شنبه 17 بهمن 1394 - 23:21:17

کوپ موهای فر

دیزاین موهای فر

بهترین نوع کوپ برای موهای فر

 

اگر موهای فری دارید و مدل های مختلفی از کوپ را امتحان کرده و هیچ کدام انتظارات شما را برآورده نکرده است، نباید ناراحت باشید زیرا موهای فر از انواع دیگر مو حساس تر بوده و برای حالت دادن و کوتاه کردن آن نیاز به دقت بیشتری است. از این رو در این مقاله انواع مختلفی از کوپ مخصوص موهای فر ارائه شده است که با استفاده از آن ها می توانید به موهای زیبا و مطابق با سلیقه خود دست یابید.

مدل مو فر لایه لایه موج دار

 



این مدل موی  خاص برای موهای تا روی شانه و یا کمی بلندتر مناسب بوده و به وجود آمدن موج های غیر یکسان باعث جذابیت بیشتر موها می شود. این مدل با استفاده از موس و یا ژل های حالت دهنده زیباتر هم به نظر می رسد.

مدل مو فرهای باز با چتری های کنار صورت

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که موهای فری داشته و فر موهای شما درشت است می توانید از این مدل موبهره ببرید.

کوپ لایه لایه بلند

 



اگر موهای بلند فری دارید و می خواهید آن ها را حالت داده و کوتاه کنید می توانید موهای خود را به صورت لایه های بلندی کوتاه کنید این کار باعث می شود که وز موهای شما هم کمی گرفته شود.

موهای فر موج دار

 



این مدل مو مخصوص دختر خانم هایی است که از این که ظاهر موهای آن ها کمی نامرتب باشد نهراسیده و کمی به هم ریختگی را دوست دارند.

مدل مو فر باب موج دار

 



موهای فر کوتاه لزوما نباید پف داشته باشند تا زیبا به نظر برسند بلکه می توان تنها با اضافه کردن چند فر درشت این موها را موج دار کرده و به زیبایی آراست.

مدل مو فر بوهو

 



در این مدل وز بودن موها اهمیت نداشته و خود دلیل بر زیبایی بیشتر آن هاست. زیرا وز موها باعث حجم بیشتر آن ها شده و با کمک سشوار و یا کمی ژل می توان مدل جالبی به وجود آورد.

مدل مو فر تا روی شانه

 



خانم هایی که موهای فر و پری دارند می توانند از این مدل مو استفاده کرده و با کمک لایه های بلند آن ها به جذابیت موهای خود بیافزایند. این مدل نه کوتاه و نه بلند است و این خود مزیت دیگری است.

موهای فر پر لایه و بلند

 



موهای نرم و لطیف و فر می توانند با این مدل مو بسیار زیبا به نظر رسیده و با اضافه کردن لایه های بیشتر ظاهری جذاب به هر خانمی ببخشند.

بهترین نوع کوپ برای موهای فر به نوع صورت و نوع فر موها بستگی دارد. به همین قبل از تصمیم گیری در این مورد از متخصص زیبایی خود در این باره نظرخواهی کنید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش شینیون موهای فر اینجا کلیک کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: