شنبه 01 اسفند 1394 - 02:18:21

رژگونه

آرایش گونه

کانتورینگ گونه

آرایش گونه



یکی از موثرترین بخش ها در زیبایی صورت، گونه ها هستند و برجستگی آن ها می تواند یک صورت معمولی و بدون آرایش را به چهره ای بی نقص و زیبا تبدیل کند. به همین دلیل همه خانم ها در آرایش کردن سعی بر برجسته کردن گونه های خود داشته و برای این کار نیز از زیر سازی یا همان کانترینگ کمک می گیرند. اما کانتورینگ گونه ها و رنگ هایی که برای این کار باید استفاده شود، همچنین محلی که گونه ها باید زیرسازی شوند از جمله نکاتی هستند که هر خانم باید به آن ها توجه داشته و در انجام آن دچار اشتباه نشود. در این مقاله به زیرسازی صورت و روش های انجام آن پرداخته شده است.

1. اولین و مهم ترین موضوع در آرایش گونه ها این است که بدانید در کجا باید این زیرسازی را انجام دهید. زیرا اگر ندانید کجا باید این کار را انجام دهید بدون شک دچار اشتباه خواهید شد. پس می توانید لب ها و گونه های خود را مانند ماهی داخل داده و ببینید در کجا باید گونه های خود را برجسته کنید.
2. در این مرحله با استفاده از کرم برنزه قسمت های فرورفته را تیره کنید. این کار را از نزدیکی لب ها تا نزدیکی خط رویش موی خود انجام دهید. این امر کمک کمی کند تا کسی متوجه نقطه شروع و پایان کانتورینگ شما نشود.
3. دقت داشته باشید که کرم برنزه ای که استفاده می کنید باید 2 درجه از رنگ اصلی پوست و یا کرم پودر شما تیره تر باشد. استفاده از کرم برنزه تیره باعث بهتر نشان دادن ساختار صورت شده و گونه ها را برجسته تر نشان می دهد.
4. اگر گونه های برجسته ای ندارید و می خواهید گونه های شما بسیار برجسته تر از آن چه که هستند دیده شوند، می توانید کرم برنزه خود را در به پیشانی و وسط خط فک نیز بزنید.
5. در این جا نوبت به هایلایت گونه ها می رسد. برای هایلایت گونه ها از یک هایلایتر مناسب استفاده کرده وآن را بالای گونه ها و در زیر چشم ها بزنید. دقت داشته باشید که هایلایتر خود را با انگشتان و با ضربات آهسته روی پوست زده و پخش کنید. هایلایتر گونه ها را برجسته نشان داده و عیوب صورت را از بین می برد.

 

رژگونه


6. فراموش نکنید که زیرسازی مناسب تنها با هایلایت مناسب روی صورت امکان پذیر است. بنابراین همیشه زیرسازی خود را با هایلایت کردن تمام کنید.
7. برای استفاده از هایلایتر می توانید از انواع کرمی آن استفاده کنید. البته باید به نوع پوست خود نیز توجه داشته باشید.
8. اگر نمی خواهید از هایلایتر روشن استفاده کنید، می توانید از رژگونه های هلویی رنگ و یا رژگونه های با توناژ قهوه ای استفاده کنید.
9. بعضی از خانم ها استخوان گونه برجسته ای ندارند. چنین افرادی باید با استفاده از یک برس آرایشی روی برجستگی گونه خود از رژگونه یا هایلایتر استفاده کنند. این کار باعث به وجود آوردن تصوری از گونه های برجسته می شود.
10. هرگاه احساس کردید زیرسازی شما خیلی تیره شده می توانید با کمک پنکک و یا پودرهای آرایشی روی آن را کمی روشن تر کنید.

این مراحل به شما کمک می کند تا با استفاده از زیرسازی گونه های برجسته ای به دست آورید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم صورت اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 01 اسفند 1394 - 19:33:30
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: