سه شنبه 27 بهمن 1394 - 15:54:46

رژ لب صورتی

رژ لب صورتی

نکاتی در مورد استفاده از رژلب صورتی

رژ لب صورتی


یکی از رنگ های محبوب رژ لب در سرتاسر دنیا رنگ صورتی است که خانم ها با نژاد و رنگ پوست های مختلف از آن استفاده می کنند. اما رنگ صورتی هم مانند هر رنگ دیگری انواع مختلف داشته و هر نوع از آن برای یک توناژ از پوست مناسب تر است. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و سعی بر آن است که بتوان از رژلب به رنگ مناسب برای هر پوست استفاده کرد.

قبل از خرید رنگ را تست کنید

برای این که از انتخاب خود 100% مطمئن باشید قبل از خرید رژ لب آن رنگ را در نور مناسب تست کرده و از این که برای شما مناسب است اطمینان کسب کنید.

از هماهنگی رنگ رژ لب خود با توناژ پوست خود اطمینان حاصل کنید.

رژ لب صورتی را در نور طبیعی هم آزمایش کنید.

 

رژلب صورتی



اگر می خواهید رژ لب صورتی رنگ مناسب خود را پیدا کنید، آن را در نور طبیعی امتحان کنید و هرگز به نور فروشگاه اطمینان نکنید.

رژلب صورتی پر رنگ

 

رژلب صورتی



اگر می خواهید از رژ لب صورتی پر رنگ استفاده کنید باید به این امر توجه کنید که بقیه آرایش خود را ساده انجام دهید. این به این معنی است که از آرایش غلیظ چشم و یا رژگونه پر رنگ پرهیز کنید.

رژ لب صورتی و رژ گونه صورتی= ممنوع

 

رژگونه صورتی




اگر می خواهید از رنگ صورتی پررنگ روی لب های خود استفاده کنید سعی داشته باشید که روی گونه های خود رنگ صورتی نزنید. در عوض همراه با رژگونه صورتی ازانواع کمرنگ رژ لب آن و یا رنگ های نود و بی رنگ تری بهره ببرید.

استفاده از رژ لب صورتی پررنگ براق در شب ها

اگر رژ لب صورتی پررنگ و براقی دارید بهترین کار این است که از آن در طویل شب استفاده کنید. زیرا این رنگ رژ برای روز کمی زیاده روی به نظر می رسد.

رژ لب صورتی مات در طول روز

 

رژلب مات




اگر به این رنگ علاقه داشته و می خواهید در طی روز هم لب های خود را صورتی پررنگ کنید، می توانید از انواع مات آن روی لب های خود کمک بگیرید.

احساس رضایت

اگ از رنگ صورتی روی لب های خود بهره می برید فراموش نکنید که صرف نظر از بقیه آرایش و رنگ پوست تان زیبا خواهید بود. زیرا این رنگ رژلب هر خانمی را از آن چیزی که هست زیباتر نشان می دهد.
این رنگ رژلب  بسیار جوان پسندانه بوده و برای هر خانم در هر سنی مناسب است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: