ آبی قابل استفاده است.

پس اگر می خواهید دیده شده و چشم ها و ظاهری خاص و جسور داشته باشید می توانید از مدل های آرایشی زیر برای  استفاده از رنگ آبی در آرایش خود استفاده کنید.

استفاده از خط چشم آبی

 



اگر می خواهید آرایشی به رنگ آبی داشته باشید ولی از طرفی نمی خواهید این رنگ آرایش خیلی به چشم بیاید، می توانید از خط چشم به رنگ آبی برای آرایش چشم خود استفاده کرده و آرایش غلیظی به این رنگ نداشته باشید. مزیت این کار این است که آرایش شما علاوه بر این که غلیظ نیست تفاوت چندانی هم با یک آرایش معمولی نمی کند.

استفاده از سایه آبی مناسب

 



اگر می خواهید آرایش به رنگ آبی داشته باشید بهتر است چند نکته در مورد سایه ای که می خواهید انتخاب کنید، داشته باشید و به جای این که از دو یا سه رنگ مختلف استفاده کنید تنها با یک رنگ سایه آرایش زیبا و کاملی داشته باشید. این چهار رنگ باید شامل آبی تیره، آبی اقیانوسی، آبی کمرنگ آسمانی و یک سایه سفید باشد.

 

 

این چهار رنگ سایه می تواند ظاهر زیبا و لطیفی داشته  و یا به شما ظاهری خشن و موثر ببخشد.

آرایش چشم آبی دودی

 



برای آرایش دودی می توانید از رنگ های تیره تری از آبی استفاده کرده و در کنار آن از رنگ هایی که خود تیره هستند مانند قهوه ای و دودی استفاده کنید. این آرایش برای تمام خانم ها با چشم های تیره هم مناسب بوده و بسیار هم زیباست.

آرایش چشم آبی با چشم های آبی

 



با استفاده از یک خط چشم آبی بالای چشم ها را به این رنگ در آورده و سپس با یک مداد پایین چشم و با سایه ای آبی رنگ اطراف چشم ها را آبی کنید. این آرایش روی چشم های آبی رنگ بسیار زیبا و خاص می شود.

آرایش چشم دودی آبی و نقره ای

 


برای این آرایش می توانید از یک رنگ آبی کمرنگ و نقره ای استفاده کنید. ابتدا بالای چشم ها را با سایه آبی تیره پوشانده و سپس سایه دودی خود را با رنگ های نقره ای تکمیل کنید.

 

 

 

برای مشاهده ویدیو آموزش آرایش دودی اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: