یکشنبه 25 بهمن 1394 - 10:25:50

لایه بردار پوست

پاکسازی پوست

اسکراب

لایه برداری پوست

لایه بردار پوست

 


قهوه یکی از معجزات طبیعت بوده و به دلیل کافئین فراوانی که دارد استفاده از آن روی موها و پوست نیز باعث جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر آن ها می شود. در این مقاله مخلوط قهوه و دارچین برای لایه بردار بدن معرفی شده و نشان داده می شود که با استفاده از این دو ماده کاملا طبیعی چگونه می توان پوستی صاف و درخشان به دست آورد.

• برای این لایه بردار مواد کمی مورد نیاز بوده که در ادامه به آن ها پرداخته ایم:

1. 3 قاشق غذاخوری پودر قهوه
2. نصف قاشق چایخوری پودر دارچین
3. 1 قاشق روغن زیتون
4. 1 قاشق شکر

نحوه آماده سازی لایه بردار پوست قهوه و دارچین

ابتدا در یک ظرف گود تمام مواد ذکر شده را ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را روی صورت و قسمت هایی از بدن که می خواهید پوست مرده آن ها را از بین ببرید قرار دهید. این کار را هر بار قبل از حمام کردن انجام دهید.

لایه بردارپوست  قهوه و دارچین مخصوصا برای پوست خشک بسیار مناسب بوده و باعث آبرسانی به این پوست ها می شود. پس اگر پوست خشکی دارید و از پوسته پوسته شدن آن رنج می برید هر روز از مخلوط زیر استفاده کنید.
2 قاشق خامه
1 قاشق چایخوری پودر قهوه
مقدار کمی دارچین
نحوه آماده سازی لایه بردار پوست قهوه و دارچین
در یک ظرف دو قاشق خامه خود را ریخته و سپس به آن قهوه و دارچین خود را اضافه کنید. سپس همه مواد را با هم مخلوط کرده و پس از مالیدن آن ها به صورت و بدن خود این قسمت ها را 5 دقیقه ماساژ دهید. دقت داشته باشید که این کار را به گونه ای انجام ندهید که پوست تان قرمز و ملتهب شود. هر قسمت را به مدت 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. این کار را شب قبل از خواب انجام داده و صبح روز بعد با استفاده از آب ولرم این قسمت ها را بشویید.

لایه بردار دیگری که در این مقاله معرفی میشود، لایه بردار پوست وانیل و قهوه است که مزایای زیادی برای بدن داشته و باعث نرمی و لطافت پوست می شود. برای این لایه بردار پوست به مواد زیر احتیاج خواهید داشت:
1. شکر قهوه ای وانیلی
2. نارگیل خرد شده
3. 1قاشق چایخوری پودر قهوه
4. 1 قاشق روغن زیتون

نحوه آماده سازی لایه بردار پوست وانیل و قهوه

عملکرد این لایه بردار بی نظیر بوده و پوست را لطیف و درخشان می کند. این مخلوط آفتاب سوختگی را از بین برده و همچنین موهای بدن را کمرنگ و نازک می کند. برای به دست آوردن این لایه بردار در یک ظرف مواد ذکر شده را ریخته و مخلوط کنید. سپس آن را به مدت 5 تا 6 دقیقه روی صورت مالیده پس از آن 20 دقیقه صبر کنید. پس از 20 دقیقه پوست خود را شسته و از پوست خود که به نرمی پوست یک نوزاد شده است لذت ببرید.

 

لایه بردار پوست

 

لایه بردار پوست بعدی که دراین مقاله از گروه رژلب معرفی می شود، لایه بردار پوست قهوه، تخم مرغ  و ماست است. این لایه بردار به صورت معجزه آسایی تمام مشکلات پوست را برطرف کرده و ناخالصی های پوست را از بین می برد. مواد این لایه بردار هم چیز خاصی نبوده و در هر خانه ای یافت می شود.
1. 4 قاشق پودر قهوه
2. 1 سفیده تخم مرغ
3. 1 قاشق ماست تازه
4. کمی پودر دارچین
5. شکر قهوه ای
6. 5 قطره روغن نارگیل

نحوه آماده سازی لایه بردار پوست قهوه و تخم مرغ و ماست

برای به دست آوردن این لایه بردار کافیست، قهوه، ماست و سفیده تخم مرغ را در یک ظرف ریخته و پس از آن که با هم ترکیب شدند، شکر و پودر دارچین را به آن ها بیافزایید. سپس بار دیگر این مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و آن را به آرامی و با حرکات دایره وار روی صورت خود بمالید. پس از 10 دقیقه صورات خود را بشویید.

برای مشاهده ویدیو آموزش میکرودرم خانم رضایی اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 26 بهمن 1394 - 08:46:25
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: