سه شنبه 20 بهمن 1394 - 12:38:51

مدل مو جدید

مدل مو متفاوت

مدل مو دردلاک

مدل مو فشن دردلاک


مدل مو جدید دردلاک که به مدل درد یا لاک هم معروف است امروزه در بین خانم ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این مدل مو در طی جنبشی در کنیا رواج یافته و به مرور زمان به سرتاسر دنیا نفوذ پیدا کرد.امروزه نیز بسیاری از هنرپیشگان و خواننده های هالیوودی موهای خود را به این سبک در آورده و سبک جدیدی از آرایش مو را رواج می دهند.
شما نیز اگر به این نوع مدل مو جدید علاقه دارید می توانید از مدل موهای زیر استفاده کنید.

مدل مو جدید دردلاک با مهره

 

مدل موجدید دردلاک

 

مدل مو جدید دردلاک فر

 

مدل مو باز دردلاک



اگر به مدل موجدید دردلاک علاقه دارید اما می خواهید کمی حالت ظریف تر و خانمانه تری به این مدل موجدید بدهید می توانید درد با فر را امتحان کنید که در عین زیبایی ظرافت خاص خود را نیز دارد. برای این مدل مو کافیست چند حلقه موی فر را دور دردهای خود پیچیده و برای این کار نیز از ژل یا کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. سپس دردها را دور بابلیس پیچیده و و سپس آن ها را با سشوار  کامل خشک کنید.

 

مدل مو دردلاک

 

مدل موجدید دردلاک دم اسبی

 

مدل مو باز دردلاک



اگر وقت کمی برای حاضر شدن دارید و می خواهید دردهای زیبای خود را حالت دهید می توانید آن ها را در بالای سر جمع کرده و نیمی از آن ها را رها بگذارید. همچنین می توانید دردهای خود را کمی در اطراف سر ببافید.

مدل مو جدید دردلاک شینیون

 

مدل مو شینیون دردلاک



اگر موهای خود را درد کرده و بخواهید آن ها را جمع کرده و به زیبایی بیارید کافیست آن ها را شینیون کرده و در بالای سر خود جمع کنید. دردهای زیبای شما به سادگی آراسته شده و حتی می توانید آن ها را به صورت بان و یا مدل های دیگر در آورید. برای  مناسبت های رسمی تر می توانید یک گل زیبا هم روی موهای خود قرار دهید.

مدل مو جدید دردلاک رنگارنگ

 

مدل مو دخترانه دردلاک رنگی


این مدل مو دردلاک برای خانم هایی است که از وجود رنگ های متفاوت روی سر خود لذت برده و می خواهند به موهای خود ظاهر کاملا متفاوت و در عین حال زیبایی ببخشند. پس اگر می خواهید مدل موی دخترانه ای داشته باشید می توانید از رنگ های قرمز، صورتی، آبی و یا بنفش روی موهای خود استفاده کنید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش شینیون طنابی اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: